Strona główna

styczeń 2021

Rusza pierwszy portal informacyjny poświęcony medycynie estetycznej

2021-01-15  |  10:51

Przez blisko dwa lata w wersji papierowej od 14 stycznia 2021 roku dostępny on-line. Aesthetic Business jeszcze niedawno dwumiesięcznik poświęcony kosmetologii i medycynie estetycznej zmienia swoją formułę i staje się portalem internetowym. Będzie to największe na rynku kompendium wiedzy dla osób zajmujących się wykonywaniem zabiegów estetycznych i prowadzących gabinety medycyny estetycznej – lekarzy, stomatologów, pielęgniarek, kosmetologów i kosmetyczek.

Portal ma na celu wspieranie specjalistów, wskazywanie nowych kierunków rozwoju zawodowego, wymiany doświadczeń oraz prezentowanie innowacji z zakresu kosmetologii i medycyny estetycznej. Twórcy portalu stawiają sobie za cel, aby stał się on największym i najlepszym na rynku źródłem wiedzy poświęconym branży medycyny estetycznej.

Aesthetic Business to źródło profesjonalnej wiedzy z zakresu m.in.: prowadzenia gabinetów medycyny estetycznej (prawne aspekty prowadzenia działalności i zatrudniania pracowników, ubezpieczenia, BHP, odpady medyczne, itp.), holistycznego podejścia do zabiegów estetycznych (odżywianie, psychologia, gospodarka hormonalna, seksuologia, aktywność fizyczna, itp.), profilaktyki anti-aging. Chcemy, aby aestheticbusiness.pl stał najważniejszym źródłem wiedzy w codziennej pracy lekarzy, stomatologów, pielęgniarek i kosmetyczek – mówi Andrzej Szymczak współzałożyciel portalu i dwumiesięcznika Aesthetic Business.

Na łamach portalu swoje prace i komentarze będą publikować polscy i zagraniczni eksperci w dziedzinie zabiegów estetycznych. Nie zabraknie też porad i wskazówek dla tych, którzy stawiają pierwsze kroki w branży.

Rok 2020 przyniósł nam wiele nieoczekiwanych i chwilami trudnych momentów, skłonił do innego spojrzenia na rzeczywistość i innego niż dotychczas otwarcia na świat. To zdecydowanie refleksyjny rok, który wszystkich nas wiele nauczył i pokazał nowe drogi, ścieżki i rozwiązania, które w wielu przypadkach okazują się być lepszymi, łatwiejszymi czy pozwalającymi na bardziej efektywną pracę. Tak też stało się w przypadku Aesthetic Business, to dzięki pewnym oczywistym trudnościom zrozumieliśmy, że na platformie internetowej będziemy bliżej Was, jesteśmy w stanie dotrzeć do Was lepiej i bez żadnych ograniczeńIzabela Załęska, redaktor naczelna portalu, doktor nauk medyczny z zakresu kosmetologii.  

Portal podzielony jest na działy: aktualności, wywiady, firma/prawo, holistyka, zabiegi estetyczne, produkty testowe. Na stronie www.aesthetic.business prezentowane będą także materiały video z konferencji i szkoleń ze specjalistami z branży.

Zespół portalu tworzą doświadczeni dziennikarze i specjaliści z branży. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.

Informacje z dnia: 15 stycznia

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Zdrowie

Kinga Sawczuk: Planuję się zaszczepić, bo nie chciałabym, aby ktoś w moim otoczeniu czuł się zagrożony. Im szybciej to zrobimy, tym szybciej pandemia się skończy

Influencerka przekonuje, że czas pandemii jest dla niej solidną lekcją pokory i cierpliwości. To okazja do zatrzymania się i refleksji nad swoim życiem i hierarchią wartości. Zaczęła także bardziej doceniać chwile spędzane wspólnie z najbliższymi, bo wie, że w każdej chwili kontakty znów mogą zostać ograniczone. Podkreśla też, że nie ma żadnych obaw związanych z przyjęciem szczepionki i jeśli tylko będzie miała taką możliwość, to zrobi to jak najszybciej.

Handel

COVID-19 przemodelował nawyki bankowe i zakupowe Polaków. Rezygnujemy z rozrywki i wakacji, a stawiamy na wydatki związane z domem

Okres pandemii COVID-19 zmienił preferencje bankowe i zakupowe Polaków, powodując przyspieszoną migrację do online’u. Liczba klientów banków w kanałach cyfrowych rośnie, co może się okazać zmianą na stałe. Z drugiej strony koronawirus skłonił też Polaków do refleksji nad swoim stylem życia i wydatkami, a w efekcie – jak wynika z badań Banku Millennium – 54 proc. z nas wydaje uważniej i więcej oszczędza. Dane z systemów transakcyjnych banku pokazują, że w pandemii Polacy rezygnują głównie z wydatków na rozrywkę i podróże, w zamian stawiając na te związane z remontami i urządzaniem domu. Częściej myślą też o kupnie mieszkania albo budowie domu.