Newsy

Alicja Resich-Modlińska: poziom polskiego dziennikarstwa poprawia się

2013-11-08  |  11:15

Zdaniem Alicji Resich-Modlińskiej w ostatnich latach znacznie poprawił się poziom polskiego dziennikarstwa. Jak przyznaje wciąż jednak zdarzają się dziennikarze zupełnie nieprzygotowani. Co ciekawe, zajmują oni nawet wysokie stanowiska w mediach.

– Uważam, że dziennikarze są coraz lepsi. Kiedyś nie było takich dziedzin dziennikarstwa, które dzisiaj święcą triumfy. W latach 80-tych czy nawet 90-tych dziennikarstwo polityczne było raczkującą dziedziną. Wywiady robiło się w sposób nudny i stereotypowy. Dzisiaj mamy wielu znakomitych specjalistów – mówi Alicja Resich-Modlińska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Prezenterka przyznaje, że zdarzają się przypadki, kiedy dziennikarz przychodzi na wywiad zupełnie nieprzygotowany. Czasami są to przedstawiciele czołowych mediów.

 – Ku mojemu zdumieniu i przerażeniu ci dziennikarze zajmują ważne funkcje w mediach, a przychodzą na wywiad i np. mój życiorys znają mniej więcej tylko od 15 lat. Czyli nie znają najważniejszych kart mojej historii i chcą przeprowadzić wywiad, więc to nie jest dobre. Mają wiarę w to, że jak się pośmieje i zada jakieś niby podchwytliwe pytanie, to będzie fajnie – dodaje dziennikarka.

Alicja Resich-Modlińską prowadziła jeden z pierwszych talk-show w Polsce  "Wieczór z Alicją". Współpracowała m. in. z Polsatem, RTL7, TVP2 oraz magazynami Elle, Sukces, Uroda. Była także redaktor naczelną dwutygodnika „Gala”.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Gwiazdy

Jan Wieczorkowski: W ogóle nie mam wyczucia w kwestii kupowania prezentów. Sam kilka razy dostałem wody toaletowe, które po prostu do mnie nie pasowały

Aktor grający jedną z głównych ról w spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka przyznaje, że w życiu prywatnym również zdarzyły mu się nietrafione prezenty, które szybko wylądowały w koszu. Zwykle były to perfumy czy wody kolońskie, których kompozycja zapachowa w ogóle mu nie odpowiadała. Jeśli natomiast chodzi o wybór okolicznościowych upominków dla innych, to Jan Wieczorkowski zdradza, że zawsze zdaje się w tej kwestii na gust i intuicję żony. Sam zupełnie nie ma do tego głowy.

Handel

Rynek makaronów w Polsce wart jest około 800 mln zł. Producenci pracują nad nowymi funkcjami tych produktów w diecie

Makarony stają się coraz nowocześniejszą kategorią na rynku spożywczym. Konsumenci mają do wyboru m.in. szereg makaronów warzywnych, bezglutenowych, a także funkcjonalnych, których regularne spożywanie ma pomagać w walce z chorobami cywilizacyjnymi, jak cukrzyca, otyłość czy miażdżyca. To m.in. w ten segment rynku chce w najbliższych latach inwestować notowany na warszawskiej giełdzie producent Makarony Polskie. Spółka podkreśla, że wyzwaniem dla dalszego rozwoju firm z branży spożywczej pozostają rosnące koszty działalności, braki kadrowe, a także niestabilność cenowa.