Przegląd mediów

styczeń 2021

Rusza pierwszy portal informacyjny poświęcony medycynie estetycznej

2021-01-15  |  10:51
Przegląd mediów

Przez blisko dwa lata w wersji papierowej od 14 stycznia 2021 roku dostępny on-line. Aesthetic Business jeszcze niedawno dwumiesięcznik poświęcony kosmetologii i medycynie estetycznej zmienia swoją formułę i staje się portalem internetowym. Będzie to największe na rynku kompendium wiedzy dla osób zajmujących się wykonywaniem zabiegów estetycznych i prowadzących gabinety medycyny estetycznej – lekarzy, stomatologów, pielęgniarek, kosmetologów i kosmetyczek.

Portal ma na celu wspieranie specjalistów, wskazywanie nowych kierunków rozwoju zawodowego, wymiany doświadczeń oraz prezentowanie innowacji z zakresu kosmetologii i medycyny estetycznej. Twórcy portalu stawiają sobie za cel, aby stał się on największym i najlepszym na rynku źródłem wiedzy poświęconym branży medycyny estetycznej.

Aesthetic Business to źródło profesjonalnej wiedzy z zakresu m.in.: prowadzenia gabinetów medycyny estetycznej (prawne aspekty prowadzenia działalności i zatrudniania pracowników, ubezpieczenia, BHP, odpady medyczne, itp.), holistycznego podejścia do zabiegów estetycznych (odżywianie, psychologia, gospodarka hormonalna, seksuologia, aktywność fizyczna, itp.), profilaktyki anti-aging. Chcemy, aby aestheticbusiness.pl stał najważniejszym źródłem wiedzy w codziennej pracy lekarzy, stomatologów, pielęgniarek i kosmetyczek – mówi Andrzej Szymczak współzałożyciel portalu i dwumiesięcznika Aesthetic Business.

Na łamach portalu swoje prace i komentarze będą publikować polscy i zagraniczni eksperci w dziedzinie zabiegów estetycznych. Nie zabraknie też porad i wskazówek dla tych, którzy stawiają pierwsze kroki w branży.

Rok 2020 przyniósł nam wiele nieoczekiwanych i chwilami trudnych momentów, skłonił do innego spojrzenia na rzeczywistość i innego niż dotychczas otwarcia na świat. To zdecydowanie refleksyjny rok, który wszystkich nas wiele nauczył i pokazał nowe drogi, ścieżki i rozwiązania, które w wielu przypadkach okazują się być lepszymi, łatwiejszymi czy pozwalającymi na bardziej efektywną pracę. Tak też stało się w przypadku Aesthetic Business, to dzięki pewnym oczywistym trudnościom zrozumieliśmy, że na platformie internetowej będziemy bliżej Was, jesteśmy w stanie dotrzeć do Was lepiej i bez żadnych ograniczeńIzabela Załęska, redaktor naczelna portalu, doktor nauk medyczny z zakresu kosmetologii.  

Portal podzielony jest na działy: aktualności, wywiady, firma/prawo, holistyka, zabiegi estetyczne, produkty testowe. Na stronie www.aesthetic.business prezentowane będą także materiały video z konferencji i szkoleń ze specjalistami z branży.

Zespół portalu tworzą doświadczeni dziennikarze i specjaliści z branży. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.

Informacje z dnia: 15 stycznia

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Tenorzy z zespołu Tre Voci: Dla kultury ten czas jest wyjątkowo trudny. Trzeba zacisnąć pasa i wierzyć, że będzie dobrze

Przed wybuchem pandemii polskie trio muzyczne występowało na całym świecie – od Tajlandii, przez USA i Kanadę, po największe sale koncertowe w Polsce. Członkowie grupy tłumaczą, że tęsknią za regularnym kontaktem z publicznością. Mikołaj Adamczak zaznacza, że brakuje mu przede wszystkim emocji, jakie publiczność dawała podczas występów na żywo. Z kolei Wojciech Sokolnicki chciałby powrócić do podróży, ponieważ zwiedzanie mobilizuje go do działania i pobudza jego kreatywność.

Problemy społeczne

Prawie 450 tys. seniorów 80+ zarejestrowanych na szczepienia przeciw COVID-19. Wciąż duża grupa społeczeństwa jest nastawiona sceptycznie

– Szczepionka przeciwko COVID-19 jest bezpieczna i skuteczna. Dowiodły tego badania prowadzone przed wejściem szczepionki do użytku. Wszelkie dywagacje na temat różnych działań niepożądanych, które można znaleźć w internecie, są bezpodstawne – mówi lekarz Michał Sutkowski. Liczba zaszczepionych do tej pory pacjentów z grupy zero to prawie pół miliona. Jak wskazują dane resortu zdrowia, w tej grupie odnotowano 133 niepożądane odczyny poszczepienne. Chętnych na szczepienia przybywa, ale wciąż duża grupa społeczeństwa pozostaje sceptyczna.

 

Handel

Polacy nie doceniają ryb z Bałtyku. Częściej trafiają one na stoły w Skandynawii i Europie Zachodniej

Statystyczny Polak zjada rocznie ok. 14,5 kg ryb, czyli nawet trzykrotnie mniej niż mieszkańcy krajów śródziemnomorskich. Co istotne, rzadko też sięgamy po ryby z Bałtyku. Rodzime gatunki, takie jak śledź, szprot, flądra, łosoś, turbot czy sandacz, częściej trafiają na stoły w Skandynawii czy Europie Zachodniej, gdzie są lubiane i cenione przez konsumentów ze względu na swoje prozdrowotne właściwości: dużą zawartość białka, witamin A i D czy kwasów omega-3. Z kolei w Polsce wciąż jeszcze pokutuje mit dotyczący zanieczyszczenia chemikaliami bałtyckich ryb. Badania wykazują jednak, że ryby odławiane w Bałtyku spełniają rygorystyczne normy unijne.