Przegląd mediów

grudzień 2018

Najpiękniejsze lodowisko w Warszawie już działa na placu Europejskim

2018-12-14  |  18:23
Przegląd mediów

Lodowisko na placu Europejskim już od prawie tygodnia przyciąga małych i dużych mieszkańców stolicy. Na chętnych czeka nie tylko gładka lodowa tafla i przepiękne zimowe dekoracje, lecz także inne atrakcje przygotowane przez organizatorów.

 

W nadchodzący weekend 15-16 grudnia amatorzy jazdy na łyżwach odwiedzający plac Europejski zostaną poczęstowani watą cukrową i jak zwykle będą mogli zakupić smakołyki w dobrze zaopatrzonych foodtrackach: przekąski na słodko i tradycyjne dania kuchni polskiej, a także coś, czego jeszcze w tym miejscu nie serwowano – tradycyjne rosyjskie pielmieni.

 

Film z otwarcia lodowiska: https://www.youtube.com/watch?v=PUu1H1Ky19s

 

 

Na łyżwy i nie tylko

Główną zimową atrakcją placu Europejskiego jest jednak bezpłatne lodowisko – w tym roku jeszcze większe i ozdobione pięknymi motywami z krainy Dziadka do Orzechów. Można przyjść z własnymi łyżwami bądź wypożyczyć je za niewielką opłatą (10 zł/godz.). Lodowisko będzie czynne codziennie do końca stycznia, od poniedziałku do piątku w godzinach 16.00–21.00, a w weekendy od godz. 11.00 do 21.00. Wspaniałą atmosferę do łyżwiarskich popisów zapewnią muzyczne przeboje od Radia Kolor, a magiczny nastrój placu stworzy wspaniała iluminacja na blisko 100 tys. lampek. Dodatkowo najmłodsi będą mogli odbyć krótką podróż kolejką elektryczną, a zakochani zrobić sobie zdjęcie w fotobudce na tle nastrojowej świątecznej instalacji.

 

W ostatni weekend otworzona została również nowa ekspozycja w plenerowej galerii Art Walk, zatytułowana „Bez/Granicznie”, będąca wypowiedzią młodych uczestników i obserwatorów życia społecznego na ważne tematy.

 

Na przyszły tydzień planowane są już kolejne nowe atrakcje – szczegóły wkrótce! 

 

Łatwy dojazd

Na plac Europejski bez problemu można dojechać środkami komunikacji miejskiej – w pobliżu znajduje się stacja metra Rondo Daszyńskiego oraz liczne przystanki tramwajowe i autobusowe wzdłuż ulicy Towarowej, Prostej i Grzybowskiej. Do dyspozycji zmotoryzowanych gości jest też ogólnodostępny parking pod Warsaw Spire (koszt pierwszej i drugiej godziny to 6 zł/godz., każda kolejna 8 zł).

 

Sponsorami zimowych atrakcji na placu Europejskim są firmy Hyundai, Standard Chartered i Ghelamco Poland. Patronat medialny nad wydarzeniem objęło Radio Kolor.

 

 

Lodowisko na placu Europejskim

 

Godziny otwarcia:

Poniedziałek – piątek: od godz. 16.00 do 21.00

Weekendy: od godz. 11.00 do 21.00

 

Wstęp wolny

 

Aktualne informacje: https://www.facebook.com/events/941486456054637/

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)

Informacje z dnia: 14 grudnia

Gwiazdy

Katarzyna Cichopek: odczarowałam mit matki Polki, który przez wiele lat towarzyszył kobietom w Polsce

Aktorka podkreśla, że dzięki programowi „Sexy mama” blisko sto kobiet podjęło wyzwanie, przeszło metamorfozę i stawiło czoła przeciwnościom losu. Na swoim przykładzie aktorka między innymi udowadniała im, że ciąża i macierzyństwo nie muszą wykluczać ich z aktywności zawodowej, bo jeśli dobrze zorganizuje się czas, można wszystko ze sobą pogodzić. Najważniejszym przesłaniem programu było jednak zmotywowanie pań do tego, by zadbały o swoje zdrowie i kondycję.

 

Gwiazdy

Katarzyna Zielińska: Mam w środku radość z tego, że mogę zawalczyć o siebie i swoje marzenia. Mamy jedno życie, żeby się spełniać

Aktorka podkreśla, że w jej przypadku połączenie macierzyństwa i pracy zawodowej nie byłoby możliwe bez wsparcia ze strony bliskich osób. Katarzyna Zielińska jest mamą dwóch synów: Henryka i Aleksandra. Nie ukrywa, że są oni dla niej największą motywacją do działania. Po przerwie wróciła do pracy i działa na pełnych obrotach. W ostatnim czasie skupiła się na tworzeniu spektaklu muzycznego w Teatrze Roma, bo jak przyznaje – z przyjemnością podejmuje nowe wyzwania, a przy tym stara się, by nie ucierpiały na tym jej relacje z dziećmi.

Media i PR

Ponad 50 proc. firm w Polsce stara się budować pozytywny wizerunek w oczach pracowników. W obecnej sytuacji na rynku pracy to konieczność

Ponad połowa pracodawców twierdzi, że ma strategię employer brandingową, a co czwarty nad nią pracuje – wynika z badania HRM Institute. Wiele firm prowadzi takie działania z doskoku. Ma to duże znaczenie na dzisiejszym trudnym rynku pracy. Zdaniem ekspertów negatywne opinie o firmie jako pracodawcy oraz brak odpowiednich działań w zakresie employer brandingu mogą oznaczać problemy w rekrutacji, ponieważ dla pracowników – poza wynagrodzeniem i benefitami – coraz bardziej liczą się wartości reprezentowane przez daną firmę i jej prestiż. Ponad 60 proc. śledzi informacje publikowane o ich pracodawcy przez osoby trzecie.

 

Teatr

Rafał Królikowski i Kacper Kruszewski w nowym spektaklu muzycznym Teatru Roma

Na małej scenie Teatru Roma odbyła się premiera spektaklu "Nowy Jork. Prohibicja". Jest to muzyczna opowieść o amerykańskiej metropolii z lat 20., która pod pozorem lekkiej rozrywki kryje aktualne do dziś przesłanie na temat wolności.  W obsadzie znalazły się takie gwiazdy jak Katarzyna Zielińska, Rafał Królikowski i Kacper Kruszewski.