Najnowsze

Wszystkie newsy

Polecane

Zapraszamy do oglądania

Przegląd mediów

Biuro prasowe

2024-03-21Wielkanocne podróże - bezpieczeństwo najmłodszych na pierwszym miejscu
Wielkanocne podróże - bezpieczeństwo najmłodszych na pierwszym miejscu
Zbliżająca się Wielkanoc, czas rodzinnych spotkań i wiosennej radości, skłania do podróżowania, aby spędzić te wyjątkowe chwile z najbliższymi. W tym radosnym czasie, polska marka Avionaut podkreśla znaczenie bezpieczeństwa świątecznych podróży.
2024-03-21Eko marzanna na pierwszy dzień wiosny
Eko marzanna na pierwszy dzień wiosny
Przywitanie kalendarzowej wiosny może odbyć się w sposób odpowiedzialny dla środowiska. Zachęcamy do kultywowania tradycji z ekologiczną marzanną.
2024-03-21Design jako filozofia życia
Design jako filozofia życia
„Moim marzeniem jest, by rzemiosło przenikało wszystkie sfery designu” – powiedziała Anna Orska podczas spotkania DOMOpasje, czyli nowej serii wydarzeń Centrum Designu Domoteka.
2024-03-21Czosnek biały konserwowy OLE! Wyjątkowy składnik wielkanocnych dań
Czosnek biały konserwowy OLE! Wyjątkowy składnik wielkanocnych dań
Czosnek biały konserwowy OLE! to aromatyczny, pełen smaku dodatek, którego nie może zabraknąć w Twojej kuchni podczas nadchodzącej Wielkanocy.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Partner Serwisu Zdrowie

Viatris

Media

Styl życia

Maria Sadowska: Niektórym się nie chce i zamiast malowania pisanek używają gotowych barwników albo naklejek. Dla mnie to jedna z najważniejszych tradycji świątecznych

Reżyserka podkreśla, że w kultywowaniu tradycji przygotowywania pisanek nigdy nie wybiera drogi na skróty. Nie dla niej więc gotowanie jajek w łupinach cebuli czy ozdabianie naklejkami. Maria Sadowska preferuje ręcznie malowane pisanki i tuż przed Wielkanocą angażuje do tego swoich bliskich. Jej zdaniem to doskonała okazja do pogłębienia relacji rodzinnych, a także do uruchomienia czasem uśpionych pokładów wyobraźni i kreatywności.

Handel

Polacy jedzą coraz mniej jaj. Częściej sięgają po te z chowu alternatywnego, za które są skłonni zapłacić więcej

Od 10 lat sukcesywnie rośnie udział alternatywnych systemów chowu kur niosek. Pochodzi z nich już co trzecie opakowanie jaj, choć nadal w klatkach żyje ponad 37 mln kur. Stopniowe zmiany w hodowli to skutek większej świadomości konsumentów, za którymi podąża branża HoReCa. Są oni gotowi nawet zapłacić więcej za jajka, które pochodzą z chowu nieklatkowego.