Najnowsze

Wszystkie newsy

Polecane

Zapraszamy do oglądania

Przegląd mediów

Biuro prasowe

2024-02-28Moda się zmienia, a problem zostaje. Oto, jak fast fashion wpływa na środowisko
Moda się zmienia, a problem zostaje. Oto, jak fast fashion wpływa na środowisko
W wirze nieustannie zmieniających się trendów apetyt konsumentów wciąż rośnie. Niestety za barwnymi kolekcjami kryje się mniej atrakcyjna prawda – ogromny ślad ekologiczny. Każdego roku na całym świecie wytwarzanych jest ponad 100 miliardów sztuk odzieży.
2024-02-28Jak urządzić home office w sypialni?
Jak urządzić home office w sypialni?
Jak stworzyć funkcjonalne i przyjemne miejsce do pracy w takim pomieszczeniu? Na to pytanie odpowiedzi udziela Sylwia Gulewicz-Wysocka, architektka Galerii Wnętrz DOMAR...
2024-02-28ASICS wprowadza METASPEED SKY PARIS i METASPEED EDGE PARIS
ASICS wprowadza METASPEED SKY PARIS i METASPEED EDGE PARIS
ASICS wprowadza na rynek dwa nowe modele z flagowej serii METASPEED – SKY PARIS i EDGE PARIS.
2024-02-28Polacy borykają się z licznymi wyzwaniami…
Polacy borykają się z licznymi wyzwaniami…
Nie tylko młodzi, choć to o nich chcemy mówić najwięcej. Jednak nie będziemy przynudzać. Krótkie statystyki i link do pełnego raportu „Młode Głowy” znajdziesz poniżej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Partner Serwisu Zdrowie

Viatris

Media

Styl życia

Maria Sadowska: Niektórym się nie chce i zamiast malowania pisanek używają gotowych barwników albo naklejek. Dla mnie to jedna z najważniejszych tradycji świątecznych

Reżyserka podkreśla, że w kultywowaniu tradycji przygotowywania pisanek nigdy nie wybiera drogi na skróty. Nie dla niej więc gotowanie jajek w łupinach cebuli czy ozdabianie naklejkami. Maria Sadowska preferuje ręcznie malowane pisanki i tuż przed Wielkanocą angażuje do tego swoich bliskich. Jej zdaniem to doskonała okazja do pogłębienia relacji rodzinnych, a także do uruchomienia czasem uśpionych pokładów wyobraźni i kreatywności.

Handel

Polacy jedzą coraz mniej jaj. Częściej sięgają po te z chowu alternatywnego, za które są skłonni zapłacić więcej

Od 10 lat sukcesywnie rośnie udział alternatywnych systemów chowu kur niosek. Pochodzi z nich już co trzecie opakowanie jaj, choć nadal w klatkach żyje ponad 37 mln kur. Stopniowe zmiany w hodowli to skutek większej świadomości konsumentów, za którymi podąża branża HoReCa. Są oni gotowi nawet zapłacić więcej za jajka, które pochodzą z chowu nieklatkowego.