Najnowsze

Wszystkie newsy

Polecane

Zapraszamy do oglądania

Przegląd mediów

Biuro prasowe

2024-02-15ŻYCIE MOJE, MÓJ WROGU KRAKOWSKI SALON POEZJI W ŁODZI Z TWÓRCZOŚCIĄ A. BURSY
ŻYCIE MOJE, MÓJ WROGU KRAKOWSKI SALON POEZJI W ŁODZI Z TWÓRCZOŚCIĄ A. BURSY
Buntownik, kwestionujący współczesne mu konwenanse – Andrzej Bursa był artystą, który w swoich dziełach ukazywał ludzką kondycję w obliczu przemijania i absurdu życia.
2024-02-15Łowcy vintage, szykujcie się. W niedzielę garażówka w Galerii Północnej
Łowcy vintage, szykujcie się. W niedzielę garażówka w Galerii Północnej
Tysiące używanych książek, ortaliony i cekiny z lat 80-tych oraz ukryte w kartonach dizajnerskie perełki za kilka złotych. Już w niedzielę do Galerii Północnej zawita wyprzedaż garażowa.
2024-02-15APS wprowadza na rynek baterie itson odpowiadające potrzebom młodych konsumentów
APS wprowadza na rynek baterie itson odpowiadające potrzebom młodych konsumentów
Firma Advanced Power Solutions (dawniej Panasonic Energy Europe) wprowadza nową markę baterii: itson.
2024-02-15Toyoty z 2023 roku ze specjalnym finansowaniem Toyota Financial Services
Toyoty z 2023 roku ze specjalnym finansowaniem Toyota Financial Services
Toyota Financial Services do 4 marca 2024 roku na specjalnych, promocyjnych warunkach umożliwia sfinansowanie nabycia wybranych nowych samochodów marki Toyota z rocznika 2023.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Partner Serwisu Zdrowie

Viatris

Media

Styl życia

Maria Sadowska: Niektórym się nie chce i zamiast malowania pisanek używają gotowych barwników albo naklejek. Dla mnie to jedna z najważniejszych tradycji świątecznych

Reżyserka podkreśla, że w kultywowaniu tradycji przygotowywania pisanek nigdy nie wybiera drogi na skróty. Nie dla niej więc gotowanie jajek w łupinach cebuli czy ozdabianie naklejkami. Maria Sadowska preferuje ręcznie malowane pisanki i tuż przed Wielkanocą angażuje do tego swoich bliskich. Jej zdaniem to doskonała okazja do pogłębienia relacji rodzinnych, a także do uruchomienia czasem uśpionych pokładów wyobraźni i kreatywności.

Handel

Polacy jedzą coraz mniej jaj. Częściej sięgają po te z chowu alternatywnego, za które są skłonni zapłacić więcej

Od 10 lat sukcesywnie rośnie udział alternatywnych systemów chowu kur niosek. Pochodzi z nich już co trzecie opakowanie jaj, choć nadal w klatkach żyje ponad 37 mln kur. Stopniowe zmiany w hodowli to skutek większej świadomości konsumentów, za którymi podąża branża HoReCa. Są oni gotowi nawet zapłacić więcej za jajka, które pochodzą z chowu nieklatkowego.