Najnowsze

Wszystkie newsy

Polecane

Zapraszamy do oglądania

Przegląd mediów

Biuro prasowe

2023-11-29Manufaktura świątecznej atmosfery
Manufaktura świątecznej atmosfery
Święta zbliżają się wielkimi krokami! Na ten niezwykły moment czeka zdecydowana większość z nas. Spotkania z rodziną, dekoracje, prezenty – wymieniać można w nieskończoność.
2023-11-29Zbliża się długo wyczekiwany warszawski Artshow
Zbliża się długo wyczekiwany warszawski Artshow
Przed nami jedno z najbardziej inspirujących wydarzeń tego sezonu. Artshow to prawdziwa uczta dla zmysłów, podczas której swoje dzieła zaprezentują najciekawsi polscy artyści.
2023-11-29Świąteczny Festiwal Czekolady i Słodkości w centrum handlowym Reduta!
Świąteczny Festiwal Czekolady i Słodkości w centrum handlowym Reduta!
Już wkrótce warszawiacy będą mogli skosztować cukierniczych wyrobów i zrobić słodkie zakupy podczas Festiwalu Czekolady i Słodkości, który odbędzie się: 7, 8 i 9 grudnia w centrum handlowym Atrium Reduta. Program pęka w szwach od atrakcji!
2023-11-29Badanie: podejście polskich rodziców do kar i nagród
Badanie: podejście polskich rodziców do kar i nagród
Platforma do nauki angielskiego dla dzieci, Novakid, sprawdziła, jakie postawy wobec stosowania kar i nagród stosują polscy i europejscy rodzice.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Partner Serwisu Zdrowie

Viatris

Media

Styl życia

Maria Sadowska: Niektórym się nie chce i zamiast malowania pisanek używają gotowych barwników albo naklejek. Dla mnie to jedna z najważniejszych tradycji świątecznych

Reżyserka podkreśla, że w kultywowaniu tradycji przygotowywania pisanek nigdy nie wybiera drogi na skróty. Nie dla niej więc gotowanie jajek w łupinach cebuli czy ozdabianie naklejkami. Maria Sadowska preferuje ręcznie malowane pisanki i tuż przed Wielkanocą angażuje do tego swoich bliskich. Jej zdaniem to doskonała okazja do pogłębienia relacji rodzinnych, a także do uruchomienia czasem uśpionych pokładów wyobraźni i kreatywności.

Handel

Polacy jedzą coraz mniej jaj. Częściej sięgają po te z chowu alternatywnego, za które są skłonni zapłacić więcej

Od 10 lat sukcesywnie rośnie udział alternatywnych systemów chowu kur niosek. Pochodzi z nich już co trzecie opakowanie jaj, choć nadal w klatkach żyje ponad 37 mln kur. Stopniowe zmiany w hodowli to skutek większej świadomości konsumentów, za którymi podąża branża HoReCa. Są oni gotowi nawet zapłacić więcej za jajka, które pochodzą z chowu nieklatkowego.