Najnowsze

Wszystkie newsy

Polecane

Zapraszamy do oglądania

Przegląd mediów

Biuro prasowe

2024-04-15McCANN Poland z kampanią dla platformy GdzieJakiBiznes.com Mastercard
McCANN Poland z kampanią dla platformy GdzieJakiBiznes.com Mastercard
McCANN odpowiada za kampanię dla nowego, innowacyjnego narzędzia Mastercard – GdzieJakiBiznes.com.
2024-04-15„Jestem szczęśliwcem” HIVcast z osobą HIV+ już w sieci
„Jestem szczęśliwcem” HIVcast z osobą HIV+ już w sieci
Zapraszamy do wysłuchania podcastu na temat zdrowego życia z HIV z Tomaszem Markowskim, asystentem osób seropozytywnych, który ich problemy zna także z własnego doświadczenia.
2024-04-15Franklin Graham przemawiał w TAURON Arenie w Krakowie w sobotę
Franklin Graham przemawiał w TAURON Arenie w Krakowie w sobotę
Franklin Graham przemawiał w TAURON Arenie w Krakowie w sobotę, tłum liczący 13 200 osób przybył, aby wysłuchać przesłania nadziei i miłości Boga
2024-04-15Dziecko?Chcemy...,ale potrzebna jest też męska część sukcesu
Dziecko?Chcemy...,ale potrzebna jest też męska część sukcesu
Szacuje się, że czynnik męski może wpływać na blisko połowę wszystkich przypadków niepłodności, a za 30% odpowiada samodzielnie.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Gwiazdy

Jan Wieczorkowski: W ogóle nie mam wyczucia w kwestii kupowania prezentów. Sam kilka razy dostałem wody toaletowe, które po prostu do mnie nie pasowały

Aktor grający jedną z głównych ról w spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka przyznaje, że w życiu prywatnym również zdarzyły mu się nietrafione prezenty, które szybko wylądowały w koszu. Zwykle były to perfumy czy wody kolońskie, których kompozycja zapachowa w ogóle mu nie odpowiadała. Jeśli natomiast chodzi o wybór okolicznościowych upominków dla innych, to Jan Wieczorkowski zdradza, że zawsze zdaje się w tej kwestii na gust i intuicję żony. Sam zupełnie nie ma do tego głowy.

Handel

Rynek makaronów w Polsce wart jest około 800 mln zł. Producenci pracują nad nowymi funkcjami tych produktów w diecie

Makarony stają się coraz nowocześniejszą kategorią na rynku spożywczym. Konsumenci mają do wyboru m.in. szereg makaronów warzywnych, bezglutenowych, a także funkcjonalnych, których regularne spożywanie ma pomagać w walce z chorobami cywilizacyjnymi, jak cukrzyca, otyłość czy miażdżyca. To m.in. w ten segment rynku chce w najbliższych latach inwestować notowany na warszawskiej giełdzie producent Makarony Polskie. Spółka podkreśla, że wyzwaniem dla dalszego rozwoju firm z branży spożywczej pozostają rosnące koszty działalności, braki kadrowe, a także niestabilność cenowa.