Przegląd mediów

czerwiec 2018

Kolekcja dla dziewczyn, które kochają marzenia!

2018-06-08  |  12:30
Przegląd mediów

Promujemy kobiety prawdziwe, a także zachęcamy do bycia pewną siebie - niezależnie od wymiarów, typu urody czy pochodzenia - twierdzi Urban Legend i prezentuje najnowszą kolekcję strojów kąpielowych.

Błękitna woda, wapienne skały oraz błyszczące promienie majowego słońca, stały się scenerią sesji zdjęciowej najnowszej kolekcji marki Urban Legend - DREAM. Przed obiektywem fotografa Dominika Śmiałowskiego stanęła modelka afrykańskiego pochodzenia - Jacquelina Mzee.

 

„Kolejne projekty, zadowolone klientki, przepiękne sesje zdjęciowe oraz przyjacielskie relacje w zespole to coś, o czym może zamarzyć każda właścicielka marki modowej. Ciężka praca i wytrwałość to bardzo ważny czynnik, z pewnością decydujący o sukcesie. Jednak to właśnie marzenia są tutaj motorem napędowym. Są źródłem i punktem wyjściowym. Bez marzeń Urban Legend nigdy by nie zaistniało. Stąd właśnie wzięła się nazwa nowej kolekcji - DREAM.” - mówi Magda.

 

Marka do tej pory prezentowała swoje produkty m.in. na sportsmenkach, modelkach o typowo wybiegowym wzroście, foto-modelkach w rozmiarze XS, jak również na tych o pełniejszych kształtach. Dziewczyny Urban Legend witają każdą kobietę z otwartymi rękoma, a ich deklaracja szacunku dla filozofii #bodypositive nie jest tylko pustym frazesem.

 

“Zaprosiliśmy Jackie do współpracy, aby pokazać, że staramy się demokratyzować kobiece piękno. Ono nie zna jednej definicji. W naszej opinii każda kobieta zasługuje na indywidualne podejście. W szczególności, gdy mowa o kostiumie” - przekonuje Urban Legend.

 

Kostiumy kąpielowe stworzone zostały z wysokiej jakości włoskich materiałów: włoska lycra o składzie 80% poliamid i 20% elastan.  W najnowszej kolekcji znajdują się modele jednoczęściowe oraz bikini w odcieniach bieli, błękitu, czerwieni oraz czerni. Pojawią się popularne detale takie jak sznureczki, falbanki czy wiązania. Nowa kolekcja to propozycja dla kobiet, które uwielbiają klasykę, ale oczekują od niej odrobiny pazura. Ta różnorodność powoduje, że niemal każda kobieta znajdzie tam coś dla siebie.

 

Do szerokiego grona fanek marki dołączyły niedawno gwiazdy takie jak Joanna Opozda, Barbara Kurdej-Szatan, Maja Bohosiewicz czy Ewa Chojnowska - znana blogosferze jako @szpilki_w_plecaku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.

Informacje z dnia: 8 czerwca

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Festiwal Biegowy Tauron 2020

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Patronat Newserii

Media

Kinga Sawczuk: Kiedyś nie potrafiłam marzyć i miałam kompleksy. W szkole czasami słyszałam, że mi się nie uda i że wstawiam głupie filmiki

Influencerka poprzez swoją działalność w social mediach stara się zmotywować ludzi do spełniania marzeń. Tłumaczy, że jeszcze parę lat temu nie wierzyła w siebie i brakowało jej odwagi. Postanowiła jednak stawić czoła wewnętrznym słabościom i lękom. Decyzja okazała się słuszna. Obecnie obserwuje ją na Instagramie ponad milion osób. Kinga Sawczuk chce wykorzystać popularność jak najlepiej. Niedawno premierę miała jej książka pod tytułem „Kompleksiara. Jak zaistnieć w necie i być sobą?”.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Media

Mariusz Pudzianowski: Zawsze miałem do siebie dystans. Podchodzę do programu „Anything Goes. Ale Jazda!” na luzie i dobrze się bawię

Zawodnik MMA bierze udział w nowym programie telewizyjnym emitowanym na TVP2  „Anything Goes. Ale Jazda!”. Tłumaczy, że jego formuła jest bardzo specyficzna i dlatego z pewnością nie każdy dobrze się w niej odnajdzie. Gwiazdy mają za zadanie rozbawić publiczność oraz widzów przed telewizorami. W konsekwencji muszą wykazać się kreatywnością, ale także sporym poczuciem humoru. Strongman zaznacza, że na planie produkcji czuje się bardzo komfortowo, ponieważ do życia podchodzi z dystansem i nie boi się nowych wyzwań.

Gwiazdy

Agata Załęcka: Preferuję minimalistyczny tryb życia. Oduczyłam się zbieractwa. Gromadzić należy jedynie wspomnienia

Aktorka stara się dbać o środowisko naturalne. Zaznacza, że ekologia w jej życiu zajmuje bardzo ważne miejsce. Agata Załęcka nie kupuje niepotrzebnych rzeczy, ponieważ nie lubi otaczać się nadmiarem produktów. Gdy otoczenie urządzone jest w minimalistycznym stylu, znacznie łatwiej jest się jej odnaleźć oraz skupić na poszczególnych zajęciach. Przyznaje, że coraz częściej rezygnuje również z mięsa. Jadłospis artystki przepełniają głównie warzywa i owoce, które pozwalają jednocześnie zadbać o sylwetkę oraz generować mniej plastiku.