News powiązane z szzczepienie

2021-02-12 | 06:22
Zdrowie
Krzysztof Gojdź: Większość antyszczepionkowców jest niezrównoważona emocjonalnie. Przerabiałem już chyba wszystkie epitety News powiązane z szzczepienie

Krzysztof Gojdź: Większość antyszczepionkowców jest niezrównoważona emocjonalnie. Przerabiałem już chyba wszystkie epitety

Lekarz medycyny estetycznej zaszczepił się już dwukrotnie. Wspomina, że gdy po raz pierwszy poinformował publicznie o swojej decyzji, spotkał się z ogromnym hejtem. Według niego tak emocjonalna reakcja związana była głównie z brakiem wiedzy na temat szczepionki. Krzysztof Gojdź tłumaczy, że chociaż nie czuje się jeszcze w pełni bezpiecznie, jego lęk i strach powoli znikają. Ma nadzieję, że już wkrótce rzeczywistość, jaką znamy sprzed pandemii, powróci.
więcej

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Zdrowie

Kinga Sawczuk: Planuję się zaszczepić, bo nie chciałabym, aby ktoś w moim otoczeniu czuł się zagrożony. Im szybciej to zrobimy, tym szybciej pandemia się skończy

Influencerka przekonuje, że czas pandemii jest dla niej solidną lekcją pokory i cierpliwości. To okazja do zatrzymania się i refleksji nad swoim życiem i hierarchią wartości. Zaczęła także bardziej doceniać chwile spędzane wspólnie z najbliższymi, bo wie, że w każdej chwili kontakty znów mogą zostać ograniczone. Podkreśla też, że nie ma żadnych obaw związanych z przyjęciem szczepionki i jeśli tylko będzie miała taką możliwość, to zrobi to jak najszybciej.

Handel

COVID-19 przemodelował nawyki bankowe i zakupowe Polaków. Rezygnujemy z rozrywki i wakacji, a stawiamy na wydatki związane z domem

Okres pandemii COVID-19 zmienił preferencje bankowe i zakupowe Polaków, powodując przyspieszoną migrację do online’u. Liczba klientów banków w kanałach cyfrowych rośnie, co może się okazać zmianą na stałe. Z drugiej strony koronawirus skłonił też Polaków do refleksji nad swoim stylem życia i wydatkami, a w efekcie – jak wynika z badań Banku Millennium – 54 proc. z nas wydaje uważniej i więcej oszczędza. Dane z systemów transakcyjnych banku pokazują, że w pandemii Polacy rezygnują głównie z wydatków na rozrywkę i podróże, w zamian stawiając na te związane z remontami i urządzaniem domu. Częściej myślą też o kupnie mieszkania albo budowie domu.