News powiązane z kosmetyki kolorowe

2020-05-20 | 06:21
Uroda
Kamila Szczawińska: Zupełnie zrezygnowałam z makijażu. Już nie pamiętam, ile lat nie nakładałam na twarz podkładu News powiązane z kosmetyki kolorowe

Kamila Szczawińska: Zupełnie zrezygnowałam z makijażu. Już nie pamiętam, ile lat nie nakładałam na twarz podkładu

Modelka tłumaczy, że na co dzień – niezależnie od tego, czy wychodzi z domu, czy też spędza czas tylko w gronie najbliższych – zazwyczaj rezygnuje z makijażu bądź tylko delikatnie podkreśla brwi i tuszuje rzęsy. Nie ma natomiast ulubionego fluidu czy pudru, bo po prostu nie stosuje tego rodzaju kosmetyków. Przywiązuje jednak dużą wagę do odpowiedniej pielęgnacji skóry. W tym celu stosuje dobrej jakości produkty oczyszczające, nawilżające i odżywiające.
więcej
2018-10-19 | 06:17
Uroda
Karolina Malinowska: Jestem bardzo otwarta na nowości na rynku kosmetycznym. Lubię śledzić to, co dzieje się na zagranicznych rynkach

Karolina Malinowska: Jestem bardzo otwarta na nowości na rynku kosmetycznym. Lubię śledzić to, co dzieje się na zagranicznych rynkach

Modelka podkreśla, że jest fanką palet do makijażu. Są one bowiem niezwykle praktyczne, wygodne i wielozadaniowe. Najczęściej wybiera takie, które zawierają kolory od naturalnych po nieco ciemniejsze, dzięki którym można zrobić smoky eyes. Choć jej ukochaną marką jest Chanel, to modelka nie ukrywa, że ostatnio jej serce skradły również palety marki Anastasia Beverly Hills.
więcej
2018-03-14 | 06:36
Uroda
Gabi Drzewiecka: Lubię się malować. Uwielbiam czarną kreskę i bezczelny pomarańcz na ustach

Gabi Drzewiecka: Lubię się malować. Uwielbiam czarną kreskę i bezczelny pomarańcz na ustach

Dziennikarka z ogromną przyjemnością chłonie wszystkie nowinki makijażowe i kosmetyczne, a trendy na ten sezon szczególnie do niej przemawiają, bo jest w nich zaakcentowane to, co lubi najbardziej – mocno podkreślone oko, rozświetlenie cery i soczyste kolory na ustach. Dziennikarka nie lubi się pokazywać publiczne w wersji sauté. Jej zdaniem czasem niewiele trzeba, by podkreślić swoje atuty, a dzięki temu czuć się piękną i zadbaną.
więcej
2018-03-06 | 06:18
Uroda
Maja Sablewska: Lubię kosmetyki bardzo dobrej jakości. Na tym nie należy oszczędzać

Maja Sablewska: Lubię kosmetyki bardzo dobrej jakości. Na tym nie należy oszczędzać

Stylistka nie wychodzi z domu bez bronzera. Używa go nie tylko do konturowania twarzy, lecz także do makijażu oczu. Gwiazda chętnie podkreśla usta, do jej ulubionych kolorów szminek należy czerwień oraz brudny róż. Maja Sablewska twierdzi, że nie oszczędza na kosmetykach do makijażu, lubi bowiem produkty dobrej jakości.
więcej
2018-02-27 | 06:17
Uroda
Małgorzata Kożuchowska: Od dzieciństwa fascynowały mnie zapachy. Natomiast malować zaczęłam się stosunkowo późno

Małgorzata Kożuchowska: Od dzieciństwa fascynowały mnie zapachy. Natomiast malować zaczęłam się stosunkowo późno

Aktorka wspomina, że w dzieciństwie jej uwagę najbardziej przykuwały perfumy. Dopiero w szkole średniej przyszła fascynacja kosmetykami kolorowymi i pierwsze próby robienia makijażu. Prawdziwych umiejętności nabyła dopiero na studiach i przygotowując się do kolejnych ról w serialach. Jednak teraz, mimo dostępu do wielu kosmetyków upiększających, aktorka zbytnio nie eksperymentuje w tej kwestii. Najczęściej podkreśla usta czerwoną szminką lub decyduje się na popularne smokey eyes.
więcej
2017-04-27 | 06:45
Uroda
Bogna Sworowska: W weekendy nie robię sobie makijażu. Trzeba mieć dystans, jesteśmy tylko ludźmi – raz wyglądamy lepiej, raz gorzej

Bogna Sworowska: W weekendy nie robię sobie makijażu. Trzeba mieć dystans, jesteśmy tylko ludźmi – raz wyglądamy lepiej, raz gorzej

Bogna Sworowska przyznaje, że podoba jej się moda na bycie totalnie sauté, dlatego kiedy tylko może, rezygnuje z makijażu. Modelka nie jest jednak przeciwniczką stosowania kosmetyków kolorowych, bo przecież na toaletce prawdziwej kobiety nie może zabraknąć pudrów, błyszczyków i pędzelków, ale czasami trzeba dać skórze czas na odpoczynek i regenerację. Jej zdaniem makijaż powinien dodawać uroku, a jednocześnie akcentować świeżość i naturalność.
więcej

Więcej ważnych informacji

Kampania „Masz Wybór”

Film

Maciej Stuhr: 22 lata temu „Fuks” rozpoczął moją karierę. Kręcimy teraz jego kontynuację i trzeba się starać potrójnie, żeby nie zniszczyć dobrego wrażenia

Aktor nie ukrywa, że „Fuks” był dla niego swoistą przepustką do kariery. Dzięki tej roli zdobył dużą popularność, a producenci zaczęli mu się baczniej przyglądać. Maciej Stuhr cieszy się więc z kontynuacji kultowej komedii gangsterskiej Macieja Dutkiewicza sprzed 22 lat i wierzy, że nowy projekt również podbije serca widzów i powtórzy sukces swojego poprzednika. Jego zdaniem, jeśli twórcy mają dobry pomysł na sequel, to powinni podejmować ryzyko i kręcić nowe odsłony sprawdzonych produkcji.

Sztuka

Ewa Błaszczyk: Wzięłam udział w sesji na tle wawelskich arrasów. To było niebywałe

Ogromne wrażenie na aktorce zrobiła nie tylko nowa kolekcja PLICHA na sezon zima 2021/2022, lecz także sceneria pokazu i sesji zdjęciowej na tle arrasów na Wawelu. Ewa Błaszczyk przyznaje, że jego projekty są unikatowe i wyraziste, dzięki czemu można się w nich poczuć wyjątkowo. Ona sama chętnie wybiera te ubrania, które są w kolorze starego złota albo też mają takie zdobienia.

Infrastruktura

Bezpieczeństwo na drogach w Polsce wciąż wymaga poprawy. Dodatkowe szkolenia i warsztaty potrzebne nawet doświadczonym kierowcom

W 2020 roku w Polsce doszło do ponad 23 tys. wypadków drogowych, w których zginęło 2491 osób, a ponad 26 tys. zostało rannych. W tegorocznych statystykach nie widać znacznej poprawy. Wśród przyczyn niebezpiecznych zdarzeń na drodze wciąż można wymienić nadmierną prędkość i wymuszanie pierwszeństwa. – Kierowcy często popadają w pewną nonszalancję. Wsiadają do samochodu z przekonaniem, że nic złego się dzisiaj nie wydarzy, bo jest piękny, słoneczny dzień – mówi Mariusz Sztal, ekspert ds. bezpieczeństwa ruchu drogowego. Jak podkreśla, potrzebna jest przede wszystkim zmiana podejścia do bezpieczeństwa na drodze. Okazją do tego są otwarte warsztaty z bezpieczeństwa ruchu drogowego, którym patronuje firma kurierska DHL Parcel.

Konsument

Rośnie popularność TikToka w działaniach reklamodawców. Serwis promuje zarówno globalne, jak i małe, lokalne biznesy

Ubiegły rok, zdominowany przez pandemię i lockdown, spowodował skokowy wzrost konsumpcji treści w social mediach. Na tym trendzie skorzystał także TikTok, który króluje w globalnych zestawieniach najczęściej pobieranych aplikacji. W Europie TikTok ma już 100 mln aktywnych kont i ta liczba stale rośnie. To z kolei przekłada się na jego potencjał reklamowy, zwłaszcza że TikTok udostępnia rozwiązania, które wspierają w komunikacji z użytkownikami każdy biznes, niezależnie od branży i wielkości.