Newsy

Robert Lewandowski: Na co dzień używam smartfona do robienia zdjęć. Często z Anią robimy selfie na spacerze

2017-11-08  |  06:43
Mówi:Robert Lewandowski, piłkarz reprezentacji Polski, ambasador marki Huawei

Dorota Haller, dyrektor marketingu Huawei Polska

Jefferson Zhang, dyrektor zarządzający Huawei Polska

  • MP4
  • Kapitan polskiej reprezentacji wystąpił w nowym spocie reklamowym promującym Mate 10 Pro – najnowszego flagowego smartfona marki Huawei. Robert Lewandowski jest jej ambasadorem od blisko 2 lat. Sportowiec – znany z aktywności w social mediach – podkreśla, że jakość zdjęć oraz możliwość szybkiego naładowania telefonu są dla niego kluczowymi cechami dobrego telefonu.

    Na co dzień używam smartfona Huawei przede wszystkim do tego, żeby robić fajne zdjęcia. Social media są dla mnie ważne, bo mogę się podzielić z fanami tym, co akurat robię. Smartfon pomaga mi w tym, żeby zdjęcia naprawdę wychodziły super. Dodatkowym plusem jest to, że ładowanie telefonu trwa naprawdę bardzo szybko i nie tracę czasu – mówi agencji informacyjnej Newseria Biznes Robert Lewandowski, kapitan reprezentacji Polski i ambasador marki Huawei.

    20 listopada rozpocznie się emisja nowego spotu, w którym wystąpił Robert Lewandowski. Film będzie promować rynkowy debiut nowego, flagowego smartfona Huawei Mate 10 Pro, wyposażonego w procesor wspierany sztuczną inteligencją. Kapitan polskiej reprezentacji i napastnik Bayernu Monachium jest ambasadorem marki Huawei od blisko dwóch lat nie tylko w Polsce, lecz także w krajach Europy Środkowo-Wschodniej i Skandynawii.

    To było dla mnie kolejne, nowe doświadczenie. Podobnie jak wcześniejsze spoty, jest naprawdę na wysokim poziomie i oglądając go, czułem satysfakcję z tego, że mogłem w nim wystąpić, że zostało to naprawdę fajnie pokazane, bardzo naturalnie. Wszystko, co robię poza boiskiem, jest dla mnie odskocznią, nowym doświadczeniem, spojrzeniem na to wszystko z innego punktu widzenia i robię to z uśmiechem – mówi Robert Lewandowski.,

    Model Mate 10 Pro wyposażono w duży prawie sześciocalowy wyświetlacz OLED, który zajmuje niemal całą przednią część urządzenia. Nowy flagowiec marki ma być odpowiedzią na wrześniowe premiery koncernu Apple i stanowić konkurencję dla Samsunga Galaxy 8. W tym tygodniu – po wcześniejszej premierze w Monachium – miał miejsce jego przedpremierowy pokaz w Warszawie, na Stadionie Narodowym. W salonach operatorów flagowiec pojawi się 12 listopada (obecnie jest dostępny w przedsprzedaży).

    Podwójny aparat – tak jak w przypadku poprzednich modeli – został zaprojektowany przy współpracy ze słynną niemiecką marką Leica. Poza głębią ostrości ma zagwarantować udane zdjęcia obiektów w ruchu czy w trudnych warunkach. Sportowiec znany z aktywności w social mediach podkreśla, że jakość zdjęć jest dla niego kluczową cechą dobrego telefonu.

    Często robię selfie, a kiedy jesteśmy z Anią na spacerze i mamy trochę czasu, prosimy kogoś o zrobienie zdjęcia. Jesteśmy pewni, że zawsze wyjdzie fajne i staramy się je zamieszczać w social mediach, choć wiadomo, że nie wszystkim możemy się podzielić – mówi Lewandowski.

    Nowy flagowiec Huawei wyróżnia fakt, że jest to pierwszy na świecie telefon wyposażony w procesor wspierany sztuczną inteligencją. Bez względu na to, ile aplikacji działa w tle, jest tak samo szybki. Wytrzymała bateria oraz inteligentny system zarządzania mocą, który uczy się zachowania użytkownika, pozwalają na nawet dwa dni korzystania na jednym ładowaniu. Technologia SuperCharge pozwala z kolei na szybkie ładowanie telefonu – 30-minutowe ładowanie zapewnia niemal 60-proc. zasilenie baterii. Technologiczny koncern zapowiada, że Huawei Mate 10 otworzy erę smartfonów projektowanych na bazie sztucznej inteligencji.

    Sztuczna inteligencja od lat istniała w chmurze, natomiast w tym roku wprowadziliśmy procesor Kirin 970, dzięki czemu sztuczna inteligencja jest dostępna bezpośrednio w telefonie. Myślę, że to dopiero początek. W przyszłości będziemy korzystać z niej w coraz większym stopniu – mówi Jefferson Zhang, dyrektor zarządzający Huawei Polska.

    Nasz nowy Huawei Mate 10 Pro jest pierwszym telefonem na rynku, który ma w sobie sztuczną inteligencję. To brzmi trochę mądrze, trochę technicznie, natomiast ten telefon ma wszystko, co jest najbardziej potrzebne konsumentowi. Bateria długo wytrzymuje, robi przepiękne zdjęcia, dzięki współpracy z firmą Leica. Szybko się go ładuje, w ciągu 30 minut. Jest wodoodporny i kurzoodporny. To technologia dla ludzi – dodaje Dorota Haller, dyrektor marketingu Huawei Polska.

    Flagowy model Huawei Mate 10 Pro wejdzie na polski rynek równolegle z tańszym Mate 10 Lite, który – dzięki konkurencyjnej cenie i bardzo dobrej specyfikacji – ma się okazać kolejnym sprzedażowym hitem marki w Polsce.

    Walczymy mocno, mamy ogromną ambicję, szukamy rozwiązań, które są potrzebne konsumentom. Jako marka jesteśmy challengerem i wypuszczamy bez przerwy dużo nowości – mówi Dorota Haller.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Żywienie

    Prawie 60 proc. Polaków podejmowało próby odchudzania. U większości efekty były krótkotrwałe i powodowały problemy zdrowotne

    Trzech na pięciu Polaków ma za sobą próby odchudzania, a w tej grupie więcej jest kobiet – wynika z raportu Centrum Respo. Odchudzamy się z różnym skutkiem, najczęściej osiągamy efekty, ale okazują się one krótkotrwałe. Może o tym świadczyć informacja, że 54 proc. odchudzających się Polaków w ostatnich pięciu latach podchodziło do diety między dwa a pięć razy, a co 10. nawet częściej. Jak podkreślają autorzy raportu, to, że wielu Polaków się odchudza, nie jest niczym niepokojącym, ale jest kilka czynników, które czynią kulturę dietetyczną toksyczną. Jednym z nich jest wczesny wiek rozpoczynania odchudzania, ale też negatywne skutki diet, również dla zdrowia psychicznego.

    Edukacja

    Polacy mało wiedzą o instytucji rodzicielstwa zastępczego. Dwie trzecie społeczeństwa nigdy nie spotkało się z tym pojęciem

    Aż 64 proc. Polaków nigdy nie spotkało się z pojęciem rodzicielstwa zastępczego zawodowego – wynika z badania przeprowadzonego w marcu br. na zlecenie Fundacji Happy Kids. Najliczniejszą grupą, która nie zna tego pojęcia, stanowią respondenci między 18. a 22. rokiem życia. Co 10. badany nie wie, jaka jest różnica między rodzicem zastępczym a rodzicem adopcyjnym. Zdaniem ekspertów brak świadomości ma konsekwencje dla rozwoju instytucji pieczy zastępczej w Polsce.

    Muzyka

    Luna: Trochę podupadłam na zdrowiu i mój głos nie działa tak, jak bym chciała. Czuję się bezradna i bezsilna

    Przed wyjazdem na Konkurs Eurowizji reprezentantka Polski nie ukrywa, że boryka się z problemami zdrowotnymi, a bezradność i zwątpienie mieszają się z nadzieją i chęcią pokonania swoich słabości. By jak najlepiej zadbać o swoje struny głosowe, na jakiś czas zrezygnowała z koncertów. Teraz robi wszystko, by jej głos wrócił do formy i by mogła godnie się zaprezentować na scenie w Malmö.