Newsy

Magda Gessler myśli o sprzedaży swoich ubrań w internecie i butikach

2016-09-06  |  07:05

Jeśli najnowsze projekty Magdy Gessler spodobają się kobietom, trafią najpierw do sprzedaży internetowej, a następnie do butików. Restauratorka chce, by polska moda była odważniejsza i bardziej kolorowa. Jej zdaniem obecnie rodzima moda to tylko kopia tego, co można zobaczyć na światowych wybiegach.

Magda Gessler słynie z doskonałego wyczucia mody oraz zamiłowania do odważnych kreacji. Nie boi się oryginalnych krojów i mocnej kolorystyki. Chętnie nosi ubrania i dodatki najlepszych projektantów: Diora czy Prady. Ostatnio jednak coraz częściej pokazuje się w strojach własnego projektu.

– Projektuję, bo chcę wyglądać tak, jak lubię. Bardzo nie lubię rzeczy, które są obrandowane, chcę stworzyć własny brand mówi Magda Gessler agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Restauratorka krytycznie ocenia polską modę – jej zdaniem jest ona zbyt mało kolorowa i przesadnie zachowawcza. Stanowi ponadto tylko kopię tego, co można zobaczyć na światowych rynkach odzieżowych.

– Cały czas jest u nas wstyd przed kolorem, wstyd i strach przed utratą pieniędzy, ograniczenia finansowe, dlatego na razie ta kolekcja jest dla mnie, a jeżeli się spodoba, to na pewno trafi najpierw do internetu, a potem do butików – mówi Magda Gessler.

Nie oznacza to jednak, że na polskim rynku modowym nie ma zdolnych projektantów i dobrych firm odzieżowych. Restauratorka ceni m.in. Łukasza Jemioła, z którym od lat się przyjaźni, oraz markę Ryłko, producenta butów i torebek.

– Ryłko, jeżeli chodzi o buty, uwiódł mnie wygodą i nieprawdopodobną jakością butów. Torebka mogłaby być torebką Gucci’ego bez problemu – mówi Magda Gessler.

Inspiracji do tworzenia własnych projektów dostarczają gwieździe TVN m.in. podróże. Ostatnie modele powstały po jej pobycie w Peru, gdzie restauratorka zachwyciła się lokalna modą. Wśród jej projektów znajdują się m.in. tuniki o modnym kroju typu nietoperz, sukienki i spodnie.

– To wszystko, w czym mnie zobaczycie w prezentacji „MasterChefa”, balu TVN-u, to wszystko będą moje projekty, zresztą dosyć odważne, bo to jest piżama party mówi Magda Gessler.

Na konferencji ramówkowej TVN Style gwiazda pojawiła się w stroju zaprojektowanym właśnie pod wpływem podróży do Peru. Były to białe spodnie o piżamowym kroju i biała, luźna tunika z frędzlami i dużą aplikacją w kształcie serca.

Czytaj także

Gwiazdy

Psychologia

Mateusz Kusznierewicz: Talent należy odkrywać u dzieci od najmłodszych lat. Najlepiej poprzez zabawę

Rodzice mają niebagatelny wpływ na rozwijanie talentów swoich dzieci – uważa sportowiec. Jego pociechy uczestniczą w wielu aktywnościach, które mają ujawnić posiadane przez nie zdolności. Żeglarz chce jednak wspierać rozwój także innych dzieci, zwłaszcza tych z mniejszych miejscowości.

Firma

Polacy coraz bardziej przedsiębiorczy. Rośnie popularność samozatrudnienia i liczba mikrofirm

Frustracja, niezadowolenie z pracy i potrzeba niezależności – to główne czynniki, które skłaniają Polaków do zakładania własnego biznesu. Osoby, które decydują się na taki krok, są świadome swoich kompetencji, nie skupiają się na brakach, mają większą skłonność do ryzyka i godzą się z możliwością popełnienia błędu. Taki obraz polskiego przedsiębiorcy wyłania się z badań Agencji Badawczej IZMAŁKOWA, przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Według danych PARP w Polsce z roku na rok wzrasta popularność samozatrudnienia i liczba zakładanych mikroprzedsiębiorstw.

Uroda

Jaga Hupało: Nie poddaje się woli czasu. Ja decyduję, jak wyglądam

Stylistka od lat konsekwentnie kreuje swój wizerunek. Jej zdaniem jest to możliwe, ponieważ zawodowo zajmuje się stylizacją fryzur. Dzięki temu jest w stanie dopasować swój image do zmieniających się trendów, zachowując jednak jego charakterystyczne elementy.