Przegląd mediów

czerwiec 2017

Nowy design na stronie firmy Schöck

2017-06-07  |  09:48
Do pobrania

    doc 0.08 MB

W czasach, kiedy Internet jest najważniejszym źródłem informacji, jakość prezentowania firmowych usług w sieci ma ogromne znaczenie. Firma Schöck również postanowiła pójść z duchem czasu i poświęciła kilka ostatnich miesięcy, by odświeżyć design oraz funkcjonalność swojej strony internetowej. Zmiany wprowadzane są również na 24 zagranicznych stronach firmy.

Przewijaj zamiast klikać!

Zmianą, którą najłatwiej zauważyć jest sposób nawigacji na stronie. „Klikanie jest passe – teraz wszystko kręci się wokół przewijania i przesuwania.” – wyjaśnia Inka Lamprecht, manager do spraw marketingu firmy Schöck i dodaje - „Użytkownicy przywykli do takiej obsługi stron dzięki smartfonom i tabletom, dlatego jest to nieunikniona zmiana, jeżeli chcemy być na topie.”

Informacje w zasięgu ręki
Aby usprawnić nawigację, firma Schöck przeprojektowała strukturę zawartych na stronie informacji, jednocześnie dodając nowe treści. Wzorcowe przykłady oraz filmy wideo wyświetlają się teraz bezpośrednio w obszarze danego produktu, a dopracowane opcje pobierania pozwalają na wyszukiwanie informacji aż do poziomu konkretnych typów produktów.

Dodatkowo,  nowa  Wyszukiwarka Produktów poprowadzi internautów krok po kroku do właściwego typu produktu dla wybranego rodzaju zastosowania. Oczywiście możemy też bezpośrednio wyszukać interesujące nas rozwiązania. Opcje te zwiększają przejrzystość strony oraz jej intuicyjność.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Przeglądzie mediów”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)

Informacje z dnia: 7 czerwca

Gwiazdy

Psychologia

Mateusz Kusznierewicz: Talent należy odkrywać u dzieci od najmłodszych lat. Najlepiej poprzez zabawę

Rodzice mają niebagatelny wpływ na rozwijanie talentów swoich dzieci – uważa sportowiec. Jego pociechy uczestniczą w wielu aktywnościach, które mają ujawnić posiadane przez nie zdolności. Żeglarz chce jednak wspierać rozwój także innych dzieci, zwłaszcza tych z mniejszych miejscowości.

Firma

Polacy coraz bardziej przedsiębiorczy. Rośnie popularność samozatrudnienia i liczba mikrofirm

Frustracja, niezadowolenie z pracy i potrzeba niezależności – to główne czynniki, które skłaniają Polaków do zakładania własnego biznesu. Osoby, które decydują się na taki krok, są świadome swoich kompetencji, nie skupiają się na brakach, mają większą skłonność do ryzyka i godzą się z możliwością popełnienia błędu. Taki obraz polskiego przedsiębiorcy wyłania się z badań Agencji Badawczej IZMAŁKOWA, przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Według danych PARP w Polsce z roku na rok wzrasta popularność samozatrudnienia i liczba zakładanych mikroprzedsiębiorstw.

Uroda

Jaga Hupało: Nie poddaje się woli czasu. Ja decyduję, jak wyglądam

Stylistka od lat konsekwentnie kreuje swój wizerunek. Jej zdaniem jest to możliwe, ponieważ zawodowo zajmuje się stylizacją fryzur. Dzięki temu jest w stanie dopasować swój image do zmieniających się trendów, zachowując jednak jego charakterystyczne elementy.