Przegląd mediów

grudzień 2017

Havas Xmas po raz trzeci!

2017-12-06  |  16:25
Przegląd mediów

Havas Media Group trzeci rok z rzędu pomaga najbardziej potrzebującym dzięki aplikacji Havas Xmas.  W tym roku środki zebrane w charytatywnej akcji zostaną przekazane, podobnie jak w zeszłym roku, aż trzem organizacjom – Fundacji Chcę Żyć, Fundacji Hospicjum Onkologiczne św. Krzysztofa oraz Hospicjum „Światło”.

Havas Xmas to cykliczny projekt Havas Media Group, którego celem jest świąteczna pomoc najbardziej potrzebującym. W tym roku akcja realizowana jest już po raz trzeci, a w zabawie mogą wziąć udział wszyscy pracownicy Havas Media Group oraz klienci i partnerzy biznesowi, którzy dzięki zaproszeniu pobiorą darmową aplikację Havas Xmas. Aplikacja, która od dziś jest dostępna w serwisie App Store i Google Play, działa przez cały grudzień na zasadzie kalendarza adwentowego, codziennie odkrywając kolejne pytanie do użytkowników. Dotyczą one zwyczajów związanych z obchodami Bożego Narodzenia oraz ciekawostek ze świata reklamy i są podane w zabawnej i angażującej formule. Każda poprawna odpowiedź jest nagradzana punktami, które następnie zostaną przeliczone na pieniądze. Całkowita zebrana kwota zostanie przekazana Fundacji Chcę Żyć, Fundacji Hospicjum Onkologiczne św. Krzysztofa oraz Hospicjum „Światło”.

Patrząc na dotychczasowe efekty akcji Havas Xmas, również w tym roku nie wahaliśmy się ani chwili i uruchomiliśmy kolejną edycję aplikacji. Chcemy realnie działać i pomagać wykorzystując do tego celu najnowszą technologię. Wystarczy pobrać naszą bezpłatną aplikację aby w prosty, zabawny i co najważniejsze efektywny sposób pomóc tym, którzy tego wsparcia najbardziej potrzebują. Bardzo dziękujemy naszym pracownikom, klientom i partnerom biznesowym za aktywny udział w poprzednich edycjach i serdecznie zapraszamy wszystkich po raz kolejny do wspólnej zabawy i pomagania – mówi Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group.

W ramach dwóch poprzednich edycji akcji Havas Xmas na pomoc potrzebującym zostało przekazane ponad 50 tysięcy złotych, a beneficjentami zostali Fundacja Podkarpackie Hospicjum dla Dzieci, Fundacja Przystań Ocalenie, Stowarzyszenie "mali bracia Ubogich" oraz Fundacja NAGLE SAMI.

Aplikacja Havas Xmas powstała przy pomocy Mobext Global, jednostce specjalizującej się w strategicznym doradztwie oraz kampaniach komunikacyjnych w kanale mobile ukierunkowanych na uzyskanie wymiernych efektów biznesowych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)

Informacje z dnia: 6 grudnia

Gwiazdy

Muzyka

Sarsa: singiel "Carmen" miał być utworem niszowym. Tymczasem radia chętnie po niego sięgają

Wokalistka jest zaskoczona entuzjastycznym przyjęciem jej nowego singla przez rozgłośnie radiowe. Twierdzi, że "Carmen" miała być piosenką niszową, głównie ze względu na oryginalne połączenie poetyckiego tekstu z nośną warstwą muzyczną. Mimo to singiel, zapowiadający trzeci album studyjny Sarsy, znalazł uznanie w oczach dziennikarzy muzycznych z popularnych stacji radiowych.

Konsument

Polacy coraz bardziej świadomie robią zakupy spożywcze. Sięgają po żywność polską, bez sztucznych dodatków i konserwantów

Polacy coraz większą uwagę zwracają na skład i pochodzenie produktu. Wielu konsumentom bliska staje się idea „od pola do stołu”. Choć zwracamy uwagę na to, co jemy i chcemy sięgać po zdrową żywność, wydajemy na nią zaledwie kilka euro. Paradoks polega na tym, że za takie produkty nie chcemy dodatkowo płacić. Polski konsument często je żywność ekologiczną, choć nie ma o tym pojęcia – wskazuje Bartosz Urbaniak z Banku BGŻ BNP Paribas.

 

Gwiazdy

Gwiazdy o walentynkach: Elżbieta Romanowska nie przywiązuje do nich wagi. Iga Krefft i Kamil Pawelski co roku je świętują

Elżbieta Romanowska sceptycznie podchodzi do świętowania walentynek, bo jak podkreśla, każda – nie tylko ta data jest odpowiednia na to, by wyrazić swoje uczucia lub okazać sympatię drugiej osobie. Dla niej 14 lutego nie ma więc żadnego szczególnego znaczenia. Z kolei Iga Krefft uważa, że symboliczne gesty z okazji Dnia Zakochanych są bardzo miłe i podsycają temperaturę w związku. Kamil Pawelski zdradza natomiast, że zamierza uczcić powiększenie swojej rodziny i planuje zaprosić żonę na romantyczną kolację.