News powiązane z myśli

2017-02-09 | 06:40
Psychologia
Dagmara Skalska, autorka książki „Fitness umysłu”: Pracę nad zmianą swojego życia powinniśmy zacząć od umysłu. Najpierw trzeba wyrzucić z siebie negatywne myśli i emocje News powiązane z myśli

Dagmara Skalska, autorka książki „Fitness umysłu”: Pracę nad zmianą swojego życia powinniśmy zacząć od umysłu. Najpierw trzeba wyrzucić z siebie negatywne myśli i emocje

Intensywne ćwiczenia na siłowni nie wystarczą, żeby pozbyć się złych emocji, toksycznych myśli i znaleźć klucz do rozwiązania swoich życiowych problemów. Na skołatane nerwy najlepszy jest trening umysłu – twierdzi Dagmara Skalska, autorka książki „Fitness umysłu”. Dzięki niemu można nauczyć się zarządzać własną uwagą, zyskać pozytywne nastawienie do życiowych trudności, zapanować nad emocjami, a przede wszystkim poczuć psychiczny luz.
więcej

Więcej ważnych informacji

Media

Firma

Możliwość pracy zdalnej coraz ważniejsza dla pracowników. Jej brak zniechęca kandydatów do aplikowania na takie stanowiska

W ostatnich dwóch latach na rynku pracy zaszły nieodwracalne zmiany. Pandemia przyspieszyła cyfryzację, zmieniając model pracy na zdalny lub hybrydowy. W wielu branżach stało się to normalnością i takie też są oczekiwania pracowników. Jeśli pracodawca nie daje takiej możliwości, znacznie mniej kandydatów interesuje się jego ofertą. Widać to szczególnie w sektorze nowoczesnych usług biznesowych. Kandydaci doceniają także zdalne formy rekrutacji.

Media i PR

Pandemia nie zmniejszyła popularności koncertów na żywo. Pojawiają się jednak nowe formaty festiwali i koncertów hybrydowych

Kaskadowo odwoływane koncerty i zawieszenie branży festiwalowej wywarły silne piętno na całym rynku muzyki i eventów na żywo. Jednak nie wszystkie podmioty zaangażowane w branżę koncertów zdecydowały się na całkowite przestawienie na tryb online. Miesiące po lockdownach i duże zainteresowanie publiczności pokazały, że nie zastąpi on eventów na żywo. Prezes firmy Going., zajmującej się m.in. dystrybucją biletów na wydarzenia, nie zauważa trwałego negatywnego wpływu pandemii na ten rynek. Zmieniła jednak ona nawyki odbiorców i w przyszłości  powinni się z nimi liczyć wszyscy twórcy.