Integracja pełna smaku. Wielkanocna Kolacja Architektów
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
„Kolacja Architektów” to cykl wyjątkowych wydarzeń organizowanych przez agencję OKK! PR od 2023 roku. Cieszące się stale rosnącą popularnością spotkania, to doskonała przestrzeń dla wspólnego dialogu architektów, projektantów i producentów, w swobodnej i spontanicznej atmosferze. Ta wysmakowana inicjatywa umożliwia gościom dzielenie się wiedzą oraz doświadczeniami, prowadzenie głębokich dyskusji na tematy istotne dla branży, a także ułatwia budowanie wartościowych relacji. Ostatnia odsłona „Kolacji Architektów” odbyła się w przyjemny, wiosenny wieczór, tuż przed Wielkanocą.
Olga Kisiel-Konopka, CEO agencji OKK! PR doskonale zdaje sobie sprawę, jak ważny dla branży architektoniczno-wnętrzarskiej jest networking. Kierując się tym przekonaniem stworzyła cykl spotkań, który ułatwia nawiązywanie bliskich kontaktów i współpracy pomiędzy architektami, projektantami a producentami wyposażenia wnętrz, a to wszystko w otoczeniu inspirujących wnętrz i znakomitych potraw.
Wyjątkowi goście w wyjątkowym otoczeniu
28 marca „Kolacja Architektów” odbyła się w nowej, nietuzinkowej przestrzeni. Restauracja Qchnia Artystyczna to wyjątkowe miejsce stworzone przez Martę Gessler, które znajduje się w Centrum Sztuki Współczesnej na Zamku Ujazdowskim od ponad dwóch dekad. Położona w ekskluzywnej, otoczonej zielenią części stolicy, w sąsiedztwie parku Agrykola oraz Łazienek Królewskich, restauracja zachwyca swoim urokiem i atmosferą. Jej letni taras, uznawany za jeden z najpiękniejszych w Warszawie, od lat przyciąga zarówno mieszkańców miasta, jak i gości z całego świata, stając się popularnym miejscem spotkań. Na wyjątkową kolację przybyli uznani architekci, projektanci a także wybitne gościnie specjalne, Marta Sękulska-Wrońska, Architekt, Partner, Prezes Zarządu pracowni WXCA oraz Magda Grabowska-Wacławek znana też jako Bovska, autorka tekstów, kompozytorka, ilustratorka i projektantka.
Kolacja pełna wrażeń
Wieczór rozpoczął się uroczystym powitaniem gości, a następnie przedstawieniem partnerów wydarzenia, marek od lat zaprzyjaźnionych z agencją OKK! PR: Nobonobo, Rockfon, Saint Gobain Glass, 2Tec2 oraz Dyson. Następnie Marta Sękulska-Wrońska i Bovska opowiedziały zebranym o swojej drodze zawodowej, początkach kariery, a także pasji, która jest nieodłącznym elementem ich życia. Kolejną niespodzianką dla uczestników kolacji, było oficjalne ogłoszenie Magdaleny Federowicz-Boule, Architekt, Prezes i dyrektor kreatywnej Tremend, jako ambasadorki marki Saint Gobain Glass. Reszta wieczoru upłynęła gościom w niezobowiązującej atmosferze, na inspirujących rozmowach w towarzystwie znakomitej kuchni i pysznego wina.
Partnerzy spotkania: Nobonobo, Rockfon, Saint Gobain Glass, 2Tec2, Dyson
Patronat medialny: ARCHITEKTURA MURATOR, ELLE DECORATION, ARCHITECTURE SNOB, WHITE MAD MAGAZINE, CZAS NA WNĘTRZE, DESIGN ALIVE, LABEL MAGAZINE, WERANDA MAGAZYN
Domodesign w Domotece - wszystko o urządzaniu wnętrz
Urządzamy ekologiczną kuchnię w duchu minimalizmu
Sukces polskiej marki NOBONOBO. Kolejne nagrody za innowacyjne wzornictwo mebli
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Teatr
Paweł Małaszyński: Pierwszy raz gram w spektaklu ewidentnie przeznaczonym dla dorosłych. Ale w teatrze właściwie nie ma tematów tabu
– Spektakl „Barabuum!” to nie tylko rozrywka na najwyższym poziomie, ale także sztuka z drugim dnem i ukrytym przesłaniem – mówi Paweł Małaszyński. Aktor nie boi się tematów kontrowersyjnych i uważa, że dobrze jest pokazywać na scenie uniwersalne problemy, z którymi może się borykać wiele osób, ale nie każdy ma odwagę się do tego przyznać. Jego zdaniem przedstawienie wyreżyserowane przez Artura Barcisia powinno zachęcić widzów do szczerej rozmowy o potrzebach seksualnych, skrytych pragnieniach i fantazjach łóżkowych.
Konsument
Tanie dekoracje do domu coraz poważniejszym problemem dla środowiska. Eksperci ostrzegają przed skutkami fast homeware
Sztuczne dekoracje kwiatowe, wiosenne wianki, puchate króliki, kurczaczki wielkanocne czy plastikowe świecidełka bożonarodzeniowe – ostatnie lata to prawdziwy boom na sezonowe dekoracje do domu. Trend ten znacząco zyskał na popularności w czasie pandemii, kiedy w domach pracowaliśmy i spędzaliśmy większość wolnego czasu, a podchwyciły go sklepowe marki, które wprowadziły do oferty taki asortyment i kuszą sezonowymi promocjami na niego. Eksperci podkreślają, że o ile w dekorowaniu domu nie ma nic złego, o tyle wybieranie tanich dekoracji i zmienianie ich co kilka tygodni czy miesięcy to trend szkodliwy i dla naszych portfeli, i dla środowiska. I porównują fast homeware do szkodliwości fast fashion, czyli taniej mody w naszych szafach.
Psychologia
Beata Pawlikowska: To wszystko, czego doświadczyłam w dżungli amazońskiej, wstrząsnęło mną i pokazało mi prawdę o sobie samej. To właśnie był początek zmian w moim życiu
Pisarka preferuje podróżowanie w pojedynkę. Lubi wyjeżdżać w trudne, niedostępne rejony świata, bo takie wyprawy są także podróżą w głąb siebie. Chociażby w dżungli amazońskiej przekonała się, że decyzje, jakie podejmujemy na różnych etapach naszego życia, wynikają właśnie z naszego postrzegania samych siebie i świata. A z kolei to postrzeganie zależy od podświadomych przekonań, które są naszym wewnętrznym programem wgranym w dzieciństwie. W swojej książce zatytułowanej „Kody podświadomości” podróżniczka tłumaczy, że jeśli ktoś podświadomie wierzy na przykład w to, że nie ma prawa do szczęścia i jest gorszy od innych, to jego życiowa droga będzie właśnie wiernym odbiciem tych przekonań.