Najnowsze

Wszystkie newsy

Polecane

Zapraszamy do oglądania

Przegląd mediów

Biuro prasowe

2023-07-21Kulinarne Urodziny Jemy w Łodzi także w Manufakturze!
Kulinarne Urodziny Jemy w Łodzi także w Manufakturze!
Na 600-lecie Łodzi Manufaktura przygotowała się kompleksowo – przed nami weekend pełen atrakcji, zarówno dla duszy, jak i ciała.
2023-07-21 Jak (i czym!) dojechać na koncerty w Manufakturze? Darmowy parking rowerowy
Zbliżają się urodzinowe koncerty z okazji 600-lecia Łodzi. Na scenie w Manufakturze od piątku (28.07) do niedzieli (30.07) wystąpią Dawid Kwiatkowski, Margaret, Strachy na Lachy, Kayah, Ignacy oraz KULT
2023-07-21Na grządce czy na balkonie – ogród można mieć wszędzie
Na grządce czy na balkonie – ogród można mieć wszędzie
Bez względu na to, czy mieszkamy w bloku, czy posiadamy własną działkę, możemy cieszyć się pięknym i urodzajnym ogrodem. Wybór roślin odpowiednich dla dużych i małych przestrzeni jest tak bogaty, że zadowoli wszystkich pasjonatów kwiatów, warzyw i ziół.
2023-07-21Międzynarodowy Dzień Szachów w Warszawie za nami!
Międzynarodowy Dzień Szachów w Warszawie za nami!
W czwartek 20 lipca w Warszawie odbyło się wyjątkowe wydarzenie z okazji Międzynarodowego Dnia Szachów, które zgromadziło liczne grono pasjonatów tej królewskiej gry.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Gwiazdy

Jan Wieczorkowski: W ogóle nie mam wyczucia w kwestii kupowania prezentów. Sam kilka razy dostałem wody toaletowe, które po prostu do mnie nie pasowały

Aktor grający jedną z głównych ról w spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka przyznaje, że w życiu prywatnym również zdarzyły mu się nietrafione prezenty, które szybko wylądowały w koszu. Zwykle były to perfumy czy wody kolońskie, których kompozycja zapachowa w ogóle mu nie odpowiadała. Jeśli natomiast chodzi o wybór okolicznościowych upominków dla innych, to Jan Wieczorkowski zdradza, że zawsze zdaje się w tej kwestii na gust i intuicję żony. Sam zupełnie nie ma do tego głowy.

Handel

Rynek makaronów w Polsce wart jest około 800 mln zł. Producenci pracują nad nowymi funkcjami tych produktów w diecie

Makarony stają się coraz nowocześniejszą kategorią na rynku spożywczym. Konsumenci mają do wyboru m.in. szereg makaronów warzywnych, bezglutenowych, a także funkcjonalnych, których regularne spożywanie ma pomagać w walce z chorobami cywilizacyjnymi, jak cukrzyca, otyłość czy miażdżyca. To m.in. w ten segment rynku chce w najbliższych latach inwestować notowany na warszawskiej giełdzie producent Makarony Polskie. Spółka podkreśla, że wyzwaniem dla dalszego rozwoju firm z branży spożywczej pozostają rosnące koszty działalności, braki kadrowe, a także niestabilność cenowa.