Newsy

Magda Gessler myśli o sprzedaży swoich ubrań w internecie i butikach

2016-09-06  |  07:05

Jeśli najnowsze projekty Magdy Gessler spodobają się kobietom, trafią najpierw do sprzedaży internetowej, a następnie do butików. Restauratorka chce, by polska moda była odważniejsza i bardziej kolorowa. Jej zdaniem obecnie rodzima moda to tylko kopia tego, co można zobaczyć na światowych wybiegach.

Magda Gessler słynie z doskonałego wyczucia mody oraz zamiłowania do odważnych kreacji. Nie boi się oryginalnych krojów i mocnej kolorystyki. Chętnie nosi ubrania i dodatki najlepszych projektantów: Diora czy Prady. Ostatnio jednak coraz częściej pokazuje się w strojach własnego projektu.

– Projektuję, bo chcę wyglądać tak, jak lubię. Bardzo nie lubię rzeczy, które są obrandowane, chcę stworzyć własny brand mówi Magda Gessler agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Restauratorka krytycznie ocenia polską modę – jej zdaniem jest ona zbyt mało kolorowa i przesadnie zachowawcza. Stanowi ponadto tylko kopię tego, co można zobaczyć na światowych rynkach odzieżowych.

– Cały czas jest u nas wstyd przed kolorem, wstyd i strach przed utratą pieniędzy, ograniczenia finansowe, dlatego na razie ta kolekcja jest dla mnie, a jeżeli się spodoba, to na pewno trafi najpierw do internetu, a potem do butików – mówi Magda Gessler.

Nie oznacza to jednak, że na polskim rynku modowym nie ma zdolnych projektantów i dobrych firm odzieżowych. Restauratorka ceni m.in. Łukasza Jemioła, z którym od lat się przyjaźni, oraz markę Ryłko, producenta butów i torebek.

– Ryłko, jeżeli chodzi o buty, uwiódł mnie wygodą i nieprawdopodobną jakością butów. Torebka mogłaby być torebką Gucci’ego bez problemu – mówi Magda Gessler.

Inspiracji do tworzenia własnych projektów dostarczają gwieździe TVN m.in. podróże. Ostatnie modele powstały po jej pobycie w Peru, gdzie restauratorka zachwyciła się lokalna modą. Wśród jej projektów znajdują się m.in. tuniki o modnym kroju typu nietoperz, sukienki i spodnie.

– To wszystko, w czym mnie zobaczycie w prezentacji „MasterChefa”, balu TVN-u, to wszystko będą moje projekty, zresztą dosyć odważne, bo to jest piżama party mówi Magda Gessler.

Na konferencji ramówkowej TVN Style gwiazda pojawiła się w stroju zaprojektowanym właśnie pod wpływem podróży do Peru. Były to białe spodnie o piżamowym kroju i biała, luźna tunika z frędzlami i dużą aplikacją w kształcie serca.

Czytaj także

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także nagrywa wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Teatr

Michał Żebrowski: gdy otwierałem Teatr 6. piętro wylała się na mnie fala ordynarnego i plugawego hejtu

Nie mam nic przeciwko państwowym instytucjom kultury – mówi aktor. Chciałby jedynie, aby także inne formy prowadzenia teatrów zostały docenione przez państwo. Obecnie jego Teatr 6. piętro utrzymuje się głównie z wpływów z biletów i dotacji sponsorów. Michał Żebrowski odczuwa jednak satysfakcję, że po siedmiu latach teatr jest rentowny i doceniany przez publiczność, mimo niechęci krytyków teatralnych z czasów początku jego działalności.

Muzyka

Margaret: Chciałabym być artystą poszukującym. Ostatnio zainteresowały mnie podziały hip-hopowe

Wokalistka nie zamierza się zamykać w jednym gatunku muzycznym. Chce być artystką poszukującą i stale próbować nowych rytmów. Ostatnio interesuje ją hip-hop i reggaeton. Gwiazda zastrzega jednak, że nie oznacza to nagłego zwrotu w jej twórczości i wizerunku scenicznym. 

Finanse

40 proc. kierowniczych stanowisk zajmują kobiety. Wciąż jednak ich wynagrodzenia są o 1/5 niższe niż mężczyzn

W Polsce odsetek kobiet na najwyższych, kierowniczych stanowiskach sięga już 40 proc. – pokazały tegoroczne badania Grant Thornton. Choć sytuacja się poprawia, kobietom na rynku pracy wciąż jest trudniej ze względu na pełnione role społeczne, obowiązki rodzinne i stereotypy. Luka płacowa w zarobkach kobiet i mężczyzn sięga w Polsce blisko 20 proc., a z danych Głównego Urzędu Statystycznego wynika, że kobiety ponaddwukrotnie częściej pracują w niepełnym wymiarze czasu pracy. Szansą – coraz częściej wykorzystywaną przez kobiety – jest własny biznes.

 

Patronat Newserii

Teatr

Jutro w Teatrze IMKA premiera czarnej komedii romantycznej „Polowanie na łosia”

W spektaklu „Polowanie na łosia” akcent został położony na uniwersalną potrzebę wolności, konflikt pokoleń, kryzys towarzyszący wchodzeniu w dorosłość i nieumiejętność odnalezienia się we współczesnym świecie. Sztuka koncentruje się na sytuacji młodego człowieka, który musi poradzić sobie z otaczającą go rzeczywistością, a nierzadko ciągnąć też za sobą bagaż doświadczeń swoich rodziców. W spektaklu zobaczymy plejadę znakomitych aktorów, a wśród nich Agnieszkę Więdłochę, Antoniego Pawlickiego, Grażynę Wolszczak, Leszka Lichotę oraz Piotra Cyrwusa.