Przegląd mediów

czerwiec 2018

Kolekcja dla dziewczyn, które kochają marzenia!

2018-06-08  |  12:30
Przegląd mediów

Promujemy kobiety prawdziwe, a także zachęcamy do bycia pewną siebie - niezależnie od wymiarów, typu urody czy pochodzenia - twierdzi Urban Legend i prezentuje najnowszą kolekcję strojów kąpielowych.

Błękitna woda, wapienne skały oraz błyszczące promienie majowego słońca, stały się scenerią sesji zdjęciowej najnowszej kolekcji marki Urban Legend - DREAM. Przed obiektywem fotografa Dominika Śmiałowskiego stanęła modelka afrykańskiego pochodzenia - Jacquelina Mzee.

 

„Kolejne projekty, zadowolone klientki, przepiękne sesje zdjęciowe oraz przyjacielskie relacje w zespole to coś, o czym może zamarzyć każda właścicielka marki modowej. Ciężka praca i wytrwałość to bardzo ważny czynnik, z pewnością decydujący o sukcesie. Jednak to właśnie marzenia są tutaj motorem napędowym. Są źródłem i punktem wyjściowym. Bez marzeń Urban Legend nigdy by nie zaistniało. Stąd właśnie wzięła się nazwa nowej kolekcji - DREAM.” - mówi Magda.

 

Marka do tej pory prezentowała swoje produkty m.in. na sportsmenkach, modelkach o typowo wybiegowym wzroście, foto-modelkach w rozmiarze XS, jak również na tych o pełniejszych kształtach. Dziewczyny Urban Legend witają każdą kobietę z otwartymi rękoma, a ich deklaracja szacunku dla filozofii #bodypositive nie jest tylko pustym frazesem.

 

“Zaprosiliśmy Jackie do współpracy, aby pokazać, że staramy się demokratyzować kobiece piękno. Ono nie zna jednej definicji. W naszej opinii każda kobieta zasługuje na indywidualne podejście. W szczególności, gdy mowa o kostiumie” - przekonuje Urban Legend.

 

Kostiumy kąpielowe stworzone zostały z wysokiej jakości włoskich materiałów: włoska lycra o składzie 80% poliamid i 20% elastan.  W najnowszej kolekcji znajdują się modele jednoczęściowe oraz bikini w odcieniach bieli, błękitu, czerwieni oraz czerni. Pojawią się popularne detale takie jak sznureczki, falbanki czy wiązania. Nowa kolekcja to propozycja dla kobiet, które uwielbiają klasykę, ale oczekują od niej odrobiny pazura. Ta różnorodność powoduje, że niemal każda kobieta znajdzie tam coś dla siebie.

 

Do szerokiego grona fanek marki dołączyły niedawno gwiazdy takie jak Joanna Opozda, Barbara Kurdej-Szatan, Maja Bohosiewicz czy Ewa Chojnowska - znana blogosferze jako @szpilki_w_plecaku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)

Informacje z dnia: 8 czerwca

Gwiazdy

Brandon Howard chce nagrać płytę z artystami z Polski. Chciałby trafić na polski rynek ze swoją muzyką

Jako dziecko grał na pudełkach po butach, dziś nazywany jest księciem popu. Brandon Howard właśnie nagrał piosenkę z bratankiem Michaela Jacksona i przewiduje, że kawałek ten szybko stanie się hitem. Koncertuje głównie w Azji, gdzie jego muzyka jest szczególnie popularna, nie wyklucza jednak, że ponownie zawita do Polski. Spotkał tu bowiem utalentowanych artystów, z którymi chętnie nawiązałby współpracę.

Uroda

Zosia Ślotała: Zwykle lubię naturalny, delikatny i rozświetlony makijaż. Moim trendem na ten sezon są krwisto-czerwone usta

Na co dzień Zosia Ślotała stawia na dziewczęcą naturalność i make'up niemal niewidoczny. Najchętniej podkreśla oczy, wykorzystując w tym celu zagęszczające tusze do rzęs. Z kolei na czerwonym dywanie, stylistka często zniewala spojrzeniem w makijażu smoky eyes lub zmysłowymi ustami w kolorze krwistej czerwieni. Jeśli natomiast chodzi o pielęgnację skóry twarzy i włosów, to jej ulubionym kosmetykiem jest olejek arganowy.

Psychologia

Polkom brakuje samoakceptacji. Najbardziej nie mogą się pogodzić z kształtem swojego brzucha, nóg i nosa

Badania przeprowadzone na zlecenie WHO pokazują, że co najmniej 90 proc. młodych Polek narzeka na swój wygląd, a jedynie 5 proc. ankietowanych w pełni akceptuje swoje ciało i dobrze czuje się nago. Najczęstszym powodem kompleksów jest kształt brzucha i dodatkowe kilogramy. Zdaniem dr Katarzyny Jasiewicz w większości przypadków taka postawa wynika z niskiego poczucia własnej wartości pielęgnowanego od pokoleń.

Podróże

Ładna pogoda sprzyja hotelarzom. W sezonie jesiennym pobyt nad Bałtykiem kosztuje nawet o 40 proc. mniej niż w wakacje

Jesienny pobyt nad morzem kosztuje nawet o 40 proc. mniej niż w wakacje – wynika z danych platformy rezerwacyjnej VacationClub. Z pozasezonowych obniżek korzysta coraz więcej Polaków. Hotelarze i właściciele apartamentów w nadmorskich kurortach szacują, że liczba rezerwacji na październik i listopad jest o 9 proc. wyższa niż rok temu, choć coraz więcej turystów podejmuje decyzję o wyjeździe na ostatnią chwilę.