News powiązane z olejek lawendowy

2018-10-15 | 06:05
Uroda
Christophe Robin: Przy włosach farbowanych konieczna jest detoksykacja skóry głowy. Pomóc może zastosowanie soli morskiej News powiązane z olejek lawendowy

Christophe Robin: Przy włosach farbowanych konieczna jest detoksykacja skóry głowy. Pomóc może zastosowanie soli morskiej

Słynny kolorysta gwiazd podkreśla, że produkty sygnowane jego nazwiskiem są przede wszystkim dla kobiet, które koloryzują włosy, bowiem zbyt częste stosowanie farb i kosmetyków do stylizacji znacznie je osłabia i negatywnie odbija się na kondycji skóry głowy. Dlatego konieczna jest jej detoksykacja. W tej sytuacji wszechstronne działanie wykazuje na przykład oczyszczający, nawilżający i kojący szampon-peeling z solą morską. Osłabionym farbowaniem i używaniem słabej jakości kosmetyków włosom regularnie trzeba też dostarczać lipidów. Tutaj z kolei doskonale sprawdza się olejek lawendowy.
więcej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Partner Serwisu Zdrowie

Viatris

Żywienie

Gwiazdy

Enej: Wielkanoc musi być w rodzinnym gronie. Nie jesteśmy fanami wyjazdów do hoteli, żeby spędzać święta z obcymi ludźmi

Muzycy zespołu Enej przyznają, że lubią i celebrują święta, dlatego cieszą się na nadchodzącą Wielkanoc. Zamierzają wtedy zwolnić tempo, odłożyć na bok pracę i poświęcić czas rodzinie. Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha zdradzają, że ich popisowym, a jednocześnie ulubionym świątecznym przysmakiem jest sałatka jarzynowa. Sami też z przyjemnością ją przygotowują.

Konsument

Poczucie bycia autentycznym w mediach społecznościowych wpływa pozytywnie na zdrowie psychiczne młodych ludzi. Autentyczność w prawdziwym życiu nie ma takiego znaczenia

Studenci, którzy postrzegają siebie jako autentycznych w mediach społecznościowych, są mniej zestresowani i cieszą się lepszym zdrowiem psychicznym, niż ci, którzy na platformach posługują się wizerunkiem wykreowanym. Autentyczność w rzeczywistym świecie nie ma jednak takiego wpływu na dobrostan psychiczny. Takie wnioski płyną z badania przeprowadzonego przez naukowców z USA we współpracy z polskimi i niemieckimi kolegami. Badacze przyjrzeli się też różnicom między tymi zależnościami badanymi u pokolenia Z i pokoleń wcześniejszych. Z ich obserwacji wynika, że „zetki” uważają siebie za bardziej autentycznych w mediach społecznościowych niż starsi uczestnicy badania.