Najnowsze

Wszystkie newsy

Polecane

Zapraszamy do oglądania

Przegląd mediów

Biuro prasowe

2024-02-06LENA MOONLIGT MOTYWUJE DO SPEŁNIANIA MARZEŃ W NAJNOWSZYM SINGLU „NIC O MNIE”
LENA MOONLIGT MOTYWUJE DO SPEŁNIANIA MARZEŃ W NAJNOWSZYM SINGLU „NIC O MNIE”
Lena Moonlight powraca z nowym singlem „NIC O MNIE” a polska, rapowa, kobieca scena muzyczna na dobre zyskuje nową reprezentantkę.
2024-02-06Przygoda to dziedzina nauki! Liceum NALO i poznańska AWF mają na to papier
Przygoda to dziedzina nauki! Liceum NALO i poznańska AWF mają na to papier
Turystyka przygodowa naukowym okiem i skoordynowana współpraca szkoły średniej z uczelnią wyższą. W Poznaniu wyznaczają nowatorski trend łączenia dwóch etapów świata edukacji.
2024-02-06150 lat marki Geberit
150 lat marki Geberit
W 1874 roku w szwajcarskim Rapperswil Albert Gebert założył niewielki warsztat blacharski. Nawet nie spodziewał się, że jego decyzja dała początek marce, która później stała się europejskim liderem w segmencie produktów sanitarnych.
2024-02-06Naturalne peelingi na każdą okazję
Naturalne peelingi na każdą okazję
Drogeryjne półki wręcz uginają się od gotowych eksfoliantów.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Partner Serwisu Zdrowie

Viatris

Media

Styl życia

Maria Sadowska: Niektórym się nie chce i zamiast malowania pisanek używają gotowych barwników albo naklejek. Dla mnie to jedna z najważniejszych tradycji świątecznych

Reżyserka podkreśla, że w kultywowaniu tradycji przygotowywania pisanek nigdy nie wybiera drogi na skróty. Nie dla niej więc gotowanie jajek w łupinach cebuli czy ozdabianie naklejkami. Maria Sadowska preferuje ręcznie malowane pisanki i tuż przed Wielkanocą angażuje do tego swoich bliskich. Jej zdaniem to doskonała okazja do pogłębienia relacji rodzinnych, a także do uruchomienia czasem uśpionych pokładów wyobraźni i kreatywności.

Handel

Polacy jedzą coraz mniej jaj. Częściej sięgają po te z chowu alternatywnego, za które są skłonni zapłacić więcej

Od 10 lat sukcesywnie rośnie udział alternatywnych systemów chowu kur niosek. Pochodzi z nich już co trzecie opakowanie jaj, choć nadal w klatkach żyje ponad 37 mln kur. Stopniowe zmiany w hodowli to skutek większej świadomości konsumentów, za którymi podąża branża HoReCa. Są oni gotowi nawet zapłacić więcej za jajka, które pochodzą z chowu nieklatkowego.