Newsy

Martyna Wojciechowska: nie ma nic piękniejszego w kobiecie niż siła i pewność siebie. One emanują w postaci piękna zewnętrznego

2018-03-05  |  06:23
Mówi:Martyna Wojciechowska, ambasadorka marki Pantene

Agata Przybyła, kierownik marki Pantene

Siła kobiet tkwi w nas samych uważa dziennikarka. Jej zdaniem determinacja do działania, motywacja do realizowania pasji oraz pewność siebie tworzą kobietę silną i prawdziwie piękną. Gwiazda TVN podkreśla, że jej sposób postrzegania kobiecości podziela marka Pantene, której została ambasadorką.

Martyna Wojciechowska od początku kariery zawodowej konsekwentnie zaprzecza stereotypom mówiącym o kobiecej słabości. Zaczynała jako dziennikarka motoryzacyjna w popularnym programie „Automaniak”, jednocześnie czynnie rozwijając pasję rajdową – brała udział m.in. w słynnym rajdzie Sahara-Dakar oraz Rajdzie Transsyberia. Jako trzecia Polka w historii zdobyła Koronę Ziemi, czyli siedem najwyższych gór każdego z kontynentów. Od 9 lat realizuje cykl programów podróżniczych „Kobieta na krańcu świata”, w ramach którego wyjeżdża w najbardziej oddalone zakątki świata. Jako dziennikarka, podróżniczka i pasjonatka motoryzacji od wielu lat inspiruje kobiety do działania i realizowania marzeń.

– Kobiety są piękne i silne. Prawdziwa siła jest w nas, niezależnie od tego, że czasem zdarza się nam o tym zapominać i właśnie od tego są też inne kobiety, żeby o tym przypominały i mówiły: Hej, prawdziwa siła jest w nas – mówi Martyna Wojciechowska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Gwiazda TVN jest przekonana, że siła kobiet to nie tylko kwestia sprawności fizycznej, lecz przede wszystkim osobowości: otwartości na ludzi i świat, ciągłej chęci podejmowania nowych wyzwań, walki o własne przekonania i marzenia. Źródłem owej siły jest wewnętrzna motywacja, odwaga i determinacja do osiągania wyznaczanych celów.

– Nie ma nic piękniejszego w kobiecie niż siła, pewność siebie, żadne zewnętrzne atrybuty tego nie zastąpią i to głębokie przekonanie, że to, co zdrowe, silne i piękne od wnętrza emanuje i że jest też tym pięknem, które postrzegamy jako piękno zewnętrzne – mówi Martyna Wojciechowska.

Dziennikarka podkreśla, że jej pogląd na kobiecą siłę podziela marka Pantene, dlatego postanowiła przyjąć propozycję współpracy w charakterze ambasadorki tej firmy. Marka zgodnie z nowym hasłem kampanii „Siła jest piękna” chce przekonać Polki, że tak samo jak siła charakteru człowieka płynie z jego środka, tak i zdrowie włosów zaczyna się w ich wnętrzu. Gwiazda TVN zaznacza, że marka Pantene zawsze kojarzyła jej się z lansowaniem nowoczesnej wizji kobiecości, dlatego możliwość współpracy z nią uznaje za wielki przywilej. 

 Pantene prezentuje kobietę silną, odważną, niezależną, prezentuje kobiety piękne w swojej różnorodności, nie ma jednego, utartego wzorca i modelu, to jest wspaniałe mówi Martyna Wojciechowska.

– Jesteśmy niezwykle dumni z faktu, że tak odważna, silna i piękna kobieta dołączyła do naszej kampanii. Martyna udowadnia, że nasza siła bierze się z wewnątrz – to jest prawda również w przypadku włosów, ponieważ tak samo jak siła charakteru człowieka płynie z jego środka, zdrowie włosów zaczyna się w ich wnętrzu – dodaje Agata Przybyła, kierownik marki Pantene. 

Martyna Wojciechowska nie ukrywa, że liczne podróże i związane z nimi ekstremalne warunki pogodowe nie wpływają pozytywnie na stan jej włosów, które często są przesuszone i szorstkie w dotyku. Ze względu na obowiązki zawodowe i wrodzoną potrzebę bycia w ciągłym ruchu, nie może jednak poświęcić dużo czasu na dbanie o włosy. Podczas wyjazdów również niemożliwe jest stosowanie wielu różnych szamponów i odżywek. Gwiazda potrzebuje więc produktów, które zapewnią bardzo dobry efekt pielęgnacyjny przy jednoczesnej oszczędności czasu.

–  W moim przypadku to działa, od kilku tygodni testuję na sobie te produkty, bo miałam do nich dostęp wcześniej, niż pojawiły się na rynku, jestem bardzo zadowolona z efektu i co najważniejsze, nie potrzebuję na to więcej czasu niż do tej pory, a efekty są znacznie lepsze mówi dziennikarka.

Film

Michał Milowicz: Nie po to tyle lat pracuję, żeby nazywano mnie celebrytą. To pejoratywne określenie

Walczę, by nie mylono aktorów z celebrytami – mówi aktor. Jego zdaniem słowo „celebryta” ma pejoratywne znaczenie, a jego stosowanie może być krzywdzące. Michał Milowicz podkreśla, że nie powinno się określać tym mianem zarówno artystów z wieloletnim dorobkiem zawodowym, jak i popularnych blogerów.

 

Gwiazdy

Anna Dereszowska: Dojrzałe kobiety nie mają wsparcia w polskim społeczeństwie. Mam wewnętrzną niezgodę na to

Nie trzeba być młodym i dzikim, żeby być fantastycznym pracownikiem – mówi aktorka. Jej zdaniem wiek przynosi doświadczenie i umiejętność współpracy z ludźmi, dojrzałe kobiety są więc często lepszymi fachowcami niż ich młodsze koleżanki. W Polsce panie po 50. roku życia nie są jednak postrzegane jako kompetentni pracownicy, z czym gwiazda absolutnie się nie zgadza.

 
 

Problemy społeczne

Warunki w szpitalach dziecięcych wciąż pozostawiają wiele do życzenia. Prawie połowa rodziców była zmuszona spać na krzesłach lub karimatach

Stała obecność rodziców pomaga hospitalizowanym dzieciom wrócić do zdrowia oraz zwiększa ich poczucie bezpieczeństwa. W większości polskich szpitali brakuje jednak odpowiednich warunków noclegowych dla opiekunów małych pacjentów. Na konieczność spania na krzesłach lub karimatach skarży się prawie 50 proc. rodziców. Aby zmienić tę sytuację, marka Pampers we współpracy z Fundacją Polsat zadbała o komfortowe warunki dla rodziców już na drugim oddziale pediatrycznym, tym razem w Szpitalu Zachodnim im. św. Jana II w Grodzisku Mazowieckim.

Problemy społeczne

Osoby przewlekle chore wykluczone z rynku pracy. Niezbędne zmiany w prawie pracy oraz dostęp do nowoczesnego leczenia

Praca zawodowa ma dla osób przewlekle chorych ogromne znaczenie ze względu zarówno na zwiększone potrzeby finansowe, jak i samopoczucie psychiczne. Większość pacjentów jest jednak wykluczana z rynku pracy. Ponad 70 proc. menadżerów przyznaje, że choroba może stanowić przyczynę odrzucenia kandydata – wynika z badania przeprowadzonego w ramach kampanii „Choroba? Pracuję z nią!”. Aby zwiększyć szanse tej grupy pracowników, niezbędne są modyfikacje w prawie pracy umożliwiające m.in. pracę zdalną, a także dostęp do nowoczesnych terapii oraz zmiana stereotypowego postrzegania osób przewlekle chorych.