Newsy

Na początku czerwca Margaret wydaje swoją kolejną płytę. Singiel „What you do” będzie również promowany za granicą

2017-05-19  |  06:45

Nowa płyta Margaret to jeden z najbardziej wyczekiwanych albumów na polskim rynku. „Monkey Business” ukaże się 2 czerwca, a dzień wcześniej dostępna będzie specjalna edycja krążka z utworami w języku polskim.  Zdaniem krytyków muzycznych, singiel „What you do” może być największym hitem nadchodzących wakacji. Ma szansę podbić nie tylko polskie, lecz także zagraniczne listy przebojów. W ciągu tygodnia od premiery, teledysk w sieci obejrzało już pół miliona odbiorców.

Wydajemy singiel „What you do” wraz z teledyskiem i będzie to piosenka wydana międzynarodowo. W czerwcu wydaje natomiast mój drugi longplay, który nosi tytuł „Monkey Business”, więc się dzieje – mówi agencji Newseria Margaret, wokalistka.

Nowy album Margaret to nowoczesne dźwięki i pop na najwyższym, światowym poziomie. Na płycie pojawi się między innymi hit „Blue vibes” nagrany do najnowszej części kultowej kreskówki „Smerfy. Poszukiwacze zaginionej wioski”.

Na płycie są różne klimaty, to bardzo zróżnicowany album. I dobrze. Myślę, że słowo, którego nie można użyć przy tym albumie, to słowo „słodki” i ok, niech sobie taki będzie. Trudno mi się mówi o tym albumie, bo wolę go słuchać, odczuwać, niż opowiadać o nim, dlatego po prostu zapraszam do przesłuchania – mówi Margaret.

Specjalna wersja płyty „Monkey Business” będzie dostępna w Empiku 1 czerwca. Znajdą się na niej dwa dodatkowe utwory wyjątkowo w języku polskim. Cały czas artystka spotyka się również ze swoimi fanami na koncertach.

Trasę zaczęliśmy już w maju, więc te koncerty trwają, natomiast dla mnie te dwie daty – w sensie ten singiel i ta płyta – to takie mocne akcenty w tym roku, więc na tym się skupiam na razie – podkreśla Margaret.

Margaret zadebiutowała na rynku fonograficznym w 2013 roku minialbumem „All I Need”, z którego pochodzi singel „Thank you very much” notowany na oficjalnych listach sprzedaży w Austrii, Niemczech i we Włoszech. Piosenka była także 3. najlepiej sprzedającym się utworem w Polsce w 2013 roku, za co ZPAV przyznał wokalistce wyróżnienie Cyfrowej Piosenki Roku. W 2014 ukazał się jej debiutancki album studyjny „Add the Blonde”. Wydawnictwo uplasowało się na 8. miejscu na polskiej liście sprzedaży OLiS i uzyskało certyfikat platynowej płyty. Pod koniec 2015 premierę miał album „Just the Two of Us”, nagrany w duecie z Mattem Duskiem.

Czytaj także

Kalendarium

Moda

Gwiazdy

Ania Karwan: Jestem uzależniona od słodyczy. Przestawienie się na zdrowy sposób odżywiania zajęło mi rok

Wokalistka podkreśla, że jej sposobem na szczupłą sylwetkę i dobre samopoczucie jest catering dietetyczny i odpowiednia dawka ruchu. Piosenkarka przyznaje, że mordercze ćwiczenia na siłowni nie mają sensu bez zmiany nawyków żywieniowych i wprowadzenia do swojego menu pełnowartościowych produktów. Ze względu na to, że sama nie ma czasu gotować, zdaje się na gotowe dania.

Konsument

M. Grzesiak: Doradztwo przenosi się do sieci. Internetowi eksperci mają ogromny wpływ na decyzje odbiorców niezależnie od rzeczywistych kompetencji

Rośnie popularność internetowych ekspertów. Działają oni przede wszystkim w mediach społecznościowych, a określani jako specjaliści mają duży wpływ na wybory internautów. Działalność cyfrowych ekspertów nie zawsze idzie w parze z kwalifikacjami i doświadczeniem. Jak zaznacza dr Mateusz Grzesiak, psycholog biznesu, często o popularności decyduje tytuł marketingowy, nie merytoryczny, więc słuchając ekspertów, należy kierować się własną intuicją i rozsądkiem.

Patronat Newserii

Problemy społeczne

Polskie szpitale onkologiczne coraz bardziej przyjazne pacjentom. Zamiast długiej hospitalizacji krótkie wizyty i nowoczesne formy terapii

Możliwość umawiania terapii na konkretną godzinę oraz oferowanie leczenia podskórnego zamiast dożylnego pozwala chorym prowadzić normalne życie, także zawodowe. Dlatego coraz więcej szpitali wprowadza takie udogodnienia. Organizatorzy kampanii „Choroba? Pracuję z nią!” wyróżnili 19 szpitali w całej Polsce, które pomagają pacjentom godzić leczenie z pracą zawodową. Jako pierwszy godło „Szpitala przyjaznego” otrzymał warszawski szpital przy ul. Banacha.