Newsy

Sławomir: „The Big Music Quiz” to naprawdę gruba impreza, wspaniałe gwiazdy i zachwycająca scenografia

2018-03-09  |  06:21

W teleturnieju „The Big Music Quiz” dwa zespoły gwiazd prześcigają się, by jak najszybciej podać nazwiska wykonawców i tytuły prezentowanych utworów muzycznych. Gospodarz programu już wierzy w sukces nowego show i zapowiada, że każdy znajdzie w nim coś dla siebie. Będzie można usłyszeć zarówno muzykę klasyczną, jak i disco polo, przedwojenne szlagiery i piosenki dla dzieci. Uczestnikami programu będą znani aktorzy, dziennikarze i celebryci z pierwszych stron gazet.

Po pierwszych nagraniach do nowego programu Dwójki, autor przeboju „Miłość w Zakopanem” przyznaje, że doskonale czuje się w roli prowadzącego i zrobi wszystko, by przyciągnąć przed ekrany miliony telewidzów. Nie jest to jego debiut w tym charakterze, dlatego nie czuje tremy.

– Mamy cały czas swój program w TVS – „Śląska karuzela”, także jesteśmy na bieżąco z tematami muzycznymi. Natomiast tutaj jest już naprawdę gruba impreza, wspaniałe gwiazdy, scenografia, która zachwyca, i mam nadzieję, że połączenie tego wszystkiego będzie gwarancją sukcesu – mówi agencji Newseria Sławomir, prowadzący „The Big Music Quiz”.

Sławomir podkreśla, że nowe show TVP2 skierowane jest do szerokiej widowni o zróżnicowanych gustach muzycznych.

– Obiecuję, że muzyka rock-polo się pojawi, a ponieważ mamy tutaj cały przekrój muzyczny – od muzyki klasycznej, Eugeniusza Bodo, Fasolek, to również disco-polo będzie grane – mówi Sławomir.

Każdy odcinek „The Big Music Quiz” będzie składał się z sześciu rund, w ramach których uczestnicy rozwiązują zadania o zróżnicowanym stopniu trudności. Pierwsza runda ma dodatkowo na celu wyłonienie kapitanów obu drużyn, którzy następnie dobierają sobie zespół spośród pozostałych uczestników.

– Będzie gra o to, kto wśród nich zostanie kapitanem i następnie kapitanowie wybierają swoje drużyny, trochę jak na wuefie, zawsze byłem gruby, zostawałem na końcu i szedłem na bramkę, ale tutaj jest dużo radośniej i te szanse będą na pewno wyrównane – mówi Sławomir.

– Tak naprawdę zobaczymy, czy panie wolą panów, czy panowie wolą panie, to wszystko absolutnie zależy od naszych gości – mówi Kajra, prowadząca „The Big Music Quiz”.

Uczestnicy teleturnieju – dwie drużyny złożone z czterech gwiazd – muszą się wykazać dobrym słuchem, znajomością muzyki i poczuciem humoru. Wszystko będzie się odbywać w rytmach największych hitów, które zagwarantują widzom dobrą zabawę.

Nasze gwiazdy niewątpliwie zaskoczą, bo naprawdę to, co one wyprawiają podczas nagrań – łącznie z tym, że na wizji chłopy zaczęły nam się całować. My staramy się poskramiać naszych gości, ale wszystko to zobaczycie w naszym programie – mówi Sławomir.

W „The Big Music Quiz” wystąpią m.in. Antoni Królikowski, Katarzyna Bujakiewicz, Mateusz Banasiak, Olga Frycz, Piotr Kupicha, Anna Dereszowska, Daria Widawska, Marek Sierocki, Aleksandra Szwed, Małgorzata Ostrowska-Królikowska, Paweł Królikowski, Marek Kaliszuk i Kamil Baleja. Pierwszy odcinek wystartuje w najbliższą niedzielę o godzinie 20:05 w TVP2.

Czytaj także

Gwiazdy

Anna Popek: Gdybym mogła cofnąć czas o 20 lat, byłabym bardziej odważna. Teraz chcę rozwinąć swój warsztat pisarski

Dziennikarka podkreśla, że 50. urodziny były dla niej przełomowym momentem, w którym zamknęła pewien etap swojego życia i otworzyła nowy. Prezenterka zrobiła bilans pięciu dekad i zastanowiła się na tym, co w jej życiu było udane, a co można było zrobić nieco lepiej. Niezależnie jednak od tego, czy mówi o sukcesach, czy o porażkach, za wszystko jest wdzięczna losowi, bo z każdej sytuacji wyciągnęła wnioski na przyszłość. Gwiazda TVP przyznaje, że ma też wiele planów na kolejne lata, m.in. chce doskonalić warsztat pisarski. Zamierza też zwiedzać kraje ościenne.

 

Moda

Joanna Horodyńska: Polki są bacznymi obserwatorkami mody. Nie zawsze wybierają z niej jednak to, co dla nich właściwe

Polki nie słuchają siebie – uważa stylistka. Jej zdaniem kobiety w Polsce obserwują trendy, nie potrafią jednak wybierać tych, które najbardziej im pasują. Zamiast inspirować się modą, kopiują styl znanych pań lub koleżanek. Zbyt mocno obawiają się też opinii innych kobiet, żeby odważyć się na bardziej szalone stylizacje.

 

Żywienie

W Europie rośnie popularność żywności wegańskiej i wegetariańskiej. To ważne ze względów zdrowotnych i środowiskowych

Z danych Europejskiego Związku Wegetarian wynika, że w krajach Unii Europejskiej jest coraz więcej wegetarian i wegan. Liderem pozostają Niemcy, gdzie na diecie bezmięsnej jest już co dziesiąta osoba. Także w Polsce ekologiczne i wysokojakościowe produkty roślinne cieszą się coraz większą popularnością. Z badań Instytutu Homo Homini przeprowadzonych na zlecenie firmy LightBox wynika, że 3,7 proc. respondentów określa się wegetarianami, a 1,6 proc. przestrzega diety wegańskiej. Intensywnie reaguje na to branża spożywcza. Coraz częściej w dużych marketach możemy kupić produkty wegańskie takie jak tofu, tempeh czy jogurty sojowe.

 

Gwiazdy

Jacek Rozenek: dobro można czynić każdego dnia. Julia Wróblewska: od dziecka widziałam problemy w Polsce i na świecie i starałam się je rozwiązywać

W okresie przedświątecznym Polacy chętnie pomagają innym. W akcje charytatywne angażuje się też coraz więcej znanych osób. Robią to z różnych powodów – jedni twierdzą, że los jest dla nich wyjątkowo hojny, więc chcą się podzielić tym, co mają z innymi, kolejni natomiast – wykorzystują swoją rozpoznawalność, by zwrócić uwagę na trudną sytuację osób potrzebujących. Wszyscy zgodnie przyznają, że kluczowa nie jest tutaj wartość prezentu czy przekazana kwota, najważniejszy jest gest i nagłośnienie ważnego problemu społecznego.