Newsy

Ciężarówki Coca-Cola zakreślą na mapie Polski kształt serca. Odwiedzą 32 miasta, a jedno z nich zostanie wybrane w trwającym ogólnopolskim plebiscycie internautów

2017-11-17  |  06:40

Z początkiem grudnia w podróż po Polsce ruszą świąteczne ciężarówki Coca-Cola. Charakterystyczne czerwone pojazdy odwiedzą 32 miasta, przy czym jedno wskażą w głosowaniu sami internauci. Trasa obejmuje przede wszystkim te miejscowości, których dotychczas świąteczny konwój nigdy nie odwiedził. Trasa ciężarówek zakreśli na mapie kształt serca. Podczas eventów czeka mnóstwo niespodzianek, także dla miłośników wirtualnej rzeczywistości.

 W tym roku odwiedzamy przede wszystkim te miejscowości, w których dotychczas naszej ciężarówki nie było, ponieważ chcemy dać możliwość zobaczenia legendarnych pojazdów również nowym konsumentom. Nieprzypadkowo w tym roku nasze ciężarówki na mapie Polski nakreślą kształt serca. Chcemy w ten sposób podziękować naszym konsumentom, ale również zachęcić ich do dziękowania sobie nawzajem w myśl głównego hasła naszej tegorocznej kampanii – mówi agencji Newseria Biznes Damian Podawca, senior brand manager Coca-Cola.

Ciężarówki przez wielu są postrzegane jako nieodłączny element świątecznego nastroju. W tym roku konwój ruszy w objazd po Polsce 1 grudnia. W ciągu 22 dni dwie ciężarówki ze 160 metrami oświetlenia ledowego i ponad sześcioma tysiącami punktów świetlnych odwiedzą 31 miast, m.in. Starogard Gdański, Koszalin, Elbląg, Szczecin, Kołobrzeg, Poznań, Zieloną Górę, Legnicę, Legionowo, Nysę, Oświęcim czy Wieliczkę. Dodatkowo w tym roku odbędzie się internetowy plebiscyt na dodatkowe, 32. miasto.

– Plebiscyt to nasza tegoroczna nowość. Wybór 32. miasta oddajemy w ręce mieszkańców. Udział w plebiscycie jest bardzo prosty – wystarczy na facebooku Coca-Cola pod postem użyć hasztagu z nazwą miasta, do którego zapraszamy ciężarówkę. Plebiscyt trwa w dniach 15–22 listopada. Wybierzemy pięć miast, które zmierzą się ze sobą w wielkim finale 24 listopada, a event w zwycięskim mieście odbędzie się 19 grudnia – wskazuje Damian Podawca.

W programie świątecznego konwoju Coca-Cola m.in. spotkanie ze św. Mikołajem, gry i konkursy czy świąteczna fotobudka. Na miłośników nowych technologii czeka wirtualna wycieczka saniami św. Mikołaja. Będzie można też własnoręcznie przygotować prezent w fabryce upominków czy otrzymać spersonalizowaną puszkę napoju. W Bydgoszczy (2 grudnia) i Bytomiu (22 grudnia) odbędą się duże eventy.

 W Bydgoszczy i Bytomiu czekają nas muzyczne atrakcje. Zapraszamy na występy gwiazd, Cleo i Young Stadium Club, oraz na spotkania z młodymi twórcami treści na YouTube. Odwiedzą nas Rezi, Blowek, Kaiko, Maffashion, Martin Stankiewicz oraz Abstrachuje. Czeka mnóstwo atrakcji – zachęca Damian Podawca.

Czytaj także

Kalendarium

Media

Seriale

Bartłomiej Topa: Historie opowiedziane w „Pod powierzchnią” są bardzo ludzkie. Widz może w nich zobaczyć siebie

Sukces serialu „Pod powierzchnią” aktor tłumaczy jego autentycznością. Według niego ciekawi bohaterowie i wiarygodne, bardzo ludzkie historie ich życia sprawiają, że widz może się z nimi identyfikować. Aktor zdradza też, że nowy sezon będzie jeszcze bardziej emocjonalny, pojawi się też kilka wątków kryminalnych.

Konsument

Już 5 mld ludzi użytkuje telefony komórkowe. Trend digital wellbeing ma uczyć, jak się od nich nie uzależnić

3 godziny dziennie – tyle czasu blisko połowa użytkowników smartfonów i tabletów spędza na korzystaniu z ulubionego urządzenia, a co piąty poświęca na to 6 godzin w ciągu dnia – wynika z badania Selectivv Mobile House. Trend digital wellbeing ma na celu ograniczenie bezrefleksyjnego użytkowania urządzeń mobilnych i propagowanie zdrowej równowagi między życiem cyfrowym a realnym. Pierwszym krokiem w jego wdrażaniu jest minimalizacja powiadomień w smartfonie oraz wykasowanie aplikacji mediów społecznościowych z ekranu urządzenia.

Gwiazdy

Katarzyna Dziurska: Emilian szybko się wdrożył w show-biznes. Cieszę się, że ten mój świat go nie przeraził

Emilian Gankowski i Katarzyna Dziurska tłumaczą, że medialne pary nie mają łatwo. Bycie na świeczniku sprawia, że jest się bacznie obserwowanym, do tego dochodzą plotkarskie portale, które szukają sensacji i chętnie komentują miłosne perypetie znanych osób. Trenerka przyznaje, że najbardziej stresują ją wywiady, natomiast jej partner nie ukrywa, że był bardzo zazdrosny, kiedy brała udział w „Tańcu z gwiazdami” i spędzała na parkiecie wiele godzin z innym mężczyzną.