Przegląd mediów

23
czerwiec
czerwiec 2018

Kolekcja dla dziewczyn, które kochają marzenia!

2018-06-08  |  12:30
Przegląd mediów

Promujemy kobiety prawdziwe, a także zachęcamy do bycia pewną siebie - niezależnie od wymiarów, typu urody czy pochodzenia - twierdzi Urban Legend i prezentuje najnowszą kolekcję strojów kąpielowych.

Błękitna woda, wapienne skały oraz błyszczące promienie majowego słońca, stały się scenerią sesji zdjęciowej najnowszej kolekcji marki Urban Legend - DREAM. Przed obiektywem fotografa Dominika Śmiałowskiego stanęła modelka afrykańskiego pochodzenia - Jacquelina Mzee.

 

„Kolejne projekty, zadowolone klientki, przepiękne sesje zdjęciowe oraz przyjacielskie relacje w zespole to coś, o czym może zamarzyć każda właścicielka marki modowej. Ciężka praca i wytrwałość to bardzo ważny czynnik, z pewnością decydujący o sukcesie. Jednak to właśnie marzenia są tutaj motorem napędowym. Są źródłem i punktem wyjściowym. Bez marzeń Urban Legend nigdy by nie zaistniało. Stąd właśnie wzięła się nazwa nowej kolekcji - DREAM.” - mówi Magda.

 

Marka do tej pory prezentowała swoje produkty m.in. na sportsmenkach, modelkach o typowo wybiegowym wzroście, foto-modelkach w rozmiarze XS, jak również na tych o pełniejszych kształtach. Dziewczyny Urban Legend witają każdą kobietę z otwartymi rękoma, a ich deklaracja szacunku dla filozofii #bodypositive nie jest tylko pustym frazesem.

 

“Zaprosiliśmy Jackie do współpracy, aby pokazać, że staramy się demokratyzować kobiece piękno. Ono nie zna jednej definicji. W naszej opinii każda kobieta zasługuje na indywidualne podejście. W szczególności, gdy mowa o kostiumie” - przekonuje Urban Legend.

 

Kostiumy kąpielowe stworzone zostały z wysokiej jakości włoskich materiałów: włoska lycra o składzie 80% poliamid i 20% elastan.  W najnowszej kolekcji znajdują się modele jednoczęściowe oraz bikini w odcieniach bieli, błękitu, czerwieni oraz czerni. Pojawią się popularne detale takie jak sznureczki, falbanki czy wiązania. Nowa kolekcja to propozycja dla kobiet, które uwielbiają klasykę, ale oczekują od niej odrobiny pazura. Ta różnorodność powoduje, że niemal każda kobieta znajdzie tam coś dla siebie.

 

Do szerokiego grona fanek marki dołączyły niedawno gwiazdy takie jak Joanna Opozda, Barbara Kurdej-Szatan, Maja Bohosiewicz czy Ewa Chojnowska - znana blogosferze jako @szpilki_w_plecaku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)

Informacje z dnia: 8 czerwca

Film

Michał Milowicz: Nie po to tyle lat pracuję, żeby nazywano mnie celebrytą. To pejoratywne określenie

Walczę, by nie mylono aktorów z celebrytami – mówi aktor. Jego zdaniem słowo „celebryta” ma pejoratywne znaczenie, a jego stosowanie może być krzywdzące. Michał Milowicz podkreśla, że nie powinno się określać tym mianem zarówno artystów z wieloletnim dorobkiem zawodowym, jak i popularnych blogerów.

 

Gwiazdy

Anna Dereszowska: Dojrzałe kobiety nie mają wsparcia w polskim społeczeństwie. Mam wewnętrzną niezgodę na to

Nie trzeba być młodym i dzikim, żeby być fantastycznym pracownikiem – mówi aktorka. Jej zdaniem wiek przynosi doświadczenie i umiejętność współpracy z ludźmi, dojrzałe kobiety są więc często lepszymi fachowcami niż ich młodsze koleżanki. W Polsce panie po 50. roku życia nie są jednak postrzegane jako kompetentni pracownicy, z czym gwiazda absolutnie się nie zgadza.

 
 

Problemy społeczne

Warunki w szpitalach dziecięcych wciąż pozostawiają wiele do życzenia. Prawie połowa rodziców była zmuszona spać na krzesłach lub karimatach

Stała obecność rodziców pomaga hospitalizowanym dzieciom wrócić do zdrowia oraz zwiększa ich poczucie bezpieczeństwa. W większości polskich szpitali brakuje jednak odpowiednich warunków noclegowych dla opiekunów małych pacjentów. Na konieczność spania na krzesłach lub karimatach skarży się prawie 50 proc. rodziców. Aby zmienić tę sytuację, marka Pampers we współpracy z Fundacją Polsat zadbała o komfortowe warunki dla rodziców już na drugim oddziale pediatrycznym, tym razem w Szpitalu Zachodnim im. św. Jana II w Grodzisku Mazowieckim.

Problemy społeczne

Osoby przewlekle chore wykluczone z rynku pracy. Niezbędne zmiany w prawie pracy oraz dostęp do nowoczesnego leczenia

Praca zawodowa ma dla osób przewlekle chorych ogromne znaczenie ze względu zarówno na zwiększone potrzeby finansowe, jak i samopoczucie psychiczne. Większość pacjentów jest jednak wykluczana z rynku pracy. Ponad 70 proc. menadżerów przyznaje, że choroba może stanowić przyczynę odrzucenia kandydata – wynika z badania przeprowadzonego w ramach kampanii „Choroba? Pracuję z nią!”. Aby zwiększyć szanse tej grupy pracowników, niezbędne są modyfikacje w prawie pracy umożliwiające m.in. pracę zdalną, a także dostęp do nowoczesnych terapii oraz zmiana stereotypowego postrzegania osób przewlekle chorych.