Wszystkie newsy

2017-02-14 | 06:30
Media i PR
Prawie połowa bywalców kin lubi wyświetlane w nich reklamy. Wolą je od telewizyjnych Wszystkie newsy

Prawie połowa bywalców kin lubi wyświetlane w nich reklamy. Wolą je od telewizyjnych

Najczęściej do kina chodzą osoby młode, mające nie więcej niż 44 lata, pracujące na etacie, ze średnim lub wyższym wykształceniem. To bardzo korzystna dla reklamodawców grupa odbiorców. Prawie połowa bywalców kin deklaruje, że lubi oglądać wyświetlane przed filmami reklamy, a 39 proc. uważnie je śledzi. Dwie trzecie jest zdania, że reklamy kinowe robione są dobrze i zachęcają do zakupów.
więcej
2017-02-13 | 06:25
Media i PR
Publikacja niektórych treści w mediach społecznościowych może naruszać autorskie prawa majątkowe i osobiste. W części przypadków sprawa trafia do sądu

Publikacja niektórych treści w mediach społecznościowych może naruszać autorskie prawa majątkowe i osobiste. W części przypadków sprawa trafia do sądu

Umieszczanie czyjejś twórczości w internecie w sposób nieuprawniony może naruszyć nie tylko autorskie prawa majątkowe, lecz także dobra osobiste – przypomina Przemysław Lech, radca prawny Antyplagiat24. Za naruszanie prawa autorskiego można również ponieść sankcje karne. Często jednak wystarczy usunąć nielegalne treści, aby zakończyć spór na drodze przedsądowej i w takich przypadkach do procesów dochodzi stosunkowo rzadko. Na wokandę trafiają przede wszystkim te sprawy, w których odszkodowania sięgają kilku lub więcej tysięcy złotych.
więcej
2017-02-09 | 06:55
Media
Ewa Farna: jeśli po „Idolu” niektórzy uczestnicy będą w stanie żyć z muzyki, to będzie to nasz sukces

Ewa Farna: jeśli po „Idolu” niektórzy uczestnicy będą w stanie żyć z muzyki, to będzie to nasz sukces

Zdaniem wokalistki celem „Idola” nie jest znalezienie potencjalnej supergwiazdy. Sukcesem jurorów będzie raczej umożliwienie pasjonatom utrzymywania się z muzyki. Ewa Farna uważa, że w Polsce możliwe jest zaistnienie na scenie muzycznej bez skandali i stałej obecności w mediach. Przykładem takich artystów jest Dawid Podsiadło i Monika Brodka.
więcej
2017-02-03 | 06:30
Media i PR
Radio zwiększyło wpływy z reklamy. Dobra sytuacja ma się utrzymać także w tym roku

Radio zwiększyło wpływy z reklamy. Dobra sytuacja ma się utrzymać także w tym roku

Przychody reklamowe polskich stacji radiowych w ubiegłym roku wzrosły o kilka procent. W tym roku reklamodawcy nie powinni zwolnić tempa. Ich wydatki na promocję w radiu – zgodnie z oczekiwaniami branży i ekspertów – mają rosnąć szybciej niż w telewizji. Radio może zaoferować wiele możliwości, których nowoczesne i inne tradycyjne media nie są w stanie. Nie ma drugiego tak intymnego i bliskiego odbiorcy medium jak radio – ocenia Łukasz Suda, dyrektor programowy Radia Kolor.
więcej
2017-01-27 | 06:45
Media
Margaret, Katarzyna Bosacka i Fundacja Rak n Roll wśród laureatów nagrody Radia Kolor Grube Ryby 2017

Margaret, Katarzyna Bosacka i Fundacja Rak'n'Roll wśród laureatów nagrody Radia Kolor Grube Ryby 2017

Radio Kolor po raz kolejny przyznało nagrody Grube Ryby. Wśród laureatów znaleźli się: Margaret, Lotnisko Chopina w Warszawie, Pracownia Cukiernicza "Zagoździński", fundacja Rak'n'Roll oraz dziennikarka Katarzyna Bosacka. Statuetki zostały wręczone podczas gali z okazji 24. urodzin stacji.
więcej
2017-01-26 | 06:55
Media
Joanna Krupa: w programie „Misja Pies” widzowie zobaczą mnie jako normalną dziewczynę, która pomaga zwierzakom

Joanna Krupa: w programie „Misja Pies” widzowie zobaczą mnie jako normalną dziewczynę, która pomaga zwierzakom

Modelka została gospodynią nowego programu „Misja Pies”. Będzie w nim pomagać Polakom w wyborze odpowiedniego dla nich pupila oraz ułożeniu relacji między psem a właścicielem. Modelka twierdzi, że program ten był jej wielkim zawodowym marzeniem.
więcej
2017-01-26 | 06:50
Media
Martyna Wojciechowska: w Travel Channel pokazywać będę prawdziwe podróże, a nie lukrowane widoki z pocztówek

Martyna Wojciechowska: w Travel Channel pokazywać będę prawdziwe podróże, a nie lukrowane widoki z pocztówek

Dziennikarka twierdzi, że znajduje się w ciekawym momencie życia zawodowego. Jako dyrektor programowa Travel Channel może bowiem przełożyć swoje wieloletnie doświadczenie podróżnicze na język telewizji. W nowym kanale Grupy TVN zamierza pokazywać prawdziwe emocje przeżywane przez podróżników, przybliżać widzom obce kultury i inspirować do zwiedzania świata.
więcej
2017-01-19 | 06:35
Sport
Aktywność fizyczna jednym z gorących internetowych tematów stycznia. Kluby fitness powinny postawić na promocję w social mediach

Aktywność fizyczna jednym z gorących internetowych tematów stycznia. Kluby fitness powinny postawić na promocję w social mediach

Na początku roku liczba osób odwiedzających kluby fitness drastycznie się zwiększa. To efekt ambitnych postanowień noworocznych. Ten trend widać także w mediach społecznościowych. Od września do początku stycznia na ten temat pojawiło się 11 tys. publikacji, które wywołały 600 tys. interakcji ­– wynika z badania IMM. Internauci dyskutują m.in. o cenach karnetów, długości trwania umowy i jakości sprzętu. Zainteresowanie użytkowników social mediów powinno skłonić branżę fitness do większej aktywności w serwisach.
więcej
2017-01-18 | 06:55
Media
Jarosław Kret: z Nową TV jeszcze negocjujemy

Jarosław Kret: z Nową TV jeszcze negocjujemy

Prezenter nie wyklucza, że wróci do prowadzenia prognozy pogody. Twierdzi, że prowadzi rozmowy z Nowa TV, na antenie której pojawił się gościnnie na początku roku. Zapewnia też, że nie narzeka na nudę w życiu zawodowym, opublikował bowiem nową książkę, pracuje nad kolejną, pełni też funkcję redaktora naczelnego magazynu "Eden".
więcej
2017-01-17 | 06:10
Media
Konrad Gaca wraca na antenę TVP2. Jutro premiera 4. edycji cyklu „Odchudzanie na śniadanie”

Konrad Gaca wraca na antenę TVP2. Jutro premiera 4. edycji cyklu „Odchudzanie na śniadanie”

W każdą środę Konrad Gaca będzie przekazywał widzom „Pytania na śniadanie” porady związane z odchudzaniem i zdrową dietą. Ekspert twierdzi, że cykl „Odchudzanie na śniadanie” jest dla niego ważny, może bowiem dzięki niemu motywować ogromną liczbę Polaków. Konrad Gaca planuje także wydanie kolejnej książki oraz otwarcie nowego ośrodka Gaca Centrum.
więcej
2017-01-16 | 06:45
Media
Odeta Moro: jestem absolutnie wkręcona w nowy program. Dobrze, że ktoś mi zaufał i dostałam cały weekend

Odeta Moro: jestem absolutnie wkręcona w nowy program. Dobrze, że ktoś mi zaufał i dostałam cały weekend

Dziennikarka została gospodynią nowej weekendowej audycji na antenie Radia Złote Przeboje. Twierdzi, że jest zachwycona obecnymi obowiązkami i ma nadzieję, że jej program stanie się inspiracją dla słuchaczy do podejmowania nowych wyzwań i aktywności. Zaznacza też, że ma teraz nieco więcej pracy i musi przyzwyczaić organizm do nowego systemu pracy, do tej pory bowiem jej dzień zaczynał się już o piątej rano.
więcej
2017-01-05 | 06:55
Media
Agnieszka Kaczorowska: jest obustronna chęć, bym dalej była w „Tańcu z gwiazdami”. Ale nie wiem, czy pogodzę to z innymi obowiązkami

Agnieszka Kaczorowska: jest obustronna chęć, bym dalej była w „Tańcu z gwiazdami”. Ale nie wiem, czy pogodzę to z innymi obowiązkami

Tancerka nie wyklucza powrotu do programu „Dancing with the Stars: Taniec z gwiazdami”. Twierdzi, że uwielbia taneczne show Polsatu i czuje się w nim jak w rodzinie. Nie wie jednak, czy zdoła pogodzić intensywne treningi z pracą przy musicalu „Karol”, którego premiera odbędzie się 25 lutego.
więcej
2017-01-04 | 06:53
Media
Beata Tadla: atmosfera w Nowa TV przypomina czasy, gdy pracowałam w zespole „Wiadomości”. To była świetna drużyna

Beata Tadla: atmosfera w Nowa TV przypomina czasy, gdy pracowałam w zespole „Wiadomości”. To była świetna drużyna

Dziennikarka jest zachwycona atmosferą panującą w redakcji Nowa TV. Twierdzi, że jej współpracownicy tworzą zgrany zespół, cieszący się ze wspólnych sukcesów i doskonale się rozumiejący. Zdaniem Beaty Tadli serwis „24 godziny”, którego jest współprowadzącą, wypełnił niszę istniejącą w programach informacyjnych.
więcej
2016-12-22 | 06:40
Konsument
Przed świętami rośnie gotowość Polaków do pomagania. Do dobroczynności coraz bardziej zachęcają media społecznościowe i nowe technologie

Przed świętami rośnie gotowość Polaków do pomagania. Do dobroczynności coraz bardziej zachęcają media społecznościowe i nowe technologie

W sezonie świątecznym rośnie gotowość społeczeństwa do bezinteresownej pomocy potrzebującym. Ulubioną formą działalności dobroczynnej Polaków jest wrzucanie pieniędzy do puszek, przekazanie 1 proc. podatku na szczytny cel albo wysłanie charytatywnego SMS-a. Rośnie też wsparcie dla głośnych, ogólnopolskich akcji takich jak WOŚP czy Szlachetna Paczka, które rok do roku biją kolejne rekordy. Dla organizacji dobroczynnych coraz większe znaczenie mają nowe technologie, wsparcie mediów społecznościowych i różnorodność kanałów, dzięki którym mogą dotrzeć do potencjalnych darczyńców.
więcej
2016-12-19 | 06:45
Media
Gwiazdy programu „Ostre Cięcie” Andrzej Wierzbicki i Tomasz Schmidt wprowadzają na rynek własną markę profesjonalnych kosmetyków

Gwiazdy programu „Ostre Cięcie” Andrzej Wierzbicki i Tomasz Schmidt wprowadzają na rynek własną markę profesjonalnych kosmetyków

Dwaj mistrzowie fryzjerstwa Andrzej Wierzbicki oraz Tomasz Schmidt, znani z telewizyjnego programu „Ostre Cięcie”, wprowadzają na rynek własną markę profesjonalnych kosmetyków do włosów. Produkty będą oparte na wyciągach ziołowych i naturalnych składnikach, ale ceny poszczególnych produktów mają być przystępne dla klientów. Marka Wierzbicki & Schmidt będzie dystrybuowana poprzez sieć drogerii Rossmann.
więcej