Najnowsze

Wszystkie newsy

Polecane

Zapraszamy do oglądania

Przegląd mediów

Biuro prasowe

2024-03-19Kontakt - Simon od podszewki
Kontakt - Simon od podszewki
Nic tak nie pomaga poznać produktu, jak zobaczenie jego procesu produkcji. Kolejne etapy tworzenia pomagają zrozumieć jego działanie i wygląd finalny. Podążając za tym, Kontakt-Simon zaprosił Ambasadorów marki na zwiedzanie swojej fabryki w Czechowicach-Dziedzicach.
2024-03-19Wiosenne Zakupy – odkryj sezonowe nowości
Wiosenne Zakupy – odkryj sezonowe nowości
Wiosenne Zakupy – odkryj sezonowe nowości
2024-03-19Kurczak Manuel zaprasza na jarmark wielkanocny!
Kurczak Manuel zaprasza na jarmark wielkanocny!
Kurczak Manuel zaprasza na jarmark wielkanocny!
2024-03-193 fakty na temat pielęgnacji skóry wokół oczu
3 fakty na temat pielęgnacji skóry wokół oczu
Skóra okolic oczu wymaga bardzo delikatnej i ekstremalnie skutecznej pielęgnacji. Kluczowe wyzwania to spowolnienie efektów starzenia oraz niwelowanie opuchnięć i pojawiających się cieni. Jak zrobić to efektywnie?

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Gwiazdy

Jan Wieczorkowski: W ogóle nie mam wyczucia w kwestii kupowania prezentów. Sam kilka razy dostałem wody toaletowe, które po prostu do mnie nie pasowały

Aktor grający jedną z głównych ról w spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka przyznaje, że w życiu prywatnym również zdarzyły mu się nietrafione prezenty, które szybko wylądowały w koszu. Zwykle były to perfumy czy wody kolońskie, których kompozycja zapachowa w ogóle mu nie odpowiadała. Jeśli natomiast chodzi o wybór okolicznościowych upominków dla innych, to Jan Wieczorkowski zdradza, że zawsze zdaje się w tej kwestii na gust i intuicję żony. Sam zupełnie nie ma do tego głowy.

Handel

Rynek makaronów w Polsce wart jest około 800 mln zł. Producenci pracują nad nowymi funkcjami tych produktów w diecie

Makarony stają się coraz nowocześniejszą kategorią na rynku spożywczym. Konsumenci mają do wyboru m.in. szereg makaronów warzywnych, bezglutenowych, a także funkcjonalnych, których regularne spożywanie ma pomagać w walce z chorobami cywilizacyjnymi, jak cukrzyca, otyłość czy miażdżyca. To m.in. w ten segment rynku chce w najbliższych latach inwestować notowany na warszawskiej giełdzie producent Makarony Polskie. Spółka podkreśla, że wyzwaniem dla dalszego rozwoju firm z branży spożywczej pozostają rosnące koszty działalności, braki kadrowe, a także niestabilność cenowa.