Przegląd mediów

21
czerwiec
grudzień 2017

Havas Xmas po raz trzeci!

2017-12-06  |  16:25
Przegląd mediów

Havas Media Group trzeci rok z rzędu pomaga najbardziej potrzebującym dzięki aplikacji Havas Xmas.  W tym roku środki zebrane w charytatywnej akcji zostaną przekazane, podobnie jak w zeszłym roku, aż trzem organizacjom – Fundacji Chcę Żyć, Fundacji Hospicjum Onkologiczne św. Krzysztofa oraz Hospicjum „Światło”.

Havas Xmas to cykliczny projekt Havas Media Group, którego celem jest świąteczna pomoc najbardziej potrzebującym. W tym roku akcja realizowana jest już po raz trzeci, a w zabawie mogą wziąć udział wszyscy pracownicy Havas Media Group oraz klienci i partnerzy biznesowi, którzy dzięki zaproszeniu pobiorą darmową aplikację Havas Xmas. Aplikacja, która od dziś jest dostępna w serwisie App Store i Google Play, działa przez cały grudzień na zasadzie kalendarza adwentowego, codziennie odkrywając kolejne pytanie do użytkowników. Dotyczą one zwyczajów związanych z obchodami Bożego Narodzenia oraz ciekawostek ze świata reklamy i są podane w zabawnej i angażującej formule. Każda poprawna odpowiedź jest nagradzana punktami, które następnie zostaną przeliczone na pieniądze. Całkowita zebrana kwota zostanie przekazana Fundacji Chcę Żyć, Fundacji Hospicjum Onkologiczne św. Krzysztofa oraz Hospicjum „Światło”.

Patrząc na dotychczasowe efekty akcji Havas Xmas, również w tym roku nie wahaliśmy się ani chwili i uruchomiliśmy kolejną edycję aplikacji. Chcemy realnie działać i pomagać wykorzystując do tego celu najnowszą technologię. Wystarczy pobrać naszą bezpłatną aplikację aby w prosty, zabawny i co najważniejsze efektywny sposób pomóc tym, którzy tego wsparcia najbardziej potrzebują. Bardzo dziękujemy naszym pracownikom, klientom i partnerom biznesowym za aktywny udział w poprzednich edycjach i serdecznie zapraszamy wszystkich po raz kolejny do wspólnej zabawy i pomagania – mówi Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group.

W ramach dwóch poprzednich edycji akcji Havas Xmas na pomoc potrzebującym zostało przekazane ponad 50 tysięcy złotych, a beneficjentami zostali Fundacja Podkarpackie Hospicjum dla Dzieci, Fundacja Przystań Ocalenie, Stowarzyszenie "mali bracia Ubogich" oraz Fundacja NAGLE SAMI.

Aplikacja Havas Xmas powstała przy pomocy Mobext Global, jednostce specjalizującej się w strategicznym doradztwie oraz kampaniach komunikacyjnych w kanale mobile ukierunkowanych na uzyskanie wymiernych efektów biznesowych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)

Informacje z dnia: 6 grudnia

Gwiazdy

Sara Boruc-Mannei: mąż nie jest ogromnym kibicem piłki nożnej, ale kadrze narodowej będziemy kibicować

W moim domu nie rządzi mundial  mówi wokalistka. Twierdzi, że jej mąż nie należy do zagorzałych kibiców piłki nożnej, oboje zamierzają jednak oglądać mecze polskiej reprezentacji. Gwiazda obstawia, że dzisiejsze spotkanie Polski z Senegalem zakończy się zwycięstwem kadry Adama Nawałki 2:1.

 

Gwiazdy

Joanna Brodzik: Rodzice często niefrasobliwie upubliczniają zdjęcia swoich dzieci. Musimy dostrzegać niebezpieczeństwa

Internet może być zarówno szansą, jak i zagrożeniem – uważa aktorka. Twierdzi, że Polacy powinni się nauczyć funkcjonowania w sieci i bronić swojego prawa do prywatności. Tylko drogą edukacji można zrozumieć możliwości, jakie daje wirtualny świat, i dostrzegać zagrożenia. Gwiazda podkreśla, że wiedzę tę dorośli powinni przekazywać dzieciom na równi z normami moralnymi i zasadami zachowania.

 
 

Handel

85 proc. firm widzi wpływ jakości obsługi na wyniki finansowe. Dla większości konsumentów największe znaczenie ma czas obsługi

Ponad dwie trzecie konsumentów może się stać lojalnymi klientami dzięki pozytywnym doświadczeniom z zespołem obsługi. Podobny odsetek stwierdza, że zła obsługa może być przyczyną rezygnacji z usług czy produktów danej firmy. Żółte i czerwone kartki klienci dają zwykle za długi czas oczekiwania na kontakt z konsultantem oraz złą organizację wsparcia. To może zaważyć na wynikach firmy, dlatego coraz częściej stawiają one klientów w centrum zainteresowania. Do starań w tym kierunku mają zachęcać ich także takie inicjatywy jak Mistrzostwa Jakości Obsługi, w których niczym na boisku piłkarskim najlepsze pod kątem obsługi klienta firmy walczą o bramki, czyli dobre opinie konsumentów.

Gwiazdy

Paulina Smaszcz-Kurzajewska: obecnie w związkach brakuje komunikacji i wyrozumiałości

Gdy pobieraliśmy się z mężem, to ustaliliśmy listę wartości i priorytetów. Jej podstawą była wzajemna lojalność i tak zostało do tej pory – podkreśla Paulina Smaszcz-Kurzajewska. Wraz z Maciejem Kurzajewskim są razem ćwierć wieku i uchodzą za jedną z najbardziej zgranych par w polskim show-biznesie. Zdaniem dziennikarki, każdy ma inną receptę na udany związek. U nich liczy się wzajemny szacunek, cierpliwość i tolerancja dla odmiennych poglądów partnera. Ważne jest to, żeby nie próbować narzucić komuś siebie, swoich ideologii i swoich racji.