Mówi: | Natalia Kossut |
Firma: | Ochnik |
Paleta jesiennych barw, puchowe kurtki z oryginalnymi wykończeniami i nieśmiertelne ramoneski dominują w najnowszej kolekcji marki OCHNIK
Kolekcja OCHNIK na jesień-zimę 2018/2019 idealnie wpisuje się w najnowsze trendy, a jednocześnie sięga do ponadczasowej klasyki. Została podzielona na trzy kolorystyczne linie. Królują w nich czerwień, kobalt i brąz, oliwka z turkusem i limonką oraz czerń i szarości w wersji eleganckiej. Poza bogatą jesienną kolorystyką zachwycają również faktury materiałów – skóra, zamsz, sztruks, wełna. Projektanci proponują między innymi ciepłe puchówki, skórzane kurtki o różnych fasonach, modne parki, dzianinowe sukienki i swetry, welurowe koszule, kozaki z nubuku, a do tego rozbudowaną linię torebek damskich i męskich teczek.
W swojej najnowszej kolekcji OCHNIK stawia na różnorodność kolorystyczną – od ciepłych odcieni po soczyste barwy.
– Ta jesień otula nas kolorem. W naszej kolekcji promujemy trzy warianty kolorystyczne, to jest połączenie burgundów, granatów, oliwki, kolorów ziemi, ciepłych brązów. Naprawdę jest z czego wybierać i myślę, że na pewno każdy typ urody kobiecej i męskiej znajdzie tutaj swoje dobre odpowiedniki – mówi agencji Newseria Natalia Kossut z firmy odzieżowej OCHNIK.
Na tegoroczną jesień i zimę marka proponuje między innymi spódnice, które zachwycają różnymi fasonami i oryginalnymi wykończeniami. Na uwagę zasługują również miękkie, wielobarwne swetry oraz dzianinowe sukienki. Esencję kolekcji stanowi połączenie splotów i różnych rodzajów przędz. Jeśli chodzi o okrycia wierzchnie, to w najnowszej ofercie znalazła się bogata kolorystycznie i wzorniczo paleta puchowych kurtek. Krótkie modele typu bomber są wykończone kolorowymi ściągaczami, barwnymi podszewkami i futrzanymi pomponami. Futrem ozdobione są również parki uszyte z różnorodnych pod względem faktury materiałów.
– Stawiamy przede wszystkim na wygodę, ale też na ciepło. Jeśli chodzi o okrycia wierzchnie, to poza skórami – kurtkami skórzanymi i kożuchami, które są u nas od lat i królują – stawiamy na puch. Mamy sporo kurtek puchowych, z obszyciami, bez, krótszych, dłuższych, naprawdę jest, z czego wybierać, więc fasonów jest bardzo duża różnorodność – mówi Natalia Kossut.
W ofercie puchowych kurtek o różnorodnych krojach i detalach dominuje kolor dojrzałych oliwek. Barwa ta równie pięknie prezentuje się w odzieży skórzanej – tu do wyboru są m.in. oliwkowy płaszcz i ponadczasowe ramoneski.
– Dopracowaliśmy się wielu takich hitów, które promujemy co sezon, ponieważ po prostu klientki wracają do sklepów i o to pytają. Myślę, że jeśli chodzi o kurtki skórzane, to takim nieśmiertelnikiem jest ramoneska, zarówno męska, jak i damska, natomiast panie u nas też bardzo sobie cenią płaszcze, te takie dłuższe formy, właśnie jesienne, do połowy uda, które zakrywają pupę, żeby nie było zimno – mówi Natalia Kossut.
Wśród propozycji dla panów są również kurtki z limitowanej kolekcji inspirowanej filmem „Top Gun”. Prawdziwą furorę już robi pilotka z naszywanymi emblematami w zestawie z okularami, które nosił Tom Cruise.
Czytaj także
- 2024-02-15: Joanna Liszowska: Dwudziesty trzeci sezon „Przyjaciółek” będzie wyjątkowy. Nasi widzowie zgromadzeni przy wielkanocnych stołach będą mogli zobaczyć, jak bohaterki serialu zasiadają do wigilii
- 2023-12-07: W gabinetach lekarskich coraz więcej przypadków COVID-19 i grypy typu B. Polacy często jednak leczą się sami, niekoniecznie prawidłowo
- 2023-11-22: Dwie trzecie Polaków zamierza skorzystać z ofert na Black Friday. W tym roku łatwiej będzie uniknąć pozornych promocji
- 2024-01-16: Roślinne burgery czy parówki znajdują coraz więcej zwolenników. Ponad połowa Polaków już ich próbowała
- 2023-08-28: Tegoroczne wakacje Polaków to częściej krótsze pobyty zamiast tygodniowych wyjazdów. Branża odczuwa wzrost kosztów i spadek popytu
- 2023-08-25: Będzie więcej szczepień w aptekach. Lekarze i farmaceuci apelują o nowe rozwiązania przed nadchodzącym sezonem infekcyjnym
- 2023-08-11: Magdalena Stużyńska: Nowa seria „Przyjaciółek” będzie zbudowana na bazie ważnego wydarzenia w życiu bohaterów. Będą wątki dramatyczne, kryminalne i sentymentalne
- 2023-06-23: Mimo inflacji Polacy nie rezygnują z wyjazdów wakacyjnych. Aż 3/4 planujących urlop zamierza spędzić go w kraju
- 2023-06-20: Tylko 1 proc. Polaków jest offline na wakacjach. Brak cyfrowej higieny i praca w trakcie urlopu mogą mieć jednak poważne konsekwencje dla zdrowia
- 2023-06-23: Rośnie zapotrzebowanie na programistów od energooszczędnych kodów i aplikacji. Branża IT chce ograniczyć swój ślad węglowy [DEPESZA]
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Film
Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach
Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.
Gwiazdy
Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami
Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.
Konsument
Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie
Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.