Przegląd mediów

styczeń 2019

Nowy Jork, Londyn…Warszawa. Fundacja „Maraton Warszawski” wita New Balance!

2019-01-22  |  15:08
Przegląd mediów

 

Umowę podpisano na cztery lata. Firma jest partnerem najbardziej uznanych maratonów na świecie – w Nowym Jorku, Londynie i Rotterdamie. Zawarte porozumienie zakłada podjęcie szeregu działań, które majądać nowy impuls bieganiu i umocnić Warszawę na pozycji biegowej stolicy regionu.

Fundacja „Maraton Warszawski” i New Balance chcą, aby ich współpraca przyczyniła się do wykonania kolejnego kroku w kierunku rozwoju biegania i ciągłego podnoszenia poziomu organizowanych w stolicy imprez.

- Mam poczucie, że finalizacja kilkumiesięcznych rozmów o współpracy z marką New Balance to początek czegoś nowego, nie tylko dla Maratonu Warszawskiego, ale i dla biegania w Warszawie i w Polsce w ogóle. Mówię o tym dlatego, gdyż okazało się że łączy nas bardzo podobne postrzeganie potrzeb polskiego rynku jak i wyzwań stojących przed dostarczycielami produktów i usług. Przed nami potrzeba wykreowania drugiego boomu na bieganie i zarówno ludzie stojący za brandem NB, jak i zespół FMW bardzo chcą do tej nowej rewolucji doprowadzić. Przed nami wiele lat współpracy, na której skorzysta cała biegowa branża w Polsce. I to jest chyba najlepsza wiadomość.- mówi Marek Tronina, prezes Fundacji.

- Z niecierpliwością wyczekiwaliśmy rozpoczęcia współpracy z Fundacją Maraton Warszawski, organizatorem m.in. maratonu z 40-letnią tradycją. – powiedział Wojciech Majkut, prezes firmy Tarmax – dystrybutora marki New Balance na terenie Polski. - Historię i wizję naszych marek cechuje niesamowita synergia i miłość do biegania. Liczę na to, że wspólnie wniesiemy nową energię, kreatywność i pasję do wydarzeń organizowanych przez  Fundację. - dodał Majkut.

Nowy sponsor zadba też o dostarczenie potrzebnego sprzętu sportowego oraz produkcję oficjalnych koszulek wydarzeń organizowanych przez Fundację „Maraton Warszawski”.

New Balance jest partnerem najbardziej uznanych maratonów na świecie – w Nowym Jorku, Londynie czy Rotterdamie przez co marka doskonałe rozumie idee promowania biegania. Pierwszą imprezą, w którą zaangażowany będzie nowy partner Fundacji to 14. Półmaraton Warszawski. Tegoroczna edycja odbędzie się 31 marca i będzie jej towarzyszyć wyjątkowa misja – zebranie 1 000 000 złotych na cele charytatywne w ramach akcji #BiegamDobrze. Zachęcamy do zapisów na półmaraton za pośrednictwem oficjalnej strony internetowej:
polmaratonwarszawski.pl

 

O Fundacji

Fundacja „Maraton Warszawski” odpowiedzialna jest za organizację Półmaratonu oraz Maratonu Warszawskiego – obecnie największych tego typu wydarzeń w kraju, które w pełni zasługują na wyróżnienie w kalendarzu biegów miejskich na naszym kontynencie. W dużej mierze jest to zasługa świetnej współpracy pomiędzy organizatorami biegu, a wszystkimi sponsorami.

 

O nowym partnerze

Firma New Balance jest jednym z największych światowych producentów obuwia, odzieży oraz akcesoriów sportowych. Marka powstała w 1906 roku w Bostonie. Od samych początków nadrzędnym wyzwaniem i celem marki było stworzenie butów idealnie dopasowanych do stopy, czego efektem jest oferowanie swoim klientom różnorodności w profilach oraz szerokości produkowanych butów biegowych. Za rozwój marki New Balance w Polsce odpowiada firma Tarmax.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.

Informacje z dnia: 22 stycznia

Gwiazdy

Margaret: Mam ponad 10 tatuaży. Niektóre coś znaczą, a inne są efektem przedłużonej imprezy

Wokalistka lubi ozdabiać swoje ciało tatuażami i jak tłumaczy, czasem przywiązuje uwagę do ich symboliki, ale często też tatuuje sobie po prostu to, co jej się w danym momencie podoba. Na razie piosenkarka ma ponad dziesięć tatuaży i jak wspomina, powstawały one w różnych okolicznościach, czasem zupełnie spontanicznie, na przykład po dobrej imprezie.

Partner sekcji zdrowie

Film

Stefano Terrazzino: Przygotowywałem aktorów „365 dni” do zatańczenia tanga. Ta scena jest bardzo zmysłowa, zresztą jak cały film i książka

Tancerz nie kryje satysfakcji z tego, że producenci filmu „365 dni”, który jest ekranizacją powieści Blanki Lipińskiej, docenili jego kunszt i zaprosili do współpracy. Jego zadaniem było przygotowanie choreografii do jednej z kluczowych scen.

 

Ochrona środowiska

Biznes modowy walczy z plastikowymi odpadami. Do 2025 roku LPP wyeliminuje plastikowe opakowania niepodlegające recyklingowi lub kompostowaniu

Duży biznes w coraz większym stopniu włącza się w walkę z plastikiem. Dotyczy to również przemysłu odzieżowego. W sprzedaży są już ubrania wykonane z bardziej przyjaznych dla środowiska materiałów lub przetworzonych odpadów. W sklepach organizowane są także zbiórki używanej odzieży. Kolejna kwestia to zarządzanie plastikowymi odpadami. Firma LPP – jako pierwsza w Polsce – przystąpiła do inicjatywy New Plastics Economy Global Commitment. Zobowiązała się, że do 2025 roku będzie w 100 proc. korzystać wyłącznie z opakowań, które nadają się do ponownego użycia, recyklingu lub kompostowania.

Seriale

Maciej Musiał: Widzowie dzisiaj mają dosyć wysokie wymagania i lubią być traktowani jak widzowie inteligentni. I myślę, że w ten sposób traktuje ich „Pułapka”

Mimo że początkowo produkcja TVN miała być wyłącznie sześcioodcinkowym miniserialem, to wysoka oglądalność i dobre przyjęcie przez widzów przekonało twórców, aby przedłużyć „Pułapkę” na kolejny sezon. W drugiej serii są aktorzy dobrze znani z pierwszej odsłony, ale pojawi się także kilka nowych nazwisk.