Przegląd mediów

23
czerwiec
Najnowszy wpis

Załamanie na rynku IT?

grudzień 2016

Aromatyczne mikołajki w Factory Kraków

2016-12-05  |  10:23
Przegląd mediów

Od 2 do 4 grudnia w Factory Kraków odbędzie się Weekend Pełen Mikołajkowych Okazji. Na klientów czekać będą obniżki cen, które sprawią, że zakupy prezentów dla najbliższych okażą się jeszcze przyjemniejsze.

Z tej okazji Factory przygotowało też coś dla miłośników wypieków – pieczenie pierników, podczas którego gościem specjalnym będzie uczestnik programu kulinarnego MasterChef – Charles Daigneault.

Poczuj mikołajkowy klimat!

Mikołajki to czas pełen prezentów, niespodzianek i dziecięcych uśmiechów. Aby stał się jeszcze bardziej wyjątkowy, spędźmy go w gronie najbliższych, z rodziną lub przyjaciółmi. Świetnym pomysłem jest wspólny wypad do Factory Kraków, gdzie w weekend przygotowano wiele mikołajkowych atrakcji, zarówno dla tych młodszych jak i starszych klientów. Wielka niespodzianka czekać będzie także na miłośników słodkich wypieków.

– W niedzielę 4 grudnia o godzinie 12:00, Factory Kraków zamieni się w aromatyczną cukiernię z piernikami, gdzie każdy będzie mógł zrobić i ozdobić swoje wypieki pod okiem Charlesa Daigneaulta, pasjonata kulinariów i uczestnika programu MasterChef. Zachęcamy wszystkich do udziału w naszej mikołajkowej akcji – mówi Anna Kusior-Jabłońska, koordynator ds. marketingu i PR w Factory Kraków.

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Przeglądzie mediów”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)

Informacje z dnia: 5 grudnia

Kalendarium

Moda

Media

Jarosław Kret: Zawsze chciałem kręcić filmy przyrodnicze, a przez przypadek zostałem pogodynkiem. Teraz realizuję plan B – piszę książki

Prezenter pogody zdradza, że ma w głowie sporo pomysłów, które właśnie przelewa na papier. Pracuje obecnie nad dwoma scenariuszami książek kryminalnych – kryminałów podróżniczych. Pracę nad nowymi publikacjami łączy z obowiązkami zawodowymi w stacji Nowa TV, gdzie zajmuje się przygotowywaniem prognozy pogody. Jego wielkim marzeniem jest realizowanie filmów przyrodniczych.

Handel

Blogerzy i opnie znajomych mają coraz większy wpływ na to, co kupujemy. Tradycyjne reklamy tracą na znaczeniu

Reklama ma coraz mniejsze znaczenie w komunikacji sprzedażowej, ważniejsza staje się komunikacja bezpośrednia i opinia najbliższych – wynika z badania „Niecodzienne decyzje zakupowe Polaków”. Bardziej świadomie do zakupów podchodzą przede wszystkim osoby młode. Ufamy przede wszystkim rodzinie i znajomym, blogerom i vlogerom. Reklamy telewizyjne, internetowe i outdoorowe uznajemy za niewiarygodne i mało rzetelne. W epoce fake newsów i post-prawdy duże znaczenie mają mikroinfluencerzy. Skupiamy się na naszym najbliższym otoczeniu – podkreśla Adam Sanocki, prezes Attention Marketing.

Patronat Newserii

Seriale

Elżbieta Romanowska zagra w nowym serialu telewizyjnym pielęgniarkę. Premiera zaplanowana jest na wrzesień

Moja nowa bohaterka Ewa jest konkretna i bardzo kobieca. Dzięki tej postaci pokochałam sukienki. Ona wprost uwielbia je nosić i nawet jej uniform pielęgniarski jest bardzo dopasowany i wydekoltowany – podkreśla Elżbieta Romanowska. Aktorka na razie nie chce zdradzać wielu szczegółów dotyczących nowego serialu, do którego zdjęcia właśnie trwają. Romanowska ma jednak nadzieję, że widzowie szybko polubią jej bohaterkę.