Przegląd mediów

22
październik
czerwiec 2017

Nowy design na stronie firmy Schöck

2017-06-07  |  09:48
Do pobrania

    doc 0.08 MB

W czasach, kiedy Internet jest najważniejszym źródłem informacji, jakość prezentowania firmowych usług w sieci ma ogromne znaczenie. Firma Schöck również postanowiła pójść z duchem czasu i poświęciła kilka ostatnich miesięcy, by odświeżyć design oraz funkcjonalność swojej strony internetowej. Zmiany wprowadzane są również na 24 zagranicznych stronach firmy.

Przewijaj zamiast klikać!

Zmianą, którą najłatwiej zauważyć jest sposób nawigacji na stronie. „Klikanie jest passe – teraz wszystko kręci się wokół przewijania i przesuwania.” – wyjaśnia Inka Lamprecht, manager do spraw marketingu firmy Schöck i dodaje - „Użytkownicy przywykli do takiej obsługi stron dzięki smartfonom i tabletom, dlatego jest to nieunikniona zmiana, jeżeli chcemy być na topie.”

Informacje w zasięgu ręki
Aby usprawnić nawigację, firma Schöck przeprojektowała strukturę zawartych na stronie informacji, jednocześnie dodając nowe treści. Wzorcowe przykłady oraz filmy wideo wyświetlają się teraz bezpośrednio w obszarze danego produktu, a dopracowane opcje pobierania pozwalają na wyszukiwanie informacji aż do poziomu konkretnych typów produktów.

Dodatkowo,  nowa  Wyszukiwarka Produktów poprowadzi internautów krok po kroku do właściwego typu produktu dla wybranego rodzaju zastosowania. Oczywiście możemy też bezpośrednio wyszukać interesujące nas rozwiązania. Opcje te zwiększają przejrzystość strony oraz jej intuicyjność.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Przeglądzie mediów”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)

Informacje z dnia: 7 czerwca

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także nagrywa wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Motoryzacja

Karolina Malinowska: Lubię duże samochody. Mam trójkę dzieci, muszę je jakoś zmieścić w aucie

Modelka oczekuje od samochodów bezpieczeństwa, komfortu i ekonomiki jazdy. Zwraca uwagę na moc silnika, zużycie paliwa oraz elektronikę wspomagającą kierowcę. Ze względu na przestronne wnętrza, mogące pomieścić całą jej rodzinę, gwiazda preferuje auta typu SUV.

 

Muzyka

Magdalena Mielcarz kontynuuje swoją przygodę z muzyką, ale zmienia styl. „Chciałam, aby moje utwory miały kopa, żeby dodawały energii"

Wokalistka powraca na rynek muzyczny z nowym singlem. Magdalena Mielcarz liczy na to, że jej utwór przypadnie do gustu kobietom na całym świecie, stając się ich swoistym manifestem wzywającym do globalnej jedności i wspierania siebie nawzajem. Wraz z piosenką „Sister Army” wokalistka zupełnie zmieniła dotychczasowy styl. Jestem niezwykle podekscytowana, że mogę pokazać moją inną muzyczną stronę – podkreśla. Artystka przyznaje, że w ostatnim roku w jej życiu nastąpił pewnego rodzaju przełom – stała się bardziej dojrzała i bardziej czuje się kobietą.

Styl życia

Jesienią zajęcia fitness przeżywają prawdziwe oblężenie. Członkami klubów jest blisko 3 mln Polaków

Polacy chcą być fit także jesienią. Zwłaszcza we wrześniu zauważalny jest duży wzrost liczby członków klubów fitness. Z raportu Deloitte wynika, że w Polsce jest ich już prawie 3 miliony. Szczupła sylwetka, mobilizacja do pracy nad sobą, walka o poprawę kondycji i cały rok do sezonu bikini – to najważniejsze czynniki, które sprawiają, że coraz chętniej zaczynamy o siebie dbać właśnie w tym okresie.

Patronat Newserii

Moda

Kamila Szczawińska: show-biznes nigdy nie był moim sposobem na życie

Staram się nie łączyć życia zawodowego z prywatnym – deklaruje modelka. Show-biznesu nigdy nie traktowała jako sposobu na życie, nie uległa więc pokusom, jakie niesie ze sobą praca w modelingu. Odskocznię od stresu związanego z pracą stanowi dla niej jazda konna – to w stadninie znalazła prawdziwych przyjaciół, na których zawsze może liczyć.