Przegląd mediów

czerwiec 2018

Kolekcja dla dziewczyn, które kochają marzenia!

2018-06-08  |  12:30
Przegląd mediów

Promujemy kobiety prawdziwe, a także zachęcamy do bycia pewną siebie - niezależnie od wymiarów, typu urody czy pochodzenia - twierdzi Urban Legend i prezentuje najnowszą kolekcję strojów kąpielowych.

Błękitna woda, wapienne skały oraz błyszczące promienie majowego słońca, stały się scenerią sesji zdjęciowej najnowszej kolekcji marki Urban Legend - DREAM. Przed obiektywem fotografa Dominika Śmiałowskiego stanęła modelka afrykańskiego pochodzenia - Jacquelina Mzee.

 

„Kolejne projekty, zadowolone klientki, przepiękne sesje zdjęciowe oraz przyjacielskie relacje w zespole to coś, o czym może zamarzyć każda właścicielka marki modowej. Ciężka praca i wytrwałość to bardzo ważny czynnik, z pewnością decydujący o sukcesie. Jednak to właśnie marzenia są tutaj motorem napędowym. Są źródłem i punktem wyjściowym. Bez marzeń Urban Legend nigdy by nie zaistniało. Stąd właśnie wzięła się nazwa nowej kolekcji - DREAM.” - mówi Magda.

 

Marka do tej pory prezentowała swoje produkty m.in. na sportsmenkach, modelkach o typowo wybiegowym wzroście, foto-modelkach w rozmiarze XS, jak również na tych o pełniejszych kształtach. Dziewczyny Urban Legend witają każdą kobietę z otwartymi rękoma, a ich deklaracja szacunku dla filozofii #bodypositive nie jest tylko pustym frazesem.

 

“Zaprosiliśmy Jackie do współpracy, aby pokazać, że staramy się demokratyzować kobiece piękno. Ono nie zna jednej definicji. W naszej opinii każda kobieta zasługuje na indywidualne podejście. W szczególności, gdy mowa o kostiumie” - przekonuje Urban Legend.

 

Kostiumy kąpielowe stworzone zostały z wysokiej jakości włoskich materiałów: włoska lycra o składzie 80% poliamid i 20% elastan.  W najnowszej kolekcji znajdują się modele jednoczęściowe oraz bikini w odcieniach bieli, błękitu, czerwieni oraz czerni. Pojawią się popularne detale takie jak sznureczki, falbanki czy wiązania. Nowa kolekcja to propozycja dla kobiet, które uwielbiają klasykę, ale oczekują od niej odrobiny pazura. Ta różnorodność powoduje, że niemal każda kobieta znajdzie tam coś dla siebie.

 

Do szerokiego grona fanek marki dołączyły niedawno gwiazdy takie jak Joanna Opozda, Barbara Kurdej-Szatan, Maja Bohosiewicz czy Ewa Chojnowska - znana blogosferze jako @szpilki_w_plecaku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)

Informacje z dnia: 8 czerwca

Gwiazdy

Paulina Krupińska: Jestem głęboko osadzona w rzeczywistości. Ślub nie był dla mnie wielkim wydarzeniem

Modelka uważa swój ślub za naturalne rozwinięcie ponadczteroletniego związku. Jako osoba pragmatyczna i twardo stąpająca po ziemi nie łączyła tego wydarzenia z nadmiernymi emocjami. Podróż poślubną również planuje na spokojnie – twierdzi, że na razie wyjedzie na krótkie wakacje z całą rodziną, na wyprawę tylko z mężem musi jednak jeszcze trochę poczekać. 

 

Gwiazdy

Władysław Kozakiewicz doznał kontuzji kolana podczas kręcenia nowego reality show Polsatu. Konieczna może być operacja

Nie zamartwiam się, nie patrzę do tyłu – mówi mistrz olimpijski. Po latach kariery sportowej pozostała mu wola walki oraz mądrość życiowa niepozwalające mu na przejmowanie się rzeczami, na które nie ma wpływu. Lekkoatleta nie załamuje się więc spadającą formą fizyczną czy kontuzją kolana, której doznał podczas kręcenia nowego reality show stacji Polsat. 

 
 

Handel

Dermokosmetyki i kosmeceutyki to najszybciej rozwijający się segment rynku kosmetycznego. Przyczynia się do tego m.in. rosnąca liczba alergików

Rośnie popularność kosmeceutyków, czyli produktów z pogranicza kosmetologii i farmakologii. Obecnie cała kategoria dermokosmetyków jest  najszybciej rozwijającym się segmentem rynku kosmetycznego z rocznym wzrostem na poziomie 6 proc. Popyt na innowacyjne kosmeceutyki rośnie, bo przybywa alergików, a ta grupa produktów stanowi istotny element profilaktyki alergii kontaktowych oraz związanych z nimi schorzeń, m.in. zapalenia skóry. Choroba ta – według danych ZUS – stanowi przyczynę nawet 200 tys. zwolnień lekarskich rocznie.

 

Muzyka

Majka Jeżowska organizuje warsztaty muzyczne dla dzieci. Ich efektem będzie musical wystawiony na scenie

Wokalistka założyła akademię, której celem jest wspieranie rodziców i nauczycieli w twórczym wychowywaniu dzieci. Gwiazda oferuje kursy online, a od jesieni zamierza wypuścić płyty DVD z kompletem lekcji. W połowie sierpnia inauguruje także wakacyjny obóz dla dzieci z warsztatami tanecznymi, muzycznymi i teatralnymi. Uczestnicy będą pracować nad musicalem, który zostanie wystawiony na scenie w Poroninie.