Newsy

Karolina Szostak: Nie szykuję żadnej zmiany w swoim wyglądzie. Kilka lat temu zrobiłam spektakularną metamorfozę i tej wersji się trzymam

2019-04-24  |  06:55

Dziennikarka sportowa nie planuje na razie żadnej metamorfozy, bo jak podkreśla – jest zadowolona ze swojej sylwetki, koloru włosów i stylu ubierania. By o siebie zadbać, prezenterka nie czeka do wiosny czy nowego roku. Regularnie oddaje się swoim ulubionym rytuałom pielęgnacyjnym i pilnuje menu.

Dla Karoliny Szostak zmiana pory roku nie oznacza konieczności zmiany w wyglądzie. Na taką zdecydowała się kilka lat temu. Wtedy udało jej się zrzucić blisko 30 kg i stała się inspiracją dla tysięcy Polek. Prezenterka nie ukrywa, że teraz jest zadowolona ze swojej figury i z satysfakcją spogląda w lustro.

– Nie szykuję żadnej zmiany w swoim wyglądzie. Dobrze czuję się w swojej figurze, w swoich włosach. Już kilka lat temu zrobiłam spektakularną metamorfozę, więc tej wersji się trzymam – mówi agencji Newseria Karolina Szostak.

Prezenterka podkreśla, że wiosna nie wiąże się dla niej z jakąś szczególną mobilizacją dotyczącą większej aktywności fizycznej, podjęcia innej diety czy zmiany nawyków. Jeśli ma taką potrzebę, to robi to natychmiast, nie czekając na określoną datę.

– Po prostu dbam o siebie na co dzień, więc nie mam takich postanowień. Wiadomo, że jak jest słońce, świeci, to się chętniej wychodzi na spacer i te aktywności są na świeżym powietrzu ciekawsze. Ale dla mnie jeszcze jest zimno, więc chodzę w kurtce i szaliku – mówi Karolina Szostak.

Prezenterka zdradza też, że na majówkę nie bierze urlopu i nie planuje żadnego wyjazdu. Zostaje w Warszawie, gdzie zatrzymują ją obowiązki zawodowe.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Gwiazdy

Jan Wieczorkowski: W ogóle nie mam wyczucia w kwestii kupowania prezentów. Sam kilka razy dostałem wody toaletowe, które po prostu do mnie nie pasowały

Aktor grający jedną z głównych ról w spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka przyznaje, że w życiu prywatnym również zdarzyły mu się nietrafione prezenty, które szybko wylądowały w koszu. Zwykle były to perfumy czy wody kolońskie, których kompozycja zapachowa w ogóle mu nie odpowiadała. Jeśli natomiast chodzi o wybór okolicznościowych upominków dla innych, to Jan Wieczorkowski zdradza, że zawsze zdaje się w tej kwestii na gust i intuicję żony. Sam zupełnie nie ma do tego głowy.

Handel

Rynek makaronów w Polsce wart jest około 800 mln zł. Producenci pracują nad nowymi funkcjami tych produktów w diecie

Makarony stają się coraz nowocześniejszą kategorią na rynku spożywczym. Konsumenci mają do wyboru m.in. szereg makaronów warzywnych, bezglutenowych, a także funkcjonalnych, których regularne spożywanie ma pomagać w walce z chorobami cywilizacyjnymi, jak cukrzyca, otyłość czy miażdżyca. To m.in. w ten segment rynku chce w najbliższych latach inwestować notowany na warszawskiej giełdzie producent Makarony Polskie. Spółka podkreśla, że wyzwaniem dla dalszego rozwoju firm z branży spożywczej pozostają rosnące koszty działalności, braki kadrowe, a także niestabilność cenowa.