News powiązane z rogi

2019-03-04 | 06:03
Gwiazdy
Sarsa: czasami mam nastrój na bez rogów, a czasami ten temperament jest bardziej podkręcony i trzeba pokazać to na zewnątrz News powiązane z rogi

Sarsa: czasami mam nastrój na bez rogów, a czasami ten temperament jest bardziej podkręcony i trzeba pokazać to na zewnątrz

Wokalistka chętnie eksperymentuje ze swoim wizerunkiem scenicznym, bo jak podkreśla, zmiany są wpisane w zawód artysty. Nieustannie trzeba poszukiwać zarówno nowych inspiracji i muzycznych ścieżek, jak i pomysłu na oryginalny wygląd. Wokalistka tłumaczy, że każda fryzura, którą prezentuje, odzwierciedla jej charakter i nastrój. Czasem więc rogi ustępują miejsca na przykład romantycznym lokom.
więcej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Partner Serwisu Zdrowie

Viatris

Żywienie

Gwiazdy

Enej: Wielkanoc musi być w rodzinnym gronie. Nie jesteśmy fanami wyjazdów do hoteli, żeby spędzać święta z obcymi ludźmi

Muzycy zespołu Enej przyznają, że lubią i celebrują święta, dlatego cieszą się na nadchodzącą Wielkanoc. Zamierzają wtedy zwolnić tempo, odłożyć na bok pracę i poświęcić czas rodzinie. Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha zdradzają, że ich popisowym, a jednocześnie ulubionym świątecznym przysmakiem jest sałatka jarzynowa. Sami też z przyjemnością ją przygotowują.

Konsument

Poczucie bycia autentycznym w mediach społecznościowych wpływa pozytywnie na zdrowie psychiczne młodych ludzi. Autentyczność w prawdziwym życiu nie ma takiego znaczenia

Studenci, którzy postrzegają siebie jako autentycznych w mediach społecznościowych, są mniej zestresowani i cieszą się lepszym zdrowiem psychicznym, niż ci, którzy na platformach posługują się wizerunkiem wykreowanym. Autentyczność w rzeczywistym świecie nie ma jednak takiego wpływu na dobrostan psychiczny. Takie wnioski płyną z badania przeprowadzonego przez naukowców z USA we współpracy z polskimi i niemieckimi kolegami. Badacze przyjrzeli się też różnicom między tymi zależnościami badanymi u pokolenia Z i pokoleń wcześniejszych. Z ich obserwacji wynika, że „zetki” uważają siebie za bardziej autentycznych w mediach społecznościowych niż starsi uczestnicy badania.