Newsy

Urszula Dębska: Samo selfie na portalu społecznościowym nie wystarcza. Dzielę się z fanami swoimi pasjami i chcę, żeby to było na jakimś poziomie

2019-01-03  |  06:01

Aktorka nie idzie za przykładem wielu swoich koleżanek po fachu, których konta na portalach społecznościowych kipią od selfie, zdjęć z wakacji pod palmami czy odważnych fotek eksponujących nienaganną sylwetkę. Na profilu aktorki natomiast dużo jest treści dotyczących jej największych pasji: podróży, żeglarstwa i snowboardu. Podkreśla, że chce zaproponować fanom coś więcej niż tylko swoje zdjęcia i ma nadzieję, że w ten sposób uda jej się też zachęcić innych do poszukiwania jakiegoś hobby w życiu.

Instagramowe konto Urszuli Dębskiej obserwuje ponad 159 tys. osób. Do tej pory aktorka zamieściła ponad 1,4 tys. postów. Z kolei jej profil na Facebooku śledzi ponad 36 tys. fanów.

Trochę byłoby mi głupio nazwać się influencerką ze względu na szacunek wobec osób, które rzeczywiście temu poświęcają niesamowitą energię, czas i pracę. Powiem szczerze, że zakładając te profile parę lat temu, nie miałam na to ani planu, ani koncepcji, ani się nad tym specjalnie nie zastanawiałam – mówi agencji Newseria Lifestyle Urszula Dębska, aktorka.

Aktorka jednak szybko zrozumiała, że nowe technologie dają artystom wręcz nieograniczone możliwości, a media społecznościowe mają ogromną moc oddziaływania.

– Po jakimś czasie zaczęłam to doceniać i przekonałam się, że jednak jest to bezpośredni kontakt z naszą publicznością. W pewnym momencie stwierdziłam też, że samo selfie nie wystarcza, ale nie dlatego, że nie wystarcza dla mnie, tylko sama się nie czułam z tym najlepiej, żeby to miały być po prostu zdjęcia, tylko zdjęcia i nic więcej – mówi Urszula Dębska.

Dębska postanowiła więc wykorzystać profile społecznościowe do tego, by podzielić się z fanami swoimi pasjami, tym, co jej w duszy gra i pochłania wolny czas. Aktorka szczególnie dba o jakość zdjęć i odpowiednie kadrowanie.

– Kocham podróżować, żeglarstwo i snowboard, stwierdziłam, że chcę ludziom to pokazać. I chcę, żeby to było na jakimś poziomie, a ponieważ fotografią też się zaczęłam interesować od jakiegoś czasu, to może stąd te zdjęcia są takie, a nie inne – mówi Urszula Dębska.

Aktorka przyznaje, że pasje są nie tylko sposobem na nudę, lecz także pozwalają jej nabrać dystansu do życia i nieco oderwać się od problemów dnia codziennego. Wspomina również, że żeglarstwem interesowała się od najmłodszych lat, głównie za sprawą swojego dziadka. Jako nastolatka jeździła na zawody i cały czas doskonaliła swoje umiejętności.

– Jest wiele rzeczy, które niesamowicie mnie pasjonują i to jest chyba tak, że to wszystko mnie rozwija jako człowieka, ale też rozwija jako aktorkę, lubię tak spędzać czas. Mam nadzieję i często też takie wiadomości dostaję od ludzi, że może ktoś w tym zobaczy coś więcej i też zacznie próbować poszukiwać swoich innych pasji i hobby. Myślę, że to może pomóc w wielu rzeczach – mówi Urszula Dębska.

Czytaj także

Gwiazdy

Katarzyna Cichopek: odczarowałam mit matki Polki, który przez wiele lat towarzyszył kobietom w Polsce

Aktorka podkreśla, że dzięki programowi „Sexy mama” blisko sto kobiet podjęło wyzwanie, przeszło metamorfozę i stawiło czoła przeciwnościom losu. Na swoim przykładzie aktorka między innymi udowadniała im, że ciąża i macierzyństwo nie muszą wykluczać ich z aktywności zawodowej, bo jeśli dobrze zorganizuje się czas, można wszystko ze sobą pogodzić. Najważniejszym przesłaniem programu było jednak zmotywowanie pań do tego, by zadbały o swoje zdrowie i kondycję.

 

Gwiazdy

Katarzyna Zielińska: Mam w środku radość z tego, że mogę zawalczyć o siebie i swoje marzenia. Mamy jedno życie, żeby się spełniać

Aktorka podkreśla, że w jej przypadku połączenie macierzyństwa i pracy zawodowej nie byłoby możliwe bez wsparcia ze strony bliskich osób. Katarzyna Zielińska jest mamą dwóch synów: Henryka i Aleksandra. Nie ukrywa, że są oni dla niej największą motywacją do działania. Po przerwie wróciła do pracy i działa na pełnych obrotach. W ostatnim czasie skupiła się na tworzeniu spektaklu muzycznego w Teatrze Roma, bo jak przyznaje – z przyjemnością podejmuje nowe wyzwania, a przy tym stara się, by nie ucierpiały na tym jej relacje z dziećmi.

Media i PR

Ponad 50 proc. firm w Polsce stara się budować pozytywny wizerunek w oczach pracowników. W obecnej sytuacji na rynku pracy to konieczność

Ponad połowa pracodawców twierdzi, że ma strategię employer brandingową, a co czwarty nad nią pracuje – wynika z badania HRM Institute. Wiele firm prowadzi takie działania z doskoku. Ma to duże znaczenie na dzisiejszym trudnym rynku pracy. Zdaniem ekspertów negatywne opinie o firmie jako pracodawcy oraz brak odpowiednich działań w zakresie employer brandingu mogą oznaczać problemy w rekrutacji, ponieważ dla pracowników – poza wynagrodzeniem i benefitami – coraz bardziej liczą się wartości reprezentowane przez daną firmę i jej prestiż. Ponad 60 proc. śledzi informacje publikowane o ich pracodawcy przez osoby trzecie.

 

Teatr

Rafał Królikowski i Kacper Kruszewski w nowym spektaklu muzycznym Teatru Roma

Na małej scenie Teatru Roma odbyła się premiera spektaklu "Nowy Jork. Prohibicja". Jest to muzyczna opowieść o amerykańskiej metropolii z lat 20., która pod pozorem lekkiej rozrywki kryje aktualne do dziś przesłanie na temat wolności.  W obsadzie znalazły się takie gwiazdy jak Katarzyna Zielińska, Rafał Królikowski i Kacper Kruszewski.