News powiązane z widzowie

2018-10-02 | 06:28
Media
Robert Janowski: Dla ludzi „Jaka to melodia?” to było coś więcej niż program rozrywkowy. Byłem codziennie u nich w domach i było nam razem dobrze News powiązane z widzowie

Robert Janowski: Dla ludzi „Jaka to melodia?” to było coś więcej niż program rozrywkowy. Byłem codziennie u nich w domach i było nam razem dobrze

Muzyk przyznaje, że przez ponad dwie dekady miliony widzów pokochały teleturniej „Jaka to melodia?”, a on sam stał się dla nich niezwykle bliską osobą. Również wśród uczestników nawiązały się przyjaźnie na lata, a podczas nagrań panowała niezwykle serdeczna rodzinna atmosfera. Prezenter nie zamierza jednak zostawić swoich wiernych fanów i już pracuje nad nowym formatem.
więcej
2017-12-18 | 06:26
Teatr
Dziś w warszawskim Teatrze Palladium premiera kultowej komedii „Szalone nożyczki”. W rolach głównych Leszek Stanek, Krzysztof Ibisz i Dominika Gwit

Dziś w warszawskim Teatrze Palladium premiera kultowej komedii „Szalone nożyczki”. W rolach głównych Leszek Stanek, Krzysztof Ibisz i Dominika Gwit

Jak podkreślają twórcy spektaklu, „Szalone nożyczki” to interaktywna komedia, z humorem ostrym jak brzytwa. Akcja toczy się w salonie fryzjerskim mistrza Tonia Grzebińskiego, który wynajmuje lokal od pani Izabeli. Pewnego dnia kobieta zostaje zamordowana. Wnikliwe śledztwo i nieoczekiwany zwrot akcji ujawnia wiele skrywanych tajemnic, a ich rozwiązaniem zajmie się inspektor policji, angażując do tego widzów. Autor sztuki bowiem główną rolę powierzył właśnie publiczności. Od jej błyskotliwości zależy rozwój wydarzeń, a w konsekwencji również – zakończenie przedstawienia. Dlatego też ten spektakl nigdy nie ma takiego samego finału.
więcej
2017-09-13 | 06:57
Media
Małgorzata Rozenek w nowej serii „W dobrym stylu” zajmie się tematami finansowymi. Zasugerowali jej to widzowie na Instagramie

Małgorzata Rozenek w nowej serii „W dobrym stylu” zajmie się tematami finansowymi. Zasugerowali jej to widzowie na Instagramie

Prezenterka zdradza, że w nowym sezonie swojego programu sporo uwagi poświęci m.in. zarządzaniu finansami. Doradzi widzom, w co inwestować i jak efektywnie oszczędzać pieniądze. Zostaną również poruszone kwestie zakupu i wynajmu nieruchomości.
więcej
2017-05-24 | 06:43
Teatr
Jarosław Boberek: Dzieci jako widzowie są bardzo okrutne. I to jest fantastyczne

Jarosław Boberek: Dzieci jako widzowie są bardzo okrutne. I to jest fantastyczne

Aktor lubi trudną, wymagającą publiczność. Za takich odbiorców uważa dzieci, które zawsze szczerze wyrażają swoją opinię. Zdaniem artysty dorośli mają w sobie mniej spontaniczności i często mówią to, co rozmówca chce usłyszeć.
więcej
2016-04-29 | 06:40
Konsument
Netflix dostosuje swoją ofertę do polskich widzów. Zapowiada inwestycje w lokalne programy i filmy

Netflix dostosuje swoją ofertę do polskich widzów. Zapowiada inwestycje w lokalne programy i filmy

Płatność w euro, programowanie w języku angielskim i wymóg międzynarodowej karty kredytowej sprawiają, że Netflix jest w stanie dotrzeć tylko do części potencjalnych klientów. Firma chce jednak dostosować swoją ofertę do polskiego rynku. Obecnie 10 proc. filmów i seriali jest opatrzonych polskimi napisami lub ma dubbing. Netflix zapowiada inwestycje w polskie oprogramowanie, programy telewizyjne i filmy.
więcej
2016-04-25 | 06:55
Teatr
Robert Kudelski: Nie zamierzam pracować i grać, poddając się cenzurze. Po nią sięgają ludzie mali i zakompleksieni

Robert Kudelski: Nie zamierzam pracować i grać, poddając się cenzurze. Po nią sięgają ludzie mali i zakompleksieni

Cenzura blokuje rozwój kultury i sztuki – twierdzi Robert Kudelski. Zdaniem aktora wszelkie ograniczenia najczęściej narzucają ludzie zakompleksieni, bez poczucia humoru i żyjący w strachu, że ktoś publicznie wypunktuje ich przywary. Kudelski apeluje do aktorów i reżyserów, by mimo nacisków nie zgadzali się na cenzurowanie spektakli teatralnych. Mają one prowokować i zachęcać do ożywionej dyskusji. Tylko wtedy będą przyciągać widzów.
więcej
2016-04-14 | 06:35
Inwestycje
Netflix wyda w tym roku 5 mld dol. na zakupy licencji

Netflix wyda w tym roku 5 mld dol. na zakupy licencji

Telewizja internetowa powoli zastępuje tradycyjną. Szeroki wybór treści, możliwość zatrzymania odtwarzanego programu w dowolnej chwili i kontynuowanie na dowolnym urządzeniu sprawiają, że wideo w sieci zyskuje na popularności. Z platformy Netflix, światowego giganta, korzysta już 75 mln osób. Spółka tylko w tym roku na zakup licencji planuje wydać ok. 5 mld dol.
więcej
2015-04-01 | 06:45
Teatr
Teatr Tomasza Karolaka działa już 5 lat. W tym sezonie furorę robi japońska bajka „Momotaro”

Teatr Tomasza Karolaka działa już 5 lat. W tym sezonie furorę robi japońska bajka „Momotaro”

Zdaniem Tomasza Karolaka podstawą dobrze funkcjonującego teatru jest sięganie po niebanalny repertuar i zespół ludzi, którzy znają się od lat i mają do siebie zaufanie. Stołeczna scena IMKA w tym roku świętuje 5-lecie swojej działalności. Jej dyrektor artystyczny podkreśla, że nie stawia na tanią rozrywkę dla mas, lecz stara się zaspokoić najbardziej wysublimowane gusta, również dziecięce.
więcej
2013-08-14 | 06:15
Media i PR
Dyrektor TVP2: kultura przyciąga coraz więcej widzów i reklamodawców

Dyrektor TVP2: kultura przyciąga coraz więcej widzów i reklamodawców

Widownia coraz bardziej się różnicuje, dlatego jesienna oferta kulturalna telewizyjnej Dwójki na pewno znajdzie widzów – uważa dyrektor stacji Jerzy Kapuściński. Propozycje kulturalne cieszą się co prawda mniejszą popularnością niż seriale czy nowości filmowe, ale jak podkreśla dyrektor TVP2, niektóre z nich gromadzą przed telewizorami ok. 800-900 tysięcy widzów. Mają szansę również przyciągnąć reklamodawców, zwłaszcza firmy, dla których emisja spotu obok programu kulturalnego, koncertu czy premiery filmu to element budowania wizerunku.
więcej

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Farmacja

Powoli wracamy do planowych zabiegów i wizyt u lekarzy. Telemedycyna może pomóc w walce z rosnącymi kolejkami

Pandemia przyczyniła się do skokowego wzrostu popularności telemedycyny. Już na początku większość szpitali, przychodni i placówek medycznych wprowadziła zdalne konsultacje online i przez telefon, co umożliwiło zasięgnięcie porady lekarza, a także  wystawienie zwolnienia, skierowania czy recepty bez konieczności osobistego kontaktu. Do tej formy przekonali się zarówno lekarze, jak i pacjenci. Aż 74 proc. pacjentów chce korzystać z telemedycyny nawet po zakończeniu pandemii – wynika z badań Grupy LUX MED. Obecnie firma dostarcza prawie 20 tys. usług telemedycznych dziennie.

Handel

Co czwarty internauta woli robić zakupy w sieci niż w tradycyjnych sklepach. Rozszerzona rzeczywistość może zmniejszyć liczbę zwrotów

Migracja konsumentów z trybu offline do online trwa już od dawna, ale pandemia SARS-CoV-2 okazała się katalizatorem, który przyspieszył ten proces. W sieci kupuje już 72 proc. Polaków, a więcej niż co czwarty częściej wybiera obecnie ten kanał zakupowy m.in. ze względu na wygodę, szybkość i większe bezpieczeństwo. Zyskały kategorie, które w e-commerce dobrze radziły sobie już wcześniej, jak moda i uroda czy elektronika, ale Polacy przekonali się również do kupowania w internecie produktów spożywczych. Rosnącą rolę w e-zakupach odgrywają technologie, jak np. rozszerzona rzeczywistość, które pozwalają lepiej dopasować produkt i zminimalizować ryzyko zwrotów.