News powiązane z offine

2020-08-21 | 06:18
Gwiazdy
Joanna Przetakiewicz: Uwielbiam rozmawiać z ludźmi i nie interesują mnie miałkie tematy. Mam w planach uruchomienie kanału na YouTubie News powiązane z offine

Joanna Przetakiewicz: Uwielbiam rozmawiać z ludźmi i nie interesują mnie miałkie tematy. Mam w planach uruchomienie kanału na YouTubie

Projektantka przyznaje, że od zawsze wolała bezpośredni kontakt niż spotkania poprzez komunikatory internetowe. Tłumaczy, że obecnie ludziom na całym świecie brakuje codziennej bliskości. Dlatego też za pomocą przedsięwzięć, które tworzy, pragnie zwrócić uwagę na potrzebę szczerej rozmowy. Joanna Przetakiewicz niedawno wydała książkę pod tytułem „Nie bałam się o tym rozmawiać”, która jest owocem projektu Era Nowych Kobiet. Hashtag #niebojesię, promujący inicjatywę, jest coraz bardziej popularny w internecie. Następnym krokiem będzie założenie własnego kanału na YouTubie.
więcej

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Zdrowie

Kinga Sawczuk: Planuję się zaszczepić, bo nie chciałabym, aby ktoś w moim otoczeniu czuł się zagrożony. Im szybciej to zrobimy, tym szybciej pandemia się skończy

Influencerka przekonuje, że czas pandemii jest dla niej solidną lekcją pokory i cierpliwości. To okazja do zatrzymania się i refleksji nad swoim życiem i hierarchią wartości. Zaczęła także bardziej doceniać chwile spędzane wspólnie z najbliższymi, bo wie, że w każdej chwili kontakty znów mogą zostać ograniczone. Podkreśla też, że nie ma żadnych obaw związanych z przyjęciem szczepionki i jeśli tylko będzie miała taką możliwość, to zrobi to jak najszybciej.

Handel

COVID-19 przemodelował nawyki bankowe i zakupowe Polaków. Rezygnujemy z rozrywki i wakacji, a stawiamy na wydatki związane z domem

Okres pandemii COVID-19 zmienił preferencje bankowe i zakupowe Polaków, powodując przyspieszoną migrację do online’u. Liczba klientów banków w kanałach cyfrowych rośnie, co może się okazać zmianą na stałe. Z drugiej strony koronawirus skłonił też Polaków do refleksji nad swoim stylem życia i wydatkami, a w efekcie – jak wynika z badań Banku Millennium – 54 proc. z nas wydaje uważniej i więcej oszczędza. Dane z systemów transakcyjnych banku pokazują, że w pandemii Polacy rezygnują głównie z wydatków na rozrywkę i podróże, w zamian stawiając na te związane z remontami i urządzaniem domu. Częściej myślą też o kupnie mieszkania albo budowie domu.