Mówi: | Marcelina Zawadzka |
Funkcja: | prezenterka |
Marcelina Zawadzka: Uwielbiam zakupy online. Kiedy mały wieczorem zasypia, to ja mam wtedy czas na przeglądanie ofert w sieci
Odkąd modelka została mamą, zmieniła nawyki zakupowe, ponieważ nie ma czasu ani siły, żeby chodzić po galeriach w poszukiwaniu wszystkiego, co jest jej aktualnie potrzebne. A najwięcej rzeczy kupuje teraz właśnie dla swojego syna, który rośnie w oczach i często trzeba mu chociażby wymieniać garderobę. Marcelina Zawadzka zaznacza, że w sieci zazwyczaj robi zakupy wieczorem, kiedy jej syn już zasypia.
Zdaniem prezenterki zakupy online są nie tylko wygodną alternatywą, ale i koniecznością dla wielu młodych rodziców, którzy chcą jak najefektywniej łączyć obowiązki zawodowe, rodzicielskie i własne potrzeby.
– Tym bardziej teraz ulegam zakupowemu szaleństwu, kiedy już urodziliśmy się z Leonidasem, on ma osiem miesięcy i mogę robić zakupy online dosłownie z pozycji kanapy. Mogę to robić na przykład o godzinie 21.30, kiedy mały zasypia, nie muszę ciągnąć tego dziecka do sklepów, tylko po prostu wszystko, co chcę, na czym mi zależy, mogę kupić w sieci – mówi agencji Newseria Marcelina Zawadzka.
W ten sposób modelka kupuje chociażby ubrania właśnie dla nowego członka rodziny i docenia to, że internet daje dostęp do unikalnych produktów, których nie znajdzie się w lokalnych sklepach.
– Ubrania są moją słabością, ale powiem przewrotnie, już teraz nie dla mnie, tylko też dla małego, bo on bardzo, ale to bardzo często zmienia rozmiary, praktycznie co miesiąc zmieniamy rozmiar. I online mogę kupić różne fajne outficiki, że w ogóle nawet nie wiedziałam, że takie rzeczy dla małych istotek istnieją – mówi.
Marcelina Zawadzka zauważa, że niewątpliwą zaletą zakupów w sieci jest to, że nie wychodząc z domu, można przeglądać oferty tysięcy sklepów z przeróżnym asortymentem. To pozwala jej na większą wygodę i oszczędność czasu.
– Tam rzeczywiście mogę kupić wszystko, często coś do domu wybieram, bo cały czas jesteśmy w budowie, chcę też troszeczkę zmienić design domku w lesie, ostatnio poluję na przykład na moskitiery, żeby małego nie gryzły komary, więc trochę świat mi się zaczął kręcić wokół dziecka i wszystkich rzeczy wokół. Też nie chce mi się nosić już niektórych rzeczy jedzeniowych, to oczywiście też kupuję przez internet – mówi.
Marcelina Zawadzka była gościem Domówki Amazon Prime Day zorganizowanej przez Amazon.pl, której gospodarzami byli Joanna Koroniewska i Maciej Dowbor. Powodem do organizacji eventu była zapowiedź Prime Day – trwającego aż cztery dni festiwalu okazji na Amazon.pl.
– Cieszę się, bo ten Prime Day jest od 8 do 11 lipca, więc tych okazji będzie sporo i będę miała kilka wieczorów, żeby przeszperać wszystko. Nie będę mówiła, że nie lubię czegoś czasami dotknąć w sklepie stacjonarnym, ale są takie momenty, tak jak teraz, że praktycznie przez osiem miesięcy nie mam na to czasu ani też ochoty. Powiem szczerze, nie lubię tych mocnych, dużych świateł w różnych galeriach, więc uwielbiam zakupy online. Kiedy mały już zasypia, to ja mam wtedy czas dla siebie i robię zakupy w sieci – dodaje.
Czytaj także
- 2025-06-30: Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje
- 2025-07-01: Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
- 2025-07-08: Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych
- 2025-06-26: Trwają prace nad nowymi przepisami chroniącymi dzieci przed wykorzystywaniem seksualnym. Mają dostosować prawo do rozwoju technologii
- 2025-06-12: Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie
- 2025-06-13: Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym
- 2025-05-23: Kolejne 9 mld zł trafi na budowę i modernizację sieci energetycznych. Inwestycje pomogą wyeliminować ryzyko blackoutu
- 2025-05-13: Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie
- 2025-05-14: Blackout w Hiszpanii i Portugalii ujawnił braki europejskiego systemu elektroenergetycznego. Niezbędna modernizacja sieci i połączeń między krajami
- 2025-05-12: Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych
Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.
Konsument
Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.
Dom i ogród
Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.