Przegląd mediów

grudzień 2016

Aromatyczne mikołajki w Factory Kraków

2016-12-05  |  10:23
Przegląd mediów

Od 2 do 4 grudnia w Factory Kraków odbędzie się Weekend Pełen Mikołajkowych Okazji. Na klientów czekać będą obniżki cen, które sprawią, że zakupy prezentów dla najbliższych okażą się jeszcze przyjemniejsze.

Z tej okazji Factory przygotowało też coś dla miłośników wypieków – pieczenie pierników, podczas którego gościem specjalnym będzie uczestnik programu kulinarnego MasterChef – Charles Daigneault.

Poczuj mikołajkowy klimat!

Mikołajki to czas pełen prezentów, niespodzianek i dziecięcych uśmiechów. Aby stał się jeszcze bardziej wyjątkowy, spędźmy go w gronie najbliższych, z rodziną lub przyjaciółmi. Świetnym pomysłem jest wspólny wypad do Factory Kraków, gdzie w weekend przygotowano wiele mikołajkowych atrakcji, zarówno dla tych młodszych jak i starszych klientów. Wielka niespodzianka czekać będzie także na miłośników słodkich wypieków.

– W niedzielę 4 grudnia o godzinie 12:00, Factory Kraków zamieni się w aromatyczną cukiernię z piernikami, gdzie każdy będzie mógł zrobić i ozdobić swoje wypieki pod okiem Charlesa Daigneaulta, pasjonata kulinariów i uczestnika programu MasterChef. Zachęcamy wszystkich do udziału w naszej mikołajkowej akcji – mówi Anna Kusior-Jabłońska, koordynator ds. marketingu i PR w Factory Kraków.

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Przeglądzie mediów”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)

Informacje z dnia: 5 grudnia

Gwiazdy

Psychologia

Mateusz Kusznierewicz: Talent należy odkrywać u dzieci od najmłodszych lat. Najlepiej poprzez zabawę

Rodzice mają niebagatelny wpływ na rozwijanie talentów swoich dzieci – uważa sportowiec. Jego pociechy uczestniczą w wielu aktywnościach, które mają ujawnić posiadane przez nie zdolności. Żeglarz chce jednak wspierać rozwój także innych dzieci, zwłaszcza tych z mniejszych miejscowości.

Firma

Polacy coraz bardziej przedsiębiorczy. Rośnie popularność samozatrudnienia i liczba mikrofirm

Frustracja, niezadowolenie z pracy i potrzeba niezależności – to główne czynniki, które skłaniają Polaków do zakładania własnego biznesu. Osoby, które decydują się na taki krok, są świadome swoich kompetencji, nie skupiają się na brakach, mają większą skłonność do ryzyka i godzą się z możliwością popełnienia błędu. Taki obraz polskiego przedsiębiorcy wyłania się z badań Agencji Badawczej IZMAŁKOWA, przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Według danych PARP w Polsce z roku na rok wzrasta popularność samozatrudnienia i liczba zakładanych mikroprzedsiębiorstw.

Uroda

Jaga Hupało: Nie poddaje się woli czasu. Ja decyduję, jak wyglądam

Stylistka od lat konsekwentnie kreuje swój wizerunek. Jej zdaniem jest to możliwe, ponieważ zawodowo zajmuje się stylizacją fryzur. Dzięki temu jest w stanie dopasować swój image do zmieniających się trendów, zachowując jednak jego charakterystyczne elementy.