Przegląd mediów

wrzesień 2018

Taropak 2018

2018-09-26  |  13:24
Przegląd mediów

Międzynarodowe Targi Techniki Pakowania i Etykietowania TAROPAK 2018

Jak podaje organizator, "tegoroczna edycja targów to tysiące zwiedzających, setki wystawców, niezliczone spotkania, udane biznesowe rozmowy, tysiące metrów kwadratowych, nowoczesne pawilony, ciekawe przestrzenie."

Firma DI-ZET, dostawca maszyn, urządzeń i materiałów do pakowania bierze udział w targach Taropak, Pakfood, Poligrafika i Budma poczynając od lat 90-tych. W tym roku pomimo, że nie wystawiamy się na targach Taropak, możecie nas tam spotkać. Jesteśmy do Państwa dyspozycji i zapraszamy do spotkań i rozmów. 


Blok jesiennych targów to będzie wyjątkowe wydarzenie. W dniach 1-4 października na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich odbędą się Międzynarodowe Targów Techniki Pakowania i Etykietowania TAROPAK4 PRINT WEEK , oraz Targi Technologii dla Przetwórstwa Polimerów POLIMER TECH.

Są to trzy imprezy koncentrujące się na tematyce branży opakowań, technologii druku i offsetu, a także technologii związanych z przetwórstwem tworzyw polimerowych.

Niezwykle ważnym wydarzeniem podczas Targów TAROPAK jest organizowany przez Polską Izbę Opakowań, IV Kongres Przemysłu Opakowań. W tym roku tematem Kongresu będzie transformacja przemysłu opakowań w kierunku gospodarki o obiegu zamkniętym (GOZ). Jest to najbardziej aktualny dzisiaj, i w najbliższych latach, temat inspirujący do działalności na rzecz oszczędzania nieodnawialnych zasobów wykorzystywanych w gospodarce. Celem kongresu jest zainicjowanie zmian w projektowaniu i procesach wytwarzania, tak aby udział materiałów i surowców odzyskanych w produkcji opakowań był większy. Adresatami wydarzenia są nie tylko projektanci i producenci opakowań, ale również sami użytkownicy, czy wreszcie osoby zajmujące się recyklingiem. Na spotkanie zapraszamy 2 października.

1 października natomiast odbędzie się II Kongresu ART OF COLOR. W tym roku szeroko omawiane będą perspektywy rozwoju branży poligraficznej, otwarcie na nowe gałęzie przemysłu oraz możliwości eksportowe. W programie nie zabraknie tematów dotyczących uszlachetniania druku, możliwościach wykorzystania druku utrwalanego promieniowaniem UV, zarządzania barwą, optymalizacji i stabilizacji procesu druku oraz wiadomości na temat platform online printing, które na polskim rynku dynamicznie się rozwijają.

Blok jesiennych targów oraz wydarzenia im towarzyszące będą z pewnością okazją do spotkań biznesowych wszystkich uczestników rynku poligraficznego, opakowaniowego, właścicieli i dyrektorów technicznych drukarń, designerów, projektantów i producentów opakowań i etykiet, ale także dla agencji reklamowych i wydawnictw.

​Synergia branż daje możliwości weryfikacji oferty pod kątem konkurencyjności ceny, jakości i zaawansowania technologicznego. To właśnie podczas targów w jednym miejscu i czasie będzie można zapoznać się z nowościami, odkryć branżowe trendy, nawiązać i umocnić biznesowe kontakty.

Początek października obfituje w targowe imprezy  w tym samym czasie bowiem,  odbędą się również Międzynarodowe Targi Gastronomiczne i Wyposażenia Hoteli POLAGRA GASTRO i INVEST HOTELPOLAGRA TECH I SMAKI REGIONÓW.


Taropak 2018 Jesienna Synergia Branż

Międzynarodowe Targi Techniki Pakowania i Etykietowania TAROPAKTargi Technologii dla Przetwórstwa Polimerów POLIMER TECH, oraz 4 PRINT WEEK , jak również Międzynarodowe Targi Gastronomiczne i Wyposażenia Hoteli POLAGRA GASTRO i INVEST HotelPolagra Tech
i Smaki Regionów
, odbędą się na początku października w Poznaniu.

Taropak, 4 Print Week oraz Polimer Tech to trzy imprezy koncentrujące się kompleksowo na tematyce branży opakowań, technologii druku i offsetu, a także technologii związanych
z przetwórstwem tworzyw polimerowych.

​Jest to wyjątkowa okazja by poznać tak szeroką i  kompleksowo przedstawioną ofertę branży poligraficznej i opakowań.

Natomiast dla branży HoReCa, Salon Technologii Piekarskich i Cukierniczych oraz Salon Technologii Spożywczych podczas Targów Polagra   najlepszym źródłem wiedzy na temat nowatorskich rozwiązań, zarówno tych sprzętowych, jak i koncepcyjnych.

​Ekspozycję co roku tworzą czołowi polscy producenci i dystrybutorzy sprzętu dla lokali gastronomicznych i hotelarskich.

Takie nagromadzenie wydarzeń daje duże możliwości weryfikacji oferty pod kątem konkurencyjności ceny, jakości i zaawansowania technologicznego.

​To właśnie podczas październikowych targów w jednym miejscu i czasie będzie można sprawdzić jakie są najnowsze tendencje na rynku, w jakim kierunku poprowadzić rozwój firmy, wreszcie z kim nawiązać współpracę?

Targi to owocne kontakty biznesowe i rozmowy handlowe, okazja do których, z pewnością nadarzy się podczas jesiennej synergii branż. 


Kongres Przemysłu Opakowań 2018

W odpowiedzi na zainteresowanie projektantów, producentów i użytkowników opakowań oraz szeroko rozumianej sfery odzysku i recyklingu opakowań, wiodącym tematem tegorocznego Kongresu Przemysłu Opakowań będzie problematyka gospodarki opakowaniami od projektowania poprzez wytwarzanie, wykorzystanie oraz zagospodarowanie opakowań po ich wykorzystaniu (wyniki konsultacji).

Kongresowe audytorium stanowić będą: projektanci, producenci opakowań oraz materiałów opakowaniowych. Szeroko rozumiani użytkownicy, których udział i rolę w zagospodarowaniu opakowań po ich wykorzystaniu trudno przecenić (selekcja, zbiórka opakowań). Znaczący udział w obradach Kongresu mieć będą realizatorzy systemu i procesów zbiórki, odzysku, recyklingu i innych form działalności na rzecz przywracania do wykorzystania zasobów zużytych do produkcji opakowań. Bo w tym tkwi sens i filozofia Gospodarki w Obiegu Zamkniętym.

 Firma DI-ZET Sp. z o.o. Sp. K. to od wielu lat dystrybutor wiodących światowych producentów maszyn pakujących takich jak Cyklop, SMB, FEV, GG Macchine, Comarme, Trioplast, Teufelberger i innych

Źródło: materiały prasowe Taropak.pl, Polska Izba Opakowań, DIZET.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.

Informacje z dnia: 26 września

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Michał Piróg: Nienawidziłem kręconych włosów, więc przez 20 lat prostowałem je keratyną. Teraz stwierdziłem, że zaryzykuję

Tancerz przyznaje, że zmianę fryzury wymusiła na nim pandemia koronawirusa i związane z nią zawieszenie działalności zakładów fryzjerskich. Przez większość życia nie przepadał bowiem za swoimi naturalnymi, kręconymi włosami, więc najczęściej je prostował lub ścinał. Michał Piróg tłumaczy również, że okres kwarantanny starał się wykorzystywać produktywnie, nadrabiając zaległości kulturalne. Choreograf cieszy się jednak, że rzeczywistość powoli wraca do normalności, ponieważ tęsknił za spotkaniami z przyjaciółmi i aktywnością na świeżym powietrzu.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Medycyna

Pierwsze latające taksówki już za dwa lata. Rozładują zakorkowane miasta i przyspieszą krótkie podróże

Systemy autonomizujące pracę pojazdów transportowych pozwolą stworzyć inteligentne latające taksówki. Dzięki zastosowaniu technologii dronowych możliwe będzie wdrożenie do służby ekologicznych taksówek elektrycznych pionowego startu i lądowania z systemem autopilota na pokładzie. Sztuczna inteligencja przejmie w nich rolę kierowcy-oblatywacza, umożliwiając szybkie i sprawne przemieszczanie się po aglomeracji. Rynek podchodzi jednak dość sceptycznie do autonomicznych latających taksówek.

Medycyna

Światło UV-C zabija 99,9 proc. koronawirusa w ciągu kilku sekund. Badania wykazały, że wirusy zabija także rodzaj światła bezpiecznego dla ludzi [DEPESZA]

Nawet 99,9 proc. koronawirusów może zostać zabitych pod wpływem światła UV-C. Dotyczy to także wirusa SARS-CoV-2, który wywołuje COVID-19. Dotychczas wirusy mogły być zabijane przez konwencjonalne bakteriobójcze światło UV-C o długości fali 254 nm, niebezpiecznej dla ludzi. Badania Signify i Uniwersytetu Bostońskiego wykazały jednak, że dla koronawirusa zabójcze jest także światło UV-C o długości fali 222 nm, które nie uszkadza ludzkich komórek. – Udostępnimy technologię innym firmom oświetleniowym, aby zaspokoić rosnące zapotrzebowanie na dezynfekcję – zapowiada Eric Rondolat, prezes Signify.