Komunikaty PR

Misie z Pepco pomagają dzieciom – na półki sklepów trafiła już nowa kolekcja!

2024-05-08  |  16:00
Biuro prasowe

Pepco wprowadza do swoich sklepów nową kolekcję Charytatywnych Misiów. Te sympatyczne pluszaki oprócz tego, że wywołują uśmiech na twarzy, niosą także ogromną pomoc dla potrzebujących dzieci. Od 2019 roku, kiedy pierwsze misie trafiły do sklepów, zysk z ich sprzedaży przeznaczany jest na realizację projektów społecznych dedykowanych dzieciom.

Pluszowe misie – szczytny cel

Charytatywne Misie to projekt prowadzony przez Pepco od  2019 roku. Misie są nie tylko przyjaznymi towarzyszami dzieci, ale jednocześnie symbolem dobroczynności, ponieważ każdy zakup to wsparcie szczytnego celu. 100% zysków ze sprzedaży tych uroczych pluszaków trafia do lokalnych organizacji pozarządowych, aby wspomóc rozwój i edukację dzieci i młodzieży. W nowej kolekcji na wiosnę i lato 2024 roku pojawią się Pani Misiowa w uroczej sukience boho oraz Pan Miś w letnim kapeluszu, wyczekujący cieplejszych dni.

W Polsce Pepco współpracuje z Fundacją Świętego Mikołaja, m.in. przekazując środki ze sprzedaży misiów na stypendia edukacyjne dla zdolnych uczniów z niezamożnych rodzin.

– „Fundacja Świętego Mikołaja przyznała w tym roku szkolnym ponad 340 stypendiów na łączną kwotę  ponad 960 tysięcy złotych, z czego ponad 200 stypendiów zostało ufundowanych przez Pepco. Zaangażowanie społeczności szkolnych ma kluczowe znaczenie dla sukcesu naszej inicjatywy. Warto wspomnieć, że oprócz wsparcia płynącego ze sprzedaży Charytatywnych Misiów Pepco, każda szkoła w Polsce może dołączyć do programu zbierania środków na stypendia dla swoich uczniów. Do 21 czerwca trwa akcja „Wiosną stypendia rosną”, w której Fundacja Świętego Mikołaja podwaja środki zebrane przez społeczności szkolne. Program stypendialny, którego Pepco jest partnerem strategicznym,  to całoroczna pomoc przeznaczona na cele edukacyjne oraz rozwój pasji i talentów dla uzdolnionych i zaangażowanych społecznie dzieci z niezamożnych rodzin” – tłumaczy Antonina Grządkowska z Fundacji Świętego Mikołaja.

Charytatywne misie Pepco ruszają w Europę

Oprócz Polski, Charytatywne Misie Pepco dostępne są również w Niemczech, Rumunii, Bułgarii, Czechach, Serbii, Hiszpanii, Chorwacji, we Włoszech, na Litwie, Słowacji i Węgrzech.

– „Cieszymy się, że w  tym roku dobro zwiększa swój zasięg, bo pluszaki trafią także do sklepów Pepco na kolejnych rynkach. Wszędzie tam, gdzie są dostępne, pomagają innej lokalnej organizacji społecznej, ale wszystkie łączy jeden cel – wsparcie rozwoju i edukacji dzieci znajdujących się w trudnej sytuacji życiowej” – dodaje Kasia Wilczewska, Head of Corporate Communication Pepco.

Warto podkreślić, że misie, które co roku pojawiają się w dwóch odsłonach – w sezonie wiosna/lato oraz jesień/zima – wyróżniają się nie tylko ze względu na niesiony przekaz. Ich wygląd często jest także wynikiem kreatywności i zaangażowania społeczności lokalnych, gdy do projektowania ubranek zapraszane są dzieci pracowników lub te, będące pod opieką partnerów społecznych Pepco. Najmłodsi z pasją włączają się do współtworzenia tej pięknej inicjatywy.

***

Grupa Pepco

Grupa Pepco powstała w 2015 roku i składa się z silnych sieci detalicznych, tzn. Pepco, Dealz i Poundland, współpracujących z PGS, globalnym dostawcą. Grupa Pepco ma obecnie ponad 4800 sklepów w 20 krajach i zatrudnia ok. 47 000 osób.

Pepco

Pepco, tak zwany value retailer, to najszybciej rozwijająca się europejska sieć handlowa, oferująca odzież dla całej rodziny i artykuły dla domu w bardzo atrakcyjnych cenach. Po blisko 20 latach nieprzerwanego rozwoju sklepy Pepco są obecnie odwiedzane przez klientów przeprowadzających 30 milionów transakcji miesięcznie. Firma, której główna siedziba mieści się w Poznaniu, zatrudnia obecnie ponad 30 tysięcy pracowników w 18 krajach w całej Europie i posiada sieć ponad 3600 sklepów.

 

O Fundacji Świętego Mikołaja

Fundacja Świętego Mikołaja od 25 lat pomaga dzieciom w potrzebie. Specjalizuje się w wyrównywaniu szans edukacyjnych dzieci i młodzieży. Od 2010 roku prowadzi ogólnopolski program stypendialny dla zdolnych uczniów z niezamożnych rodzin we współpracy z ponad 300 szkołami z całego kraju oraz program pomocy psychologicznej dla dzieci i młodzieży. Wspiera i szkoli młodzież na lokalnych liderów w ramach projektu Akademia Liderów. W czasie pandemii fundacja przekazywała uczniom w najtrudniejszej sytuacji komputery do nauki zdalnej. Od 2018 roku nieustannie wspiera dzieci z Aleppo w Syrii,  a od 2019 roku – dzieci z Ukrainy. Każdego roku Fundacja Świętego Mikołaja wspiera setki dzieci, by mogły rozwijać swoje talenty i uczyć się tego, o czym marzą.

Więcej o Fundacji Świętego Mikołaja: www.mikolaj.org.pl

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Maturzyści zdają maturę A Level – czym różni ona się od polskiej matury? Biuro prasowe
2024-05-17 | 01:00

Maturzyści zdają maturę A Level – czym różni ona się od polskiej matury?

W Polsce oraz zagranicą trwają egzaminy dojrzałości. Maturzyści przystępują także do matur międzynarodowych m. in. A Level, bazujących na programie brytyjskim. Czym taki egzamin
Dziecko Pszczoła i przyjaciele – czyli wiosenny event w ETC Swarzędz
2024-05-15 | 12:30

Pszczoła i przyjaciele – czyli wiosenny event w ETC Swarzędz

Centrum handlowe ETC Swarzędz zaprasza wszystkie dzieci na niezapomnianą podróż do świata natury. 17 i 18 maja swarzędzkie centrum handlowe zmieni się w fascynującą krainę
Dziecko Allegro zaprasza do wzięcia udziału w specjalnym konkursie
2024-05-15 | 12:00

Allegro zaprasza do wzięcia udziału w specjalnym konkursie

Wystartował konkurs realizowany z okazji zbliżającego się Dnia Dziecka — w jego ramach Allegro wspólnie ze znanymi z sieci opiekunami i rodzicami zachęca do spędzania czasu z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Nieuczciwi najemcy bardziej chronieni przez prawo niż właściciele mieszkań. Konieczne są zmiany przepisów i sprawny system eksmisyjny

Zaległości w czynszach, zniszczenia czy wyprowadzka bez płatności – to tylko niektóre z problemów, jakie lokatorzy wynajmujący mieszkania mogą sprawić właścicielom lokali. Z badania Rendin wynika, że blisko 70 proc. właścicieli mieszkań na wynajem borykało się z podobnymi trudnościami. Wypowiedzenie najmu nieuczciwemu lokatorowi to dopiero początek długiej drogi, na której końcu niekoniecznie jest eksmisja. – Potrzebujemy zmiany w kierunku dodania pewnych praw właścicielom i sprawnego systemu eksmisyjnego – podkreśla Alina Muzioł-Węcławowicz, specjalistka ds. polityki mieszkaniowej.

Teatr

Edyta Herbuś: Teraz mam taki moment obfitości, że mogę wybierać role, które są dla mnie najciekawsze. Ale na pewno muszę sobie zafundować reset, żeby utrzymać równowagę w życiu

Tancerka lubi wypoczywać aktywnie. Po intensywnym okresie w pracy najpierw daje sobie jednak chwilę na złapanie oddechu i szybką regenerację, a dopiero później rusza na podbój danej okolicy. Edyta Herbuś zaznacza, że często decyduje się na pasjonujące wyprawy, dzięki którym może zwiedzać i poznawać urokliwe zakątki świata. Ale zdarza się również tak, że wybiera beztroskie wakacje na plaży pod palmami. Tegoroczny urlop będzie jednak krótki.

Media

Wojciech „Łozo” Łozowski: Wziąłem już udział w większości fajnych dużych formatów telewizyjnych. Dostaję też wiele paździerzowych propozycji i je staram się odrzucać

Wokalista miał już okazję uczestniczyć w takich produkcjach jak: „Taniec z gwiazdami”, „Must Be The Music. Tylko muzyka”, „Azja Express”, „Lego Masters” i „Pokonaj mnie, jeśli potrafisz”. Jak podkreśla, bardzo ceni oryginalne projekty telewizyjne, bo dzięki nim może przeżyć wyjątkowe przygody i nauczyć się czegoś nowego. Dlatego też nie wyklucza, że gdy padnie kolejna ciekawa propozycja, znów weźmie udział w podobnym projekcie.