News powiązane z kosmetyki organiczne

2018-06-06 | 06:00
Uroda
Konsumenci często mylą kosmetyki naturalne z organicznymi. Tymczasem pierwsze zawierają przynajmniej 95 proc. składników naturalnych, a drugie – 20 proc. News powiązane z kosmetyki organiczne

Konsumenci często mylą kosmetyki naturalne z organicznymi. Tymczasem pierwsze zawierają przynajmniej 95 proc. składników naturalnych, a drugie – 20 proc.

Kosmetyki naturalne i organiczne zyskują coraz większe uznanie konsumentów, ponieważ nie zawierają parabenów, silikonów, detergentów, surowców z roślin genetycznie modyfikowanych i sztucznych barwników. Rygorystyczne procesy produkcji, unikalna receptura oraz starannie wyselekcjonowane składniki przekładają się na wysoką jakość tych produktów. Zdaniem dermatologów preparaty na bazie naturalnych składników pozwalają pozbyć się wielu problemów, a ich działanie koncentruje się przede wszystkim na nawilżeniu i regeneracji skóry.
więcej
2015-11-06 | 06:50
Uroda
Lidia Kopania: Nie spędzam godzin przed lustrem, by pielęgnować twarz. Moim uniwersalnym kosmetykiem jest serum z witaminą C

Lidia Kopania: Nie spędzam godzin przed lustrem, by pielęgnować twarz. Moim uniwersalnym kosmetykiem jest serum z witaminą C

Wokalistka podkreśla, że nie poświęca zbyt dużo czasu na codzienny makijaż i zabiegi pielęgnacyjne. Jej zdaniem, skórze twarzy najwięcej korzyści przynoszą dobre kremy, witaminowe serum i aktywność na świeżym powietrzu. Lidia Kopania zachęca też do stosowania kosmetyków organicznych, które są produkowane na bazie naturalnych składników.
więcej
2015-10-28 | 07:05
Uroda
Agnieszka Maciąg: Używam głównie kosmetyków organicznych. Moja skóra odrzuca wszystko, co nienaturalne

Agnieszka Maciąg: Używam głównie kosmetyków organicznych. Moja skóra odrzuca wszystko, co nienaturalne

Agnieszka Maciąg podkreśla, że niezależnie od nawału obowiązków zawodowych zawsze stara się znaleźć czas na to, by zadbać o odpowiednie nawilżenie, odżywienie i oczyszczenie swojej skóry. Podstawą jej codziennej pielęgnacji są dobre kremy i delikatne kosmetyki do demakijażu, najlepiej naturalne – bez chemii i sztucznych barwników. Modelka zdradza też, że lubi spędzać czas w drogeriach i testować nowe marki. Eksperymenty czasem przynoszą ciekawe odkrycia, a czasem duże rozczarowania.
więcej
2014-11-21 | 06:00
Uroda
Ekologiczne fryzjerstwo jest coraz bardziej modne. Klienci chwalą jakość usług, a właściciele salonów oszczędzają

Ekologiczne fryzjerstwo jest coraz bardziej modne. Klienci chwalą jakość usług, a właściciele salonów oszczędzają

Właściciele salonów fryzjerskich coraz chętniej wprowadzają zmiany podpatrzone w krajach zachodnich i stawiają na ekologię. W ekologicznych lokalach zabiegi wykonywane są z wykorzystaniem kosmetyków organicznych, które zawierają naturalne składniki, a przez to są przyjazne dla środowiska i nieszkodliwe dla zdrowia.
więcej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Gwiazdy

Jan Wieczorkowski: W ogóle nie mam wyczucia w kwestii kupowania prezentów. Sam kilka razy dostałem wody toaletowe, które po prostu do mnie nie pasowały

Aktor grający jedną z głównych ról w spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka przyznaje, że w życiu prywatnym również zdarzyły mu się nietrafione prezenty, które szybko wylądowały w koszu. Zwykle były to perfumy czy wody kolońskie, których kompozycja zapachowa w ogóle mu nie odpowiadała. Jeśli natomiast chodzi o wybór okolicznościowych upominków dla innych, to Jan Wieczorkowski zdradza, że zawsze zdaje się w tej kwestii na gust i intuicję żony. Sam zupełnie nie ma do tego głowy.

Handel

Rynek makaronów w Polsce wart jest około 800 mln zł. Producenci pracują nad nowymi funkcjami tych produktów w diecie

Makarony stają się coraz nowocześniejszą kategorią na rynku spożywczym. Konsumenci mają do wyboru m.in. szereg makaronów warzywnych, bezglutenowych, a także funkcjonalnych, których regularne spożywanie ma pomagać w walce z chorobami cywilizacyjnymi, jak cukrzyca, otyłość czy miażdżyca. To m.in. w ten segment rynku chce w najbliższych latach inwestować notowany na warszawskiej giełdzie producent Makarony Polskie. Spółka podkreśla, że wyzwaniem dla dalszego rozwoju firm z branży spożywczej pozostają rosnące koszty działalności, braki kadrowe, a także niestabilność cenowa.