Newsy

Anna Matysiak: czasami wystarczy kreska na oku i czerwone usta, żeby poczuć się jak milion dolarów

2017-04-24  |  06:45

Makijaż to tajna broń kobieca – uważa aktorka. Jej zdaniem już niewielka ilość kosmetyków kolorowych pozwala każdej kobiecie poczuć się bardziej atrakcyjnie. Gwiazda twierdzi, że nawet mężczyźni, tak jak jej partner, lubią, gdy kobieta jest lekko umalowana.

Anna Matysiak jest zwolenniczką minimalizmu i naturalnego wyglądu, na co dzień maluje się więc bardzo delikatnie. Nie ukrywa, że może to wynikać z charakteru jej pracy zawodowej – na planie filmowym często musi bowiem nosić ciężki makijaż. Gwiazda uważa jednak, że makijaż to istotny element kobiecego image'u i tajna broń każdej kobiety.

Dzięki niej możemy się poczuć dobrze nawet, jeżeli wszystko w danym dniu się nie układa, czasami wystarczy kreska na oku, czerwone usta i czujemy się po prostu jak milion dolarów – mówi Anna Matysiak agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Mężczyźni często deklarują, że wolą kobiety jak najbardziej naturalne, z twarzą nietkniętą kosmetykami kolorowymi. Gwiazda serialu „Klan” uważa jednak, że panom nie podoba się głównie zbyt intensywny makijaż, całkowicie zmieniający rysy twarzy kobiety. Jej partner sam zachęca ją do użycia takich kosmetyków jak eyeliner, podkreślający spojrzenie.

– Na przykład mój narzeczony czasami rzeczywiście mówi, że tak ładnie wyglądam z tymi kreskami na oku, więc wydaje mi się, że mężczyźni też to lubią – mówi Anna Matysiak.

Zdaniem aktorki najważniejszy jest umiar. Przesada w używaniu kosmetyków kolorowych faktycznie może dawać efekt odwrotny do oczekiwanego. Delikatny, podkreślający atuty urody makijaż powinien się spodobać natomiast nawet mężczyznom ceniącym naturalny wygląd.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Gwiazdy

Jan Wieczorkowski: W ogóle nie mam wyczucia w kwestii kupowania prezentów. Sam kilka razy dostałem wody toaletowe, które po prostu do mnie nie pasowały

Aktor grający jedną z głównych ról w spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka przyznaje, że w życiu prywatnym również zdarzyły mu się nietrafione prezenty, które szybko wylądowały w koszu. Zwykle były to perfumy czy wody kolońskie, których kompozycja zapachowa w ogóle mu nie odpowiadała. Jeśli natomiast chodzi o wybór okolicznościowych upominków dla innych, to Jan Wieczorkowski zdradza, że zawsze zdaje się w tej kwestii na gust i intuicję żony. Sam zupełnie nie ma do tego głowy.

Handel

Rynek makaronów w Polsce wart jest około 800 mln zł. Producenci pracują nad nowymi funkcjami tych produktów w diecie

Makarony stają się coraz nowocześniejszą kategorią na rynku spożywczym. Konsumenci mają do wyboru m.in. szereg makaronów warzywnych, bezglutenowych, a także funkcjonalnych, których regularne spożywanie ma pomagać w walce z chorobami cywilizacyjnymi, jak cukrzyca, otyłość czy miażdżyca. To m.in. w ten segment rynku chce w najbliższych latach inwestować notowany na warszawskiej giełdzie producent Makarony Polskie. Spółka podkreśla, że wyzwaniem dla dalszego rozwoju firm z branży spożywczej pozostają rosnące koszty działalności, braki kadrowe, a także niestabilność cenowa.