News powiązane z oversize’owe bluzki

2015-04-28 | 06:00
Moda
Ubrania ze skóry są hitem wiosenno-letniego sezonu. Na bazie tego materiału projektanci przygotowali bluzki, sukienki, spódnice i szorty News powiązane z oversize’owe bluzki

Ubrania ze skóry są hitem wiosenno-letniego sezonu. Na bazie tego materiału projektanci przygotowali bluzki, sukienki, spódnice i szorty

Ubrania ze skóry praktycznie nigdy nie wychodzą z mody i niemal w każdym sezonie – choć w nieco innej odsłonie – pojawiają się w kolekcjach różnych projektantów. Nie zabrakło ich także w propozycjach na wiosnę-lato 2015. Prawdziwą furorę robią skórzane szorty, spodnie ogrodniczki, asymetryczne sukienki czy oversize’owe bluzki. Doskonale sprawdzają się również połączenia skóry z tiulem, koronką czy wełną.
więcej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Gwiazdy

Jan Wieczorkowski: W ogóle nie mam wyczucia w kwestii kupowania prezentów. Sam kilka razy dostałem wody toaletowe, które po prostu do mnie nie pasowały

Aktor grający jedną z głównych ról w spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka przyznaje, że w życiu prywatnym również zdarzyły mu się nietrafione prezenty, które szybko wylądowały w koszu. Zwykle były to perfumy czy wody kolońskie, których kompozycja zapachowa w ogóle mu nie odpowiadała. Jeśli natomiast chodzi o wybór okolicznościowych upominków dla innych, to Jan Wieczorkowski zdradza, że zawsze zdaje się w tej kwestii na gust i intuicję żony. Sam zupełnie nie ma do tego głowy.

Handel

Rynek makaronów w Polsce wart jest około 800 mln zł. Producenci pracują nad nowymi funkcjami tych produktów w diecie

Makarony stają się coraz nowocześniejszą kategorią na rynku spożywczym. Konsumenci mają do wyboru m.in. szereg makaronów warzywnych, bezglutenowych, a także funkcjonalnych, których regularne spożywanie ma pomagać w walce z chorobami cywilizacyjnymi, jak cukrzyca, otyłość czy miażdżyca. To m.in. w ten segment rynku chce w najbliższych latach inwestować notowany na warszawskiej giełdzie producent Makarony Polskie. Spółka podkreśla, że wyzwaniem dla dalszego rozwoju firm z branży spożywczej pozostają rosnące koszty działalności, braki kadrowe, a także niestabilność cenowa.