Newsy

Leszek Stanek: chcę, żeby ludzie zobaczyli mnie w mediach społecznościowych jako prawdziwego, szczerego i szalonego chłopaka, który czasami popełnia błędy

2019-01-15  |  06:17

Leszek Stanek zapewnia, że w mediach społecznościowych nie chce się kreować na kogoś, kim nie jest, tylko po to, by przyciągnąć jak najwięcej obserwujących. Jego zdaniem fałsz, nadmierny retusz zdjęć i wyidealizowany wizerunek są dobre tylko na chwilę. A jemu zależy mu na tym, by ludzie zaakceptowali go takim, jaki jest naprawdę.

Instagramowe konto Leszka Stanka obserwuje ponad 129 tys. osób. Aktor zamieszcza tam przede wszystkim zdjęcia dokumentujące jego życie codzienne, relacje z wakacji, a czasem również i te bardziej odważne, na których eksponuje wyrzeźbioną sylwetkę.

– W mediach społecznościowych możesz albo zaprojektować jakieś działania i swój własny wizerunek, albo po prostu być sobą. Ja na początku swoich działań szukałem swojej drogi, natomiast w pewnym momencie stwierdziłem, że chcę być sobą i chcę ludziom pokazywać to, jaki jestem – swoje poczucie humoru, swoje wady, zalety i albo ktoś mnie kupi, albo nie. Zależy mi na prawdziwych ludziach, którzy odbierają mnie w taki sposób, w jaki powinni odbierać, czyli jako prawdziwego, szczerego, szalonego chłopaka, który czasami popełnia błędy – mówi agencji Newseria Leszek Stanek, aktor.

Zdaniem Leszka Stanka, wiele osób poprzez media społecznościowe tworzy wyimaginowaną rzeczywistość po to, by pokazać innym, że im żyje się lepiej. On natomiast nie chce, by jego konto było jak kalka. Każdy człowiek jest inny i ma do zaoferowania inne treści, dlatego nie warto ślepo wzorować się na cudzych pomysłach.

Przestałem fotografować jedzenie, nie ma tam szampana, muli, krewetek. Fotografuję swoje momenty, Instastory prowadzę w bardzo specyficzny sposób, jednym może się to podobać, drugim nie. Jest słynny buziak codzienny, też ludzie się dopominają, jeśli go nie ma w ciągu 24 godzin i to jest bardzo miłe – mówi Leszek Stanek.

Aktor chce, żeby fani poznali zarówno jego zalety, jak i słabsze strony. Czasem więc działa pod prąd, a to nie zawsze podoba się jego obserwatorom.

– Zrezygnowałem na pewien nieokreślony czas z filtrów na Instastory i bardzo mnie zaskoczyło to, z jaką awersją i krytyką się spotkałem, że idę w taki nurt, w takim kierunku. Ale to jest mój Instagram i tak samo jak ze swoim życiem, mam prawo robić z nim to, co zechcę, na co mam ochotę – mówi Leszek Stanek.

Aktor przyznaje, że umiejętnie prowadzony Instagram może być narzędziem do zarabiania pieniędzy.

– Bywały czasy, że zarabiałem więcej pieniędzy, teraz też gdzieś jakieś kontrakty się trafiają, natomiast ja nie używam swojego Instagrama stricte do zarabiania. Jeżeli cokolwiek proponuję swoim internautom, to są to rzeczy sprawdzone, rzeczy, którym sam ufam – mówi Leszek Stanek.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Media

Wojciech „Łozo” Łozowski: Nazywam Małgosię Rozenek terminatorem. Ona jest niesamowicie ambitną i zdyscyplinowaną kobietą

Wokalista nie ukrywa, że z dużą przyjemnością stanął do rywalizacji z Małgorzatą Rozenek-Majdan w biathlonie. Szybko się jednak przekonał, że prezenterka nie będzie łatwym przeciwnikiem i trzeba nie lada wysiłku, by jej dorównać. A i sama konkurencja przysporzyła mu niemało problemów.

Finanse

Zwolnienia lekarskie w prywatnej opiece medycznej są ponad dwa razy krótsze niż w publicznej. Oszczędności dla gospodarki to ok. 25 mld zł

Stan zdrowia pracujących Polaków wpływa nie tylko na konkurencyjność firm i koszty ponoszone przez pracodawców, ale i na całą gospodarkę. Jednak zapewnienie dostępu do szybkiej i efektywnej opieki zdrowotnej może te koszty znacząco zmniejszyć. Podczas gdy średnia długość zwolnienia lekarskiego w publicznym systemie ochrony zdrowia wynosi 10 dni, w przypadku opieki prywatnej to już tylko 4,5 dnia – wynika z badania Medicover. Kilkukrotnie niższe są też koszty generowane przez poszczególne jednostki chorobowe, co pokazuje wyraźną przewagę prywatnej opieki. Zapewnienie dostępu do niej może ograniczyć ponoszone przez pracodawców koszty związane z prezenteizmem i absencjami chorobowymi w wysokości nawet 1,5 tys. zł na pracownika.