Newsy

Agnieszka Woźniak-Starak: Marzyłam o dziennikarstwie politycznym. Z drogi rozrywki trudno się jednak zawraca

2017-01-11  |  06:55

Dziennikarka nie zdecydowałaby się obecnie na pracę prezenterki serwisu informacyjnego. Twierdzi, że w przeszłości marzyła o dziennikarstwie politycznym, dziś jednak związana jest z branżą rozrywkową. Jej zdaniem z tej drogi kariery nie ma łatwego powrotu do dziennikarstwa politycznego lub newsowego. 

Agnieszka Woźniak ukończyła studia dziennikarskie na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz w Wyższej Szkole Komunikowania i Mediów Społecznych w Warszawie. Pierwsze kroki w zawodzie stawiała w programach informacyjnych radiowej Jedynki. Jej marzeniem było wówczas dziennikarstwo polityczne. 

Pisałam nawet pracę dyplomową o dziennikarstwie politycznym i wywiadach z politykami, o Monice Olejnik w tej pracy też było, i o wszystkich dziennikarzach, którzy te wywiady przeprowadzają albo przeprowadzali – mówi gwiazda TVN agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.  

Od 2005 roku jej kariera zawodowa zaczęła jednak zmierzać w kierunku rozrywki. Dziennikarka pracowała m.in. przy porannym magazynie TVP1 „Kawa czy herbata”, śniadaniowy program TVP2 „Pytanie na śniadanie” oraz show-biznesowym formacie stacji TVN „Na językach”. W 2016 roku została gospodynią podróżniczego reality show stacji TVN „Azja Express”. 

– Los mną pokierował trochę inaczej, w stronę rozrywki, a to jest taka droga, z której trudno się zawraca – mówi Agnieszka Woźniak-Starak. 

Gwiazda TVN nie liczy już na zostanie drugą Moniką Olejnik, dlatego nie myśli o zmianie charakteru swojej pracy. Twierdzi, że raczej nie przyjęłaby obecnie propozycji poprowadzenia serwisu informacyjnego. Zbyt dobrze pamięta podobne i nie do końca udane eksperymenty z dziennikarzami z TVP. 

–  Chyba mnie już tam nie ma. Serwisy informacyjne bardzo chętnie oglądam, ale głową jestem kompletnie gdzie indziej – mówi Agnieszka Woźniak-Starak. 

Dziennikarka przygotowuje się obecnie do kolejnej edycji programu „Azja Express”, który stał się przebojem jesiennej ramówki stacji TVN. Zdjęcia do nowych odcinków mają ruszyć już wiosną 2017 roku. 

Czytaj także

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także nagrywa wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Uroda

Karolina Szostak: w mojej drugiej książce piszę o tym, jak nie mieć efektu jojo i utrzymać dobrą sylwetkę

Gwiazda telewizji Polsat wydała drugą książkę. Publikacja zatytułowana „Mój spektakularny detoks” poświęcona jest kwestii utrzymania wagi po kuracji odchudzającej. Karolina Szostak radzi w niej, jak się odżywiać i ćwiczyć, aby uniknąć efektu jo-jo.

 

Gwiazdy

Mateusz Gessler: Mam wrażenie, że wstydzimy się, że jesteśmy Polakami. A jesteśmy fajnym i pozytywnym narodem

Zdaniem restauratora Polacy często miewają kompleksy związane z pochodzeniem i uważają, że w innych państwach żyje się lepiej. Gospodarz „Drzewa marzeń” jest jednak przekonany, że Polacy to pozytywni i chętni do pomocy ludzie. Powinni tylko zapomnieć o niechlubnej przeszłości, która stanowi źródło kompleksów.

Medycyna

Co czwarty Polak umiera na raka. Głębokie sieci neuronowe pozwalają na stawianie szybszych i trafniejszych diagnoz

Nowotwór jest drugą najczęstszą przyczyną umierania w Polsce. Co czwarty Polak umiera z jego powodu. W 2029 roku liczba nowych przypadków zachorowań na raka ma przekroczyć 213 tys. Na tle Europy liczba zachorowalności jest stosunkowo nieduża, jednak przeciętny Polak z nowotworem ma znacznie niższe szanse na przeżycie niż pacjenci w innych krajach. Lekarstwem na taki stan rzeczy ma być deep learning, czyli głębokie uczenie maszynowe, które pozwala błyskawicznie diagnozować ogniska nowotworów.

Patronat Newserii

Gwiazdy

dr Aleksandra Piotrowska: zawsze kiedy obserwuję dziecko zaangażowane w show-biznes, odczuwam niepokój

Obecność w show-biznesie może być dla dziecka groźną pułapką. Zdaniem psychologów maluch może uzależnić się od sławy, a stała ekspozycja w mediach sprawia, że chłonie on negatywne wzorce zachowań. Dziecko przyjmuje za pewnik, że najważniejsze w życiu jest bycie w centrum uwagi.