Newsy

Katarzyna Krupa: jest duże zapotrzebowanie na szkolenia z etykiety w biznesie. Na tym polu mamy jeszcze dużo wpadek i niedociągnięć

2017-08-02  |  06:58

Dziennikarka podkreśla, że z dużą przyjemnością wróciła do prowadzenia szkoleń z zakresu etykiety biznesowej i dyplomatycznej. Katarzyna Krupa od czasów studiów interesuje się tą tematyką i wciąż chętnie poszerza swoją wiedzę. Z jej usług najczęściej korzystają duże firmy, którym zależy na tym, by wpoić swoim pracownikom zasady savoir-vivre, nauczyć ich dobrych manier i pokazać zasady budowania wizerunku biznesowego.

– Postanowiłam wrócić do szkoleń, które prowadziłam kilka lat temu – z etykiety w biznesie, z savoir-vivre, dobrych manier. Na kilka lat od nich odeszłam, a teraz odkryłam, że dobrze byłoby do tego wrócić, bo widzę na to duże zapotrzebowanie. Firmy zaczęły się do mnie odzywać, abym na nowo zaczęła prowadzić te szkolenia, więc zaczęłam – mówi agencji Newseria Katarzyna Krupa, dziennikarka, ekspert ds. etykiety i protokołu dyplomatycznego.

Krupa podkreśla, że ukończyła Collegium Civitas na kierunku dyplomacja, zdawała egzaminy z protokołu dyplomatycznego, z etykiety w biznesie, dlatego też nie jest to dla niej obca tematyka.

– Oczywiście stale pogłębiałam tę wiedzę. Tematyką tą zainteresowała się na studiach i odkryłam, że jest to wiedza, która niezwykle przydaje się w życiu. Postanowiłam więc ją więc pogłębiać, a teraz także się nią dzielić – mówi Katarzyna Krupa.

Dziennikarka szkoli przede wszystkim pracowników dużych firm. Coraz więcej szefów zaczyna bowiem rozumieć zasadę „najpierw sprzedajemy siebie, a potem myśl, produkt czy usługę”. Dlatego też spory nacisk kładzie się teraz na znajomość nienagannych manier i profesjonalny wygląd pracowników tak, by godnie reprezentowali swoją firmę.

– Korporacje chcą inwestować w dobre maniery swoich pracowników. Firmy zaczęły rozumieć, że nie tylko uczenie swoich sprzedawców technik sprzedaży jest efektywne, lecz także nauczenie ich prawidłowego zachowania, dobrych manier, precedencji, tego, jak zachowywać się i jeść na spotkaniach. Okazuje się, że na tym polu mamy bardzo dużo wpadek i niedociągnięć – dodaje Katarzyna Krupa.

Czytaj także

Żywienie

Magda Gessler otworzyła restaurację w Gdyni. Inspirowała się rybnymi knajpkami z Portugalii

Nowa restauracja Magdy Gessler ma wypełnić lukę w nadmorskim rynku gastronomicznym. W przeciwieństwie do większości tamtejszych lokali serwować będzie wyłącznie świeże ryby, pochodzące zarówno z polskich, jak i hiszpańskich portów. Restauracja jest spełnieniem dawnego marzenia właścicielki o ponownym zaistnieniu na gastronomicznej mapie Trójmiasta.

 

Gwiazdy

Ola Nowak: Moje wyjazdy zawsze łączę z pracą. W czerwcu jadę do Los Angeles

Influencerka zdradza, że czekają ją bardzo pracowite wakacje. Priorytetem jest wyjazd do Los Angeles i to w nim pokłada największe nadzieje zawodowe. Nie powinno jej też jednak zabraknąć czasu na relaks. Jej wyjazdy są zawsze połączeniem pracy z odpoczynkiem.

Medycyna

Nadchodzi rewolucja w wykrywaniu bakterii i wirusów. Opracowywany w Polsce system ma zapewnić najszybszą na świecie analizę materiału biologicznego

Do 2020 roku mają się zakończyć prace nad systemem PCR/ONE, który ma zapewnić najszybsze na świecie wykrywanie bakterii i wirusów. System będzie w stanie przeprowadzić automatyczną analizę materiału genetycznego pozyskanego z patogenów bakterii i wirusów. Ma on być nakierowany zwłaszcza na wykrywanie gronkowca złocistego, wywołującego między innymi zapalenie płuc, mięśnia sercowego, opon mózgowych i żył.

Moda

Tomasz Jacyków: Wszyscy projektanci chcą tworzyć kolekcje dla bogatych kobiet. Często robią wtedy siermięgę i jest niedobrze

Stylista podkreśla, że już od kilku ładnych lat panuje w Polsce moda na modę. Pracownie młodych projektantów wyrastają jak grzyby po deszczu, a w branży robi się coraz ciaśniej. Młodzi projektanci robią wszystko, żeby przyciągnąć jak najwięcej klientów, jednak sam talent i miłość do mody nie wystarczą. By zostać zauważonym i docenionym zazwyczaj trzeba wiele pracy, pokory i cierpliwości. Zdaniem Tomasza projektanci przede wszystkim muszą patrzeć na zapotrzebowanie ulicy, a nie tylko zamożnych elit.