Przegląd mediów

marzec 2018

Wystartowała kampania Mistrzowska Loteria Hyundai 2018

2018-03-27  |  14:00
Przegląd mediów

Hyundai wystartował z nową kampanią Mistrzowska Loteria Hyundai 2018, nawiązującą do zbliżającego się Mundialu. W ramach kampanii można wygrać samochód Hyundai i30, a także piłki i bilety na mecze. Za planowanie oraz zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.

W ramach kampanii marka Hyundai przygotowała specjalne wersje GO! modeli i10, i20, i30 oraz Tucson, które dostępne są m.in. w dedykowanym kolorze Champion Blue. Na specjalnie stworzonej stronie konkursowej, każdy kto przetestuje lub kupi jeden z modeli GO! może wziąć udział w loterii. Do wygrania są repliki oryginalnej piłki meczowej adidas Telstar 18, bilety na mecz Polska – Senegal oraz na mecz finałowy, a osoby, które zdecydują się na zakup samochodu, mają szansę na wygranie Hyundaia i30 GO! Plus.

Zaplanowane działania digitalowe rozpoczęły się 15 marca, a kampania telewizyjna startuje 27 marca podczas emisji meczu Polska – Korea. Za przygotowanie materiałów kreatywnych (digital), planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media. Autorem spotu telewizyjnego jest agencja Opus B.

Wyjątkowe wersje GO! Champion Blue

Wersje GO! wyróżniają się elementami wyposażenia w bardzo korzystnej cenie, oferowanymi do tej pory w wyższych specyfikacjach. Takie podejście jest zgodne z polityką marki Hyundai, zakładającą powszechną dostępność nowych rozwiązań i elementów wyposażenia premium. Dodatkowo, samochody w wersjach GO! zyskały także dedykowane elementy stylistyczne. W zależności od modelu mogą to być czarne, błyszczące lusterka, czarna podsufitka, tapicerka z niebieskimi dodatkami. Aby jeszcze bardziej podkreślić wyjątkowość modeli GO!, samochody oferowane są w stworzonym specjalnie dla tych wersji, metalizowanym lakierze Champion Blue.
Specyfikacja wersji GO! różni się w zależności od modelu. Klienci planujący zakup modelu Tucson w średniej wersji wyposażenia, decydując się na droższą o 4 tysiące wersję GO!, otrzymują dodatkowo: nawigację z 8-calowym, kolorowym ekranem dotykowym i 10-letnim programem aktualizacji MapCare, system informacji o znakach i ograniczeniach prędkości (SLIF), system utrzymania pasa ruchu (LKAS), wykończenie w kolorze ciemnego metalu, skórzaną kierownicę częściowo perforowaną, składane elektrycznie, czarne (błyszczące) lusterka boczne, dedykowaną tapicerkę oraz czarną podsufitkę. Z kolei przy zakupie Tucsona w wersji GO! Plus, zamiast w wersji Style, klient zapłaci 4 500 PLN więcej, ale samochód będzie wyposażony w elementy, których łączna wartość wynosi 11 000 PLN np. inteligentną klapę bagażnika otwieraną elektrycznie czy dwupanelowy dach panoramiczny. Oznacza to realną korzyść w wysokości 6 500 PLN. 

Szczegóły loterii można znaleźć tutaj https://mistrzowski.hyundai.pl/, a specjalne wersje modeli Hyundai można obejrzeć na stronie http://www.hyundai.pl/GO/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)

Informacje z dnia: 27 marca

Film

Karolina Korwin-Piotrowska: Książka „Dziewczyny z Dubaju” jest unurzana w sensacji. Może z tego wyjść ciekawa historia filmowa

Dziennikarka zgadza się, że tzw. afera dubajska to bardzo filmowy temat, który może dobrze się sprawdzić na dużym ekranie. Nie zamierza też oceniać sposobu, w jaki Doda wydaje swoje pieniądze. Jej zdaniem wokalistka nieźle wypadła w filmie „Pitbull. Ostatni pies”, choć nie ma dużego talentu aktorskiego.

 

Seriale

Maciej Zakościelny: Wkręciłem się w świat lekarzy. Jestem wrażliwszy na ludzkie problemy ze zdrowiem

Do swojej partnerki zawsze mówię: doktor Zakościelny może pomóc – żartuje aktor. Dzięki roli lekarza w popularnym serialu odkrył, jak ciekawy jest świat medycyny i systemu opieki zdrowotnej – poznał jego jasne i ciemne strony. Artysta podkreśla, że w ten sposób kwestia zdrowia otaczających go ludzi stała mu się znacznie bliższa.

Problemy społeczne

Polacy nie chcą czekać na wizytę do lekarza. Większość płaci więc za świadczenia zdrowotne z własnej kieszeni

Starzejące się społeczeństwo, zbyt mała liczba lekarzy, niska efektywność i konieczność cyfryzacji – to tylko część z listy wyzwań, które stoją przed polską służbą zdrowia. – Powinniśmy dążyć do wzmocnieniu partnerstwa pomiędzy sektorem publicznym a prywatnym. Największym beneficjentem takiej współpracy będą pacjenci – uważa Anna Rulkiewicz, prezes Grupy LUX MED. Sektor prywatny jest skuteczniej zarządzany, bardziej innowacyjny, szybciej wprowadza nowoczesne technologie, np. z zakresu telemedycyny i przoduje w spersonalizowanej opiece medycznej.  

 

Moda

Anita Sokołowska: Moja szafa pęka w szwach. Oddaję ubrania, których nie noszę dłużej niż 2 lata

Aktorka chętnie dzieli się zawartością garderoby. Oddaje ubrania, których nie miała na sobie dłużej niż dwa lata, wierząc, że przekazuje tym samym dobrą energię nowym właścicielkom. Zakupy robi głównie w sklepach stacjonarnych, w ubraniach zamówionych online zazwyczaj wygląda bowiem gorzej niż prezentujące je modelki. Aktorka stara się nie inspirować sposobem ubierania innych kobiet, choć podoba jej się styl Cate Blanchett i nie wyklucza, że bezwiednie go naśladuje.