Newsy

Olga Buława: Cała medialna machina ruszyła i tego się już nie da zatrzymać. Będę brać udział w życiu społecznym i wspierać akcje charytatywne

2019-01-10  |  06:22

Miss Polski 2018 podkreśla, że dzierżenie tytułu najpiękniejszej Polki wiąże się z pewnymi wyzwaniami, którym dzielnie chce stawić czoła. Zdaje sobie też sprawę z tego, że możliwości wizerunkowe, które daje korona, pozwalają, a nawet wręcz zobowiązują do zaangażowania się w projekty społeczne czy charytatywne. I na udziale w takich właśnie najbardziej jej zależy.

Olga Buława podkreśla, że wystartowała w konkursie po to, by sprawdzić się, nabrać pewności siebie i podnieść swoją samoocenę. Chciałaby, żeby tytuł Miss Polski kojarzył się nie tylko z ładną buzią, lecz także z silną i dojrzałą osobowością, która jest inspiracją dla innych. Swój rok panowania zamierza zatem przeznaczyć na motywowanie Polek i Polaków do zmiany życia na lepsze bądź pomagania słabszym.

– Na pewno to jest bardzo duży udział w życiu społecznym, wspieraniu akcji charytatywnych i różnych instytucji, osób. To jest bardzo pozytywne, ja to też dobrze odbieram i się z tego bardzo cieszę. Też właśnie m.in. wywiady w różnych stacjach, to jest nowość dla mnie, cała taka medialna otoczka, natomiast też to są jakieś tego typu obowiązki, żeby się pokazywać medialnie, ale też działać społecznie – mówi agencji Newseria Olga Buława, Miss Polski 2018.

Olga Buława nie kryje radości z korony i tytułu najpiękniejszej Polki, ale też doskonale wie, że bycie na świeczniku wymaga wiele pokory i dużej dawki zdrowego rozsądku. Choć w show-biznesie stawia dopiero pierwsze kroki, to jest otwarta na nowe propozycje zawodowe.

 – Cała ta machina ruszyła i tego się już nie da zatrzymać. Ale w tej kwestii się zdaję na los – to, co mi się przytrafi fajnego w tym roku, każdą chwilę będę doceniała. Już na ten moment to jest tak dużo nowych doświadczeń, że jestem usatysfakcjonowana w 100 proc. Jeżeli rozwinie się w jakiś sposób dalej moja kariera, coś innego mi się przytrafi, to fajnie – mówi Olga Buława.

Buława podkreśla, że udział w wyborach i wygrana to najpiękniejsza przygoda jej życia. Sukces jednak nie jest w stanie zawrócić jej w głowie i zmienić podejścia do ważnych, życiowych kwestii. Jak przyznaje, kocha podróżować, jest stewardessą i nadal marzy o pracy w międzynarodowej organizacji lotniczej.

– Jeżeli nawet bym wróciła do takiego stanu sprzed wyborów, czyli wracam do pracy i wszystko wraca do normy, to nie byłoby w tym nic złego. Też będę z tego powodu szczęśliwa, bo byłam bardzo zadowolona do tej pory z mojego życia zawodowego, natomiast wydaje mi się, że jest to już niemożliwe – mówi Olga Buława.

Czytaj także

Gwiazdy

Katarzyna Cichopek: odczarowałam mit matki Polki, który przez wiele lat towarzyszył kobietom w Polsce

Aktorka podkreśla, że dzięki programowi „Sexy mama” blisko sto kobiet podjęło wyzwanie, przeszło metamorfozę i stawiło czoła przeciwnościom losu. Na swoim przykładzie aktorka między innymi udowadniała im, że ciąża i macierzyństwo nie muszą wykluczać ich z aktywności zawodowej, bo jeśli dobrze zorganizuje się czas, można wszystko ze sobą pogodzić. Najważniejszym przesłaniem programu było jednak zmotywowanie pań do tego, by zadbały o swoje zdrowie i kondycję.

 

Gwiazdy

Katarzyna Zielińska: Mam w środku radość z tego, że mogę zawalczyć o siebie i swoje marzenia. Mamy jedno życie, żeby się spełniać

Aktorka podkreśla, że w jej przypadku połączenie macierzyństwa i pracy zawodowej nie byłoby możliwe bez wsparcia ze strony bliskich osób. Katarzyna Zielińska jest mamą dwóch synów: Henryka i Aleksandra. Nie ukrywa, że są oni dla niej największą motywacją do działania. Po przerwie wróciła do pracy i działa na pełnych obrotach. W ostatnim czasie skupiła się na tworzeniu spektaklu muzycznego w Teatrze Roma, bo jak przyznaje – z przyjemnością podejmuje nowe wyzwania, a przy tym stara się, by nie ucierpiały na tym jej relacje z dziećmi.

Media i PR

Ponad 50 proc. firm w Polsce stara się budować pozytywny wizerunek w oczach pracowników. W obecnej sytuacji na rynku pracy to konieczność

Ponad połowa pracodawców twierdzi, że ma strategię employer brandingową, a co czwarty nad nią pracuje – wynika z badania HRM Institute. Wiele firm prowadzi takie działania z doskoku. Ma to duże znaczenie na dzisiejszym trudnym rynku pracy. Zdaniem ekspertów negatywne opinie o firmie jako pracodawcy oraz brak odpowiednich działań w zakresie employer brandingu mogą oznaczać problemy w rekrutacji, ponieważ dla pracowników – poza wynagrodzeniem i benefitami – coraz bardziej liczą się wartości reprezentowane przez daną firmę i jej prestiż. Ponad 60 proc. śledzi informacje publikowane o ich pracodawcy przez osoby trzecie.

 

Teatr

Rafał Królikowski i Kacper Kruszewski w nowym spektaklu muzycznym Teatru Roma

Na małej scenie Teatru Roma odbyła się premiera spektaklu "Nowy Jork. Prohibicja". Jest to muzyczna opowieść o amerykańskiej metropolii z lat 20., która pod pozorem lekkiej rozrywki kryje aktualne do dziś przesłanie na temat wolności.  W obsadzie znalazły się takie gwiazdy jak Katarzyna Zielińska, Rafał Królikowski i Kacper Kruszewski.