Najnowsze

Wszystkie newsy

Polecane

Zapraszamy do oglądania

Przegląd mediów

Biuro prasowe

2024-02-12WEEKEND W OFFIE
WEEKEND W OFFIE
Energetyczne kolory urodzinowej minikolekcji marki Dzieńdobry i chwila na złapanie wewnętrznej równowagi z mistrzynią reiki w studiu LOFFT – najbliższy weekend w OFF Piotrkowska Center to będzie czas ładowania akumulatorów.
2024-02-12Walentynki w harmonii z naturą. Prezenty, których lepiej unikać
Walentynki w harmonii z naturą. Prezenty, których lepiej unikać
Wielkimi krokami zbliża się 14 lutego, a wraz z nim Walentynki. Sklepowe półki już od końca stycznia uginają się pod ciężarem wyszukanych gadżetów. Oto kilka pomysłów, jak uczynić dzień zakochanych bardziej ekologicznym.
2024-02-12Czego potrzebuje ciało po zimie?
Czego potrzebuje ciało po zimie?
Luty i marzec zwiastują potrzebę włączenia do rutyny pielęgnacyjnej kosmetyków do zadań specjalnych – czyli maseł do ciała. Odżywcze, bogate w witaminy masła od kilku sezonów utrzymują się na podium beauty-trendów dla skóry. Jakie są ich super-moce?
2024-02-12WALENTYNKI NA ARTE.TV, CZYLI RÓŻNE ODCIENIE MIŁOŚCI
WALENTYNKI NA ARTE.TV, CZYLI RÓŻNE ODCIENIE MIŁOŚCI
Z okazji Walentynek, na 14 lutego stacja ARTE.tv przygotowała wybór dokumentów prezentujących różne zagadnienia związane z miłością, najbardziej pożądanym na świecie uczuciem.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Gwiazdy

Jan Wieczorkowski: W ogóle nie mam wyczucia w kwestii kupowania prezentów. Sam kilka razy dostałem wody toaletowe, które po prostu do mnie nie pasowały

Aktor grający jedną z głównych ról w spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka przyznaje, że w życiu prywatnym również zdarzyły mu się nietrafione prezenty, które szybko wylądowały w koszu. Zwykle były to perfumy czy wody kolońskie, których kompozycja zapachowa w ogóle mu nie odpowiadała. Jeśli natomiast chodzi o wybór okolicznościowych upominków dla innych, to Jan Wieczorkowski zdradza, że zawsze zdaje się w tej kwestii na gust i intuicję żony. Sam zupełnie nie ma do tego głowy.

Handel

Rynek makaronów w Polsce wart jest około 800 mln zł. Producenci pracują nad nowymi funkcjami tych produktów w diecie

Makarony stają się coraz nowocześniejszą kategorią na rynku spożywczym. Konsumenci mają do wyboru m.in. szereg makaronów warzywnych, bezglutenowych, a także funkcjonalnych, których regularne spożywanie ma pomagać w walce z chorobami cywilizacyjnymi, jak cukrzyca, otyłość czy miażdżyca. To m.in. w ten segment rynku chce w najbliższych latach inwestować notowany na warszawskiej giełdzie producent Makarony Polskie. Spółka podkreśla, że wyzwaniem dla dalszego rozwoju firm z branży spożywczej pozostają rosnące koszty działalności, braki kadrowe, a także niestabilność cenowa.