Newsy

Joanna Horodyńska: W makijażu stawiam na brwi. Chcę, żeby to był mój znak rozpoznawczy

2018-03-09  |  06:22

Makijaż brwi pozwala na totalną zabawę i przekraczanie granic twierdzi stylistka. We własnym makijażu stawia na brwi mocne, kontrastujące z jasnym kolorem włosów i karnacji. W tym sezonie zamierza jednak uspokoić nieco charakterystyczny dla niej makijaż brwi i wypróbować oryginalne, intensywne pomadki do ust.

Joanna Horodyńska znana jest z zamiłowania do odważnych, niekiedy nawet kontrowersyjnych stylizacji, w makijażu unika natomiast nadmiernych szaleństw. W przeciwieństwie do większości kobiet nie akcentuje ust, lecz oko. Stawia przede wszystkim na brwi mocne, kontrastujące z jasnym kolorem włosów i karnacji.

– To jest coś, na co stawiam, był to trend zeszłego sezonu, natomiast ja go jednak przenoszę na ten sezon mówi stylistka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Gwiazda mocno eksperymentowała ze stylizacją brwi m.in. poprzez ich rozjaśnianie. Doszła jednak do wniosku, że tego rodzaju makijaż nie jest dla niej odpowiedni, niepotrzebnie dodaje jej bowiem lat. Obecnie, po wielu próbach, jest przekonana, że trafiła na najlepszą dla siebie metodę stylizacji, dzięki której brwi stały się jej znakiem rozpoznawczym.

– Szukałam punktu zaczepienia, czegoś takiego, że ktoś powie: o, brwi jak Joanna Horodyńska. Może to głupio brzmi, ale idea jest taka, że ktoś maluje usta na taki kolor, jest z tego powodu charakterystyczny, a ja właśnie chciałam postawić na te brwi – mówi Joanna Horodyńska.

Zdaniem gospodyni programu „Gwiazdy na dywaniku” mocne brwi stanowią intrygujący detal w jej makijażu i dobrze komponują się z tak lubianymi przez nią odważnymi stylizacjami.

– Nie ma tu koloru, jest tylko grafika, więc można postawić na totalną zabawę, jeśli chodzi o stylizację, przekraczanie pewnych granic – mówi Joanna Horodyńska.

Ulubionym kosmetykiem gwiazdy jest kredka, którą samodzielnie może nadać brwiom pożądany kształt i kolor. W tym sezonie zamierza wypróbować jednak również pomadki do ust – przekonały ją do tego nowoczesne technologie, dzięki którym szminki mają przedłużoną trwałość i makijaż nie wymaga częstych poprawek. Zazwyczaj stylistka unika koloru na ustach, tym razem zamierza jednak przetestować modne wiosenne barwy pomadek.

– Jakieś dziwne odcienie różu, dziwne odcienie pomarańczy, coś, co nie jest dokładne i łatwe do nazwania, tylko trzeba się chwilę nad tym kolorem zastanowić, ale wtedy odrobinę uspokoję brwi – mówi Joanna Horodyńska.

Trendy makijażowe na nadchodzący sezon zostały zaprezentowane podczas tegorocznej edycji Sephora Trend Report. Wśród gwiazd, które pojawiły się na prezentacji tegorocznych trendów, była m.in. Joanna Horodyńska, Katarzyna Zielińska, Weronika Rosati i Maja Sablewska.

Czytaj także

Gwiazdy

Sara Boruc-Mannei: mąż nie jest ogromnym kibicem piłki nożnej, ale kadrze narodowej będziemy kibicować

W moim domu nie rządzi mundial  mówi wokalistka. Twierdzi, że jej mąż nie należy do zagorzałych kibiców piłki nożnej, oboje zamierzają jednak oglądać mecze polskiej reprezentacji. Gwiazda obstawia, że dzisiejsze spotkanie Polski z Senegalem zakończy się zwycięstwem kadry Adama Nawałki 2:1.

 

Gwiazdy

Joanna Brodzik: Rodzice często niefrasobliwie upubliczniają zdjęcia swoich dzieci. Musimy dostrzegać niebezpieczeństwa

Internet może być zarówno szansą, jak i zagrożeniem – uważa aktorka. Twierdzi, że Polacy powinni się nauczyć funkcjonowania w sieci i bronić swojego prawa do prywatności. Tylko drogą edukacji można zrozumieć możliwości, jakie daje wirtualny świat, i dostrzegać zagrożenia. Gwiazda podkreśla, że wiedzę tę dorośli powinni przekazywać dzieciom na równi z normami moralnymi i zasadami zachowania.

 
 

Handel

85 proc. firm widzi wpływ jakości obsługi na wyniki finansowe. Dla większości konsumentów największe znaczenie ma czas obsługi

Ponad dwie trzecie konsumentów może się stać lojalnymi klientami dzięki pozytywnym doświadczeniom z zespołem obsługi. Podobny odsetek stwierdza, że zła obsługa może być przyczyną rezygnacji z usług czy produktów danej firmy. Żółte i czerwone kartki klienci dają zwykle za długi czas oczekiwania na kontakt z konsultantem oraz złą organizację wsparcia. To może zaważyć na wynikach firmy, dlatego coraz częściej stawiają one klientów w centrum zainteresowania. Do starań w tym kierunku mają zachęcać ich także takie inicjatywy jak Mistrzostwa Jakości Obsługi, w których niczym na boisku piłkarskim najlepsze pod kątem obsługi klienta firmy walczą o bramki, czyli dobre opinie konsumentów.

Gwiazdy

Paulina Smaszcz-Kurzajewska: obecnie w związkach brakuje komunikacji i wyrozumiałości

Gdy pobieraliśmy się z mężem, to ustaliliśmy listę wartości i priorytetów. Jej podstawą była wzajemna lojalność i tak zostało do tej pory – podkreśla Paulina Smaszcz-Kurzajewska. Wraz z Maciejem Kurzajewskim są razem ćwierć wieku i uchodzą za jedną z najbardziej zgranych par w polskim show-biznesie. Zdaniem dziennikarki, każdy ma inną receptę na udany związek. U nich liczy się wzajemny szacunek, cierpliwość i tolerancja dla odmiennych poglądów partnera. Ważne jest to, żeby nie próbować narzucić komuś siebie, swoich ideologii i swoich racji.