News powiązane z wybór obrączek

2021-05-31 | 06:21
Moda
Zakup obrączek to decyzja na całe życie, dlatego powinna być dobrze przemyślana. Przy wyborze ślubnej biżuterii pary pozwalają sobie na większą ekstrawagancję News powiązane z wybór obrączek

Zakup obrączek to decyzja na całe życie, dlatego powinna być dobrze przemyślana. Przy wyborze ślubnej biżuterii pary pozwalają sobie na większą ekstrawagancję

Jedną z najważniejszych decyzji, przed jaką stoją przyszli małżonkowie, jest wybór ślubnych obrączek. Jest to nie tylko biżuteryjna ozdoba, ale przede wszystkim symbol miłości i wierności wybierany na całe życie. Liczy się więc jakość oraz precyzja wykonania. Ważne jest także, by obrączki były ponadczasowe oraz dopasowane do charakteru i stylu życia, jaki preferują narzeczeni. Damska i męska mogą być do siebie bliźniaczo podobne lub zupełnie różne. Często panie wybierają modele ściśle powiązane z pierścionkami zaręczynowymi albo też decydują się na zdobienia kamieniami szlachetnymi lub grawerunkiem. Na większe szaleństwo pary pozwalają sobie przy wyborze biżuterii ślubnej. Przyszłe panny młode coraz częściej decydują się na kolorowe kamienie czy duże kolczyki, a panowie – na zegarek lub sygnet.
więcej

Więcej ważnych informacji

Media

Firma

Możliwość pracy zdalnej coraz ważniejsza dla pracowników. Jej brak zniechęca kandydatów do aplikowania na takie stanowiska

W ostatnich dwóch latach na rynku pracy zaszły nieodwracalne zmiany. Pandemia przyspieszyła cyfryzację, zmieniając model pracy na zdalny lub hybrydowy. W wielu branżach stało się to normalnością i takie też są oczekiwania pracowników. Jeśli pracodawca nie daje takiej możliwości, znacznie mniej kandydatów interesuje się jego ofertą. Widać to szczególnie w sektorze nowoczesnych usług biznesowych. Kandydaci doceniają także zdalne formy rekrutacji.

Media i PR

Pandemia nie zmniejszyła popularności koncertów na żywo. Pojawiają się jednak nowe formaty festiwali i koncertów hybrydowych

Kaskadowo odwoływane koncerty i zawieszenie branży festiwalowej wywarły silne piętno na całym rynku muzyki i eventów na żywo. Jednak nie wszystkie podmioty zaangażowane w branżę koncertów zdecydowały się na całkowite przestawienie na tryb online. Miesiące po lockdownach i duże zainteresowanie publiczności pokazały, że nie zastąpi on eventów na żywo. Prezes firmy Going., zajmującej się m.in. dystrybucją biletów na wydarzenia, nie zauważa trwałego negatywnego wpływu pandemii na ten rynek. Zmieniła jednak ona nawyki odbiorców i w przyszłości  powinni się z nimi liczyć wszyscy twórcy.