Najnowsze

Wszystkie newsy

Polecane

LIFESTYLE 2019-07-10 | 06:18

Katarzyna Bujakiewicz: Nie noszę futer i wybieram kosmetyki nietestowane na zwierzętach. Kiedyś noszenie futer wynikało z biedy

Aktorka podkreśla, że ekologia rozumiana jako poszanowanie środowiska znajduje duże odzwierciedlenie w jej codziennym życiu. Rezygnuje więc m.in. z środków chemicznych i stara się używać tylko takich kosmetyków, które nie zawierają parabenów i nie są testowane na zwierzętach. Ważne też, by ich opakowania nadawały się do recyklingu. Tym też kierowała się przy decyzji bycia ambasadorką marki Garnier, którą jest od ponad roku. Jednak jej zdaniem w gąszczu różnych produktów, jakie są na sklepowych półkach, niełatwo znaleźć te, które są naprawdę ekologiczne.
czytaj więcej
LIFESTYLE 2019-07-10 | 06:17

Małgorzata Tomaszewska: W ogóle nie ćwiczę, nie trzymam też diety. Ale dzięki moim przyzwyczajeniom nie tyję

Małgorzata Tomaszewska przyznaje, że jej największą kulinarną pokusą jest czekolada. Pod ręką zawsze musi więc mieć jej zapas na wypadek, gdyby naszła ją ochota na coś słodkiego. Z kolei będąc w ciąży, prezenterka jadła na przykład kanapki z cytryną. Teraz jej sposób na szczupłą sylwetkę jest prosty – stara się nie łączyć węglowodanów z białkiem.
czytaj więcej
LIFESTYLE 2019-07-10 | 06:16

Mateusz Banasiuk: zostałem aktorem, żeby pracować w takich serialach jak „Pod powierzchnią”

Przywiązałem się do roli w „Pod powierzchnią”, żal by mi było, gdybym miał się z tym serialem rozstać – mówi aktor. Pracę na planie określa mianem wielkiej aktorskiej frajdy, chwaląc sposób realizacji serialu, przemyślaną fabułę i nieoczywistych bohaterów. Produkcję tę porównuje do hitu HBO „Wielkie kłamstewka”.
czytaj więcej
LIFESTYLE 2019-07-10 | 06:10

Na depresję cierpi aż 15–30 proc. osób w wieku powyżej 65 roku życia. Główną przyczyną jest osamotnienie, poczucie nieprzydatności w rodzinie i bierność

Trzech na dziesięciu Polaków w wieku powyżej 80 lat mówi o odczuwanej samotności, co dziesiąty stwierdza, że zawsze lub bardzo często czuje się samotnie, a na depresję cierpi aż 15–30 proc. osób w wieku powyżej 65 roku życia – wskazuje badanie „Sytuacja społeczna osób w wieku 65+” zrealizowane dla Stowarzyszenia mali bracia Ubogich przez ARC Rynek i Opinia. I choć dzięki nowoczesnej medycynie wzrasta długość życia i poprawia się jego jakość, to seniorzy borykają się z poważnym problemem, który nie pozwala im w pełni się tym cieszyć.
czytaj więcej
Wybrane realizacje. Zapraszamy do oglądania

Przegląd mediów

Biuro prasowe

2019-06-06W czerwcu Water Show Gdańsk ponownie przyciągnie tłumy nad Motławę!
W czerwcu Water Show Gdańsk ponownie przyciągnie tłumy nad Motławę!
W weekend 29-30 czerwca odbędzie się II edycja Water Show w Gdańsku. Na Motławie, między Ołowianką, a wyspą Spichrzów najlepsi zawodnicy z Polski i ze świata zmierzą się w elitarnych, wodnych dyscyplinach.
2019-06-06NOWOŚĆ! RE9 ADVANCED® PREPWORK WODA MICELARNA
NOWOŚĆ! RE9 ADVANCED® PREPWORK WODA MICELARNA
Kolekcja Arbonne RE9 Advanced Prepwork została stworzona dla osób, które prowadzą „zabiegany” tryb życia. Produkty zawierają wyjątkową mieszankę składników pochodzących z superżywności, która pomaga zachować zdrowo wyglądający blask skóry bez dodatkowego wysiłku.
2019-06-06NOWOŚĆ! RE9 ADVANCED® PREPWORK ŻELOWA MASKA DO TWARZY NA NOC
NOWOŚĆ! RE9 ADVANCED® PREPWORK ŻELOWA MASKA DO TWARZY NA NOC
Produkty z gamy RE9 Advanced Prepwork zawierają wyjątkową mieszankę składników pochodzenia roślinnego pozyskiwanych z owoców, w tym witaminy C i E, przeciwutleniacze, kwasy omega oraz substancje odżywcze pochodzenia roślinnego, które wspomagają odpowiedni poziom nawilżenia.
2019-06-06Czy „light” to naprawdę „light”?
Czy „light” to naprawdę „light”?
W sklepach i supermarketach mnóstwo miejsca zajmują produkty typu light. Lekkie majonezy, które ponoć nie tuczą, fit pleśniowe sery o obniżonej zawartości tłuszczu czy „zdrowe”, czekoladowe płatki śniadaniowe – taki przekaz sprawia, że sięgamy po to bezkarnie.
Baza materiałów wideo do montażu

Kalendarium

Gwiazdy

Blanka Lipińska: Uwielbiam słodycze i to jest mój największy problem życiowy. Gdybym ich nie lubiła, tobym pewnie była połowę chudsza

Pisarka przyznaje, że ma wielką słabość do słodyczy. Dlatego czasami, żeby nie dokładać organizmowi zbyt wielu dodatkowych kalorii, przygotowuje ich wersje fit przy użyciu zamienników cukru. Zdradza też, że ostatnio, by pozbyć się zbędnych kilogramów, stawia na intensywne ćwiczenia w kombinezonie z elektrostymulacją.

Gwiazdy

Katarzyna Dziurska: Po zaręczynach czujemy z Emilianem, że jeszcze bardziej się kochamy. Jesteśmy non stop ze sobą i nie mamy siebie dosyć

Trenerzy Katarzyna Dziurska i Emilian Gankowski wspominają, że kiedy spotkali się za pierwszym razem, zupełnie między nimi nie zaiskrzyło. Nie przypuszczali nawet, że po kilku latach połączy ich tak gorące uczucie. Po nagraniach do programu „Dance, dance, dance” para wyjechała do Pragi i tam kulturysta oświadczył się swojej wybrance. Obydwoje podkreślają, że to magiczne wydarzenie jeszcze bardziej umocniło ich miłość. 

Farmacja

Pacjenci onkologiczni mogą być leczeni szybciej i skuteczniej. Walka z nowotworami wymaga jednak zmiany podejścia

Medycyna potrzebuje przejścia z systemu opartego na płatności za usługę na system płatności za wartość tej usługi dla pacjenta – podkreślają eksperci. Wdrożenie modelu value based healthcare umożliwi m.in. dalszy postęp w walce z nowotworami. Pacjenci nie będą musieli stać w długich kolejkach, tylko będą leczeni szybciej i skuteczniej, również dzięki terapiom personalizowanym. W tym zakresie dużą rolę do odegrania mają nowe technologie oraz współpraca szpitali, lekarzy i firm technologicznych. Przykładem takiej współpracy może być podpisanie listu intencyjnego między firmą Philips a warszawskim Centrum Onkologii Instytutem im. Marii Skłodowskiej-Curie.

Handel

Polacy stawiają na gotowe dania. Sięga po nie 85 proc. konsumentów, a rynek jest wart ponad 1 mld zł

Coraz szybsze tempo życia przekłada się na szybki rozwój rynku dań gotowych. Według Kantar Millward Brown po dania instant w kubeczkach sięga niemal 85 proc. Polaków, a cały rynek jest wart ponad 1 mld zł i rośnie w tempie blisko 7-proc. rocznie. Polacy coraz chętniej włączają do menu także te smaki, które poznają w trakcie podróży, stąd rosnący udział dań orientalnych, np. kuchni azjatyckiej. Producenci dostosowują swoją ofertę także do potrzeb wegan i wegetarian.